• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. פלוס
    פ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 6
    • עוקבים 6
    • נושאים 54
    • פוסטים 459
    • הגבוה ביותר 258
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    פלוס

    @פלוס

    497
    מוניטין
    329
    צפיות בפרופיל
    459
    פוסטים
    6
    עוקבים
    6
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום מיקום ראשי מונח בתורה!!

    פלוס הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי פלוס

    • עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      לאחרונה יש שמועות בקרב בעלי קווי התוכן, לפיהן ייתכן כי הולך להסתיים העידן שבו הפעלת קו תוכן הייתה ללא עלות ישירה מצידנו מפעילי הקווים, וכי ייתכן כי בקרוב יידרשו מפעילי הקווים לשלם דמי אחסון או תחזוקה עבור השרתים שמאחורי הקווים.

      לפי השמועות (כך לפחות מאזינים השאירו לי בקו), אין עוד מי שיממן את השרתים: לא הקישוריות, ולא גורמים מוסדיים או פרטיים שהיו בעבר שותפים למודל ההכנסות. אם כך – ייתכן מאוד כי עומדת לפנינו תקופה חדשה, שבה עלות ההפעלה של קווי התוכן תעבור ישירות אל הכתפיים של המפעילים עצמם.

      השאלות המרכזיות:

      1. האם השמועה הזו נכונה?
        בשלב זה עדיין לא יצאה הודעה רשמית ברורה מגורם מוסמך בימות המשיח (לפחות לא עד כמה שידוע לי), ולכן קשה לאשר זאת בוודאות. עם זאת, מכמה כיוונים נשמעים איתותים שמרמזים על שינויים במודל העסקי של הקווים.

      2. אם כן – האם זה תקף לכולם?
        לפי מה שנאמר, ייתכן שהתשלום יידרש רק ממפעילים שאין להם נפח שיחה גבוה – לדוגמה, מתחת ל־100,000 דקות חודשיות – או מכאלה שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים של פעילות תוכן "משמעותית". לחלופין, ייתכן שמדובר במודל מדורג, שבו העלות תעלה בהדרגה לפי גודל הקו או נפח הפעילות.

      3. ומה עם הפרסומות?
        לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר פרסומות מושמעות בתחילת השיחה או במהלכה, ולעיתים הן אף גולשות לאורך של מספר שניות לא מבוטל. נשאלת השאלה:
        אם מושמעות פרסומות – האם אין בכך כדי לממן את הוצאות הקו?
        האם אנו, מפעילי הקווים, לא אמורים ליהנות מהכנסה מסוימת או לפחות מחיסכון בעלויות כתוצאה מהשידור הפרסומי?

      התחושה בשטח היא של בלבול וחוסר בהירות. האם מישהו מרוויח מהפרסום הזה? אם כן – מי? והאם הדבר נעשה בשיתוף או בידיעתנו עם יכולת שליטה בנושא?

      לכן, נשמח מאוד סוף סוף לשמוע מידע ברור ורשמי מגורם מוסמך, שיביא סדר, שקיפות והוגנות לשיח סביב קווי התוכן – ולפני שיהיה מאוחר מדי.

      עדיף לדעת מראש – מאשר להיות מופתעים.
      שינויים בתחום קווי התוכן, אם אכן עומדים בפתח, חייבים להיות מובהרים בזמן ובשקיפות, כדי לאפשר למפעילים להיערך, לחשוב, ולתכנן את המשך הדרך.
      מעל הכל – חשוב שנהיה שותפים לדיון, לא רק מושפעים ממנו.

      לאן מועדות פנינו? זו כבר לא רק שאלה – זו קריאה לחשיבה, ואולי גם התארגנות שלנו, שנדע איפה אנו ממוקמים, ולקראת מה אנו הולכים...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: קול ההקראה השתנה לפתע

      אם זה פעולה יזומה,
      אני בקריאה לחברת ימות המשיח 🔊🔊
      הרובוט כרגע - הוא קול שמאוד מציק - ויהיו שיאמרו מעצבן,
      אנא ואנא, החזירו לפעילות את הקולות הקודמים שהיו,
      בטוחני שעוד רבים וטובים מפריע להם העניין.
      תודה רבה! 🎀🙏🏻

      ואם גם לכם זה מפריע, לייקו ו/או כתבו כאן בשרשור, חשוב שיראו את הכמות!

      פורסם בבאגים במערכת
      פ
      פלוס
    • נושא זה נמחק? שימחק לגמרי!!

      אתם לא חושבים שזה מעצבן שכל הפורום מלא ב'נושא זה נמחק'!
      שיימחק לגמרי מבלי להראות שהיה כאן פעם פוסט, זה סתם מכביד על העין, מכביד על הפורום,
      ו...מעצבן!!
      לא כך?
      מה אתם אומרים?
      יש פיתרון?
      מישהו יכול לפעול בעניין?
      33433f1e-9166-40b8-a9a3-8e8d5813c220-image.png

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס
    • RE: על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      @isi
      בוא נאמר כך,
      קו התפר הוא איפשהו באמצע,
      לא שחור לבן - אפור משהו.
      עכשיו, היכן ההגדרה של האמצע?
      כאן יבוא כל אחד ויקבע ש'כאן' הוא האמצע,
      זה אפשרי ומקצועי, וכל השאר - לא.
      ימות, בהחלט מקצועים ואין להם מתחרים בקידמה של עולם התוכן בתעשיית הקווים,
      אבל נקודת השאלה היא, היכן הוא המקום האפור הזה,
      בו ניתן לקבוע מסמרות ולהציב פרסומות, להניח פתיחים וכו'.

      השאלה גם נשאלת,
      למה בחלק מערכות יש פרסומות ובחלק אין?
      למה ימות לא מודיעים לפני - כך יספיקו לשלם להם כל מי שירצה?
      למה אין תשובות ברורות לשאלות מהותיות?
      למה אין שקיפות מלאה ללקוחות?
      אכן, יש עוד כמה 'למה', אבל המסר ברור:
      למרות קידמה וטכנולוגיה,
      הציבור מצפה למשהו שניתן לסמוך עליו לגמרי,
      וליסמוך על מישהו זה אומר,
      שהוא יודע לקחת על עצמו אחריות,
      ולומר לעיתים רחוקות: טעיתי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • תשעה באב חלף - תודה לימות המשיח

      תשמעו חברים,
      כל שנה בתשעה באב, כשהתקשרתי לאחד מקווי ימות,
      הקווים היו קשים לתפיסה,
      התנתקויות, חוסר ושיבוש בקו,
      הפעם מגיע לימות צל"ש גדול,
      רואים שהם התכוננו טוב לקראת תשעה באב,
      הקווים היו טובים ממש, ללא שיבושים (בניגוד גמור
      לחברות אחרות, ששם השיבוש היה מזעזע ממש).
      תודה,
      ותמשיכו כך!!

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס
    • RE: צינטוקים - לתבוע בבית משפט?

      אני יודע שישנם כאלו שקוראים כאן את האשכול הזה,
      ומכירים אותי,
      ומנסים לעשות עלי מתיחות בנושא זה.
      (ואני מתכוון בעיקר אליך, מי שמסתיים בספרות:4663).

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: נושא זה נמחק? שימחק לגמרי!!

      @oror053 אני לא יודע,
      במגוון פורומים שאני משתתף (אמנם בסוג פלטפורמות אחרות), בשום מקום לא ראיתי כדבר הזה.

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס
    • על פדיחה כזאת עוד לא שמעתם!!!😂😳

      לאחרונה ימות התחילו לעשות פרסומות בתחילת הקווים.
      לגיטימי.
      מה שקרה הוא...
      שאצלי למי שאני לא עונה - הוא מועבר לתא קולי שבניתי בימות...
      ועכשיו, שמתקשרים אלי ואני לא זמין,
      כולם שומעים את הפרסומת וחושבים שנהייתי סוכן שלהם או משהו כזה.
      איך מבטלים במערכות כאלו את הפרסום? יש דרך?
      זה באמת לא קשור לתא קולי, לא אחראי, לא מקצועי, ולא רלוונטי,
      אני מתעסק עם הרבה אנשים מכובדים,
      וזה לא מכבודם ולא מעניינם להגיע לזה...
      תחשבו על זה...
      מ-ה ע-ו-ש-י-ם??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: קול ההקראה השתנה לפתע

      @יאנג-בוי
      גם לי זה קרה,
      זה ברור באג.
      גם קרה לי, שעשיתי מהירות השמעה בינונית

      tts_rate=4
      

      וזה מקריא את זה בצורה מהירה כל כך שא"א להבין כלום.

      @שמואל @ימות-המשיח

      פורסם בבאגים במערכת
      פ
      פלוס
    • RE: נושא זה נמחק? שימחק לגמרי!!

      @פלוני-אלמוני-1
      הנה עוד דוגמא, מישהו בטעות כתב פעמיים, ומחק אחת מהודעותיו, והנה התוצאה לפניכם!
      לא חבל? זה סתם מכביד!!
      27c79c83-1fda-4c28-87f0-aa122d2f8e2f-image.png

      פורסם בעל הפורום
      פ
      פלוס

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי פלוס

    • RE: ה-AI שיענה לכם על כל שאלה בהגדרות מתקדמות!

      @נר-יצחק
      זה תלוי במסלולים, יש מסלול שזה פתוח,
      ו יש שלא.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      פ
      פלוס
    • RE: קו חדשות ושידורים חיים

      @מים-אחרונים
      א. קו עידכונים, כל עוד הוא עומד ע"פ כללי ההלכה והחוק, אי"ז שום בעיה.
      ב. רק מקול חי, קולי פליי, קול ברמה, מיוזיק.
      ג. תמצא פה בפורום הדרכות וסרטונים בעניין.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @אביי-ורבא
      הבנתי שבמדברים קווים זיהוי דיבור לא בנוי על יחידות כי אם על בינה מלאכותית עצמה.
      הייתכן?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

      @פלוס זה מה שכתבתי.
      שאני עובד על גרסה כזאת.

      רגע אחד,
      בקו מדברים קווים, ההגדרות שם של הבינה המלאכותית לא שייכות לך?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      @שרות-פלוס-IVR כתב בעולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔:

      יש כאן מישהו בקהל שהצליח עם הטוקארד? ולו במעט?

      יש כאן מישהו בקהל שרכש טוקארד? ולו מישהו אחד?...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @ivrפון
      למה שלא תעשו זיהוי דיבור,
      כמו שבקו 'מדברים קווים' עשה שאלות לבינה ע"פ זיהוי קול,
      זה הרבה יותר נוח, קל ומהיר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      פ
      פלוס
    • RE: עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      חייב להדגיש משהו חשוב:
      שחלילה חלילה לא ייראה כאילו אני מדבר בזילזול ו/או בביקורת נגד ימות המשיח,
      אדרבה ואדרבה, כלקוח וותיק אני חייב להדגיש שאני לקוח עם חווית משתמש גבוה במיוחד!
      עם זאת, ישנם כמה דברים נקודתיים ומהותיים שאני חושב שבזה יש להם במה להשתפר ואולי גם לשנות גישה,
      ועל כך אשכול זה ואי אלו פוסטים נוספים.

      אבל אני כשלעצמי אומר, ואומר זאת שוב:
      תודה, תודה לחברה המובילה בתחום התקשורת ועולם קווי התוכן...
      🙏🏻👍🏻🪙

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      לאחרונה יש שמועות בקרב בעלי קווי התוכן, לפיהן ייתכן כי הולך להסתיים העידן שבו הפעלת קו תוכן הייתה ללא עלות ישירה מצידנו מפעילי הקווים, וכי ייתכן כי בקרוב יידרשו מפעילי הקווים לשלם דמי אחסון או תחזוקה עבור השרתים שמאחורי הקווים.

      לפי השמועות (כך לפחות מאזינים השאירו לי בקו), אין עוד מי שיממן את השרתים: לא הקישוריות, ולא גורמים מוסדיים או פרטיים שהיו בעבר שותפים למודל ההכנסות. אם כך – ייתכן מאוד כי עומדת לפנינו תקופה חדשה, שבה עלות ההפעלה של קווי התוכן תעבור ישירות אל הכתפיים של המפעילים עצמם.

      השאלות המרכזיות:

      1. האם השמועה הזו נכונה?
        בשלב זה עדיין לא יצאה הודעה רשמית ברורה מגורם מוסמך בימות המשיח (לפחות לא עד כמה שידוע לי), ולכן קשה לאשר זאת בוודאות. עם זאת, מכמה כיוונים נשמעים איתותים שמרמזים על שינויים במודל העסקי של הקווים.

      2. אם כן – האם זה תקף לכולם?
        לפי מה שנאמר, ייתכן שהתשלום יידרש רק ממפעילים שאין להם נפח שיחה גבוה – לדוגמה, מתחת ל־100,000 דקות חודשיות – או מכאלה שאינם עומדים בקריטריונים מסוימים של פעילות תוכן "משמעותית". לחלופין, ייתכן שמדובר במודל מדורג, שבו העלות תעלה בהדרגה לפי גודל הקו או נפח הפעילות.

      3. ומה עם הפרסומות?
        לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר פרסומות מושמעות בתחילת השיחה או במהלכה, ולעיתים הן אף גולשות לאורך של מספר שניות לא מבוטל. נשאלת השאלה:
        אם מושמעות פרסומות – האם אין בכך כדי לממן את הוצאות הקו?
        האם אנו, מפעילי הקווים, לא אמורים ליהנות מהכנסה מסוימת או לפחות מחיסכון בעלויות כתוצאה מהשידור הפרסומי?

      התחושה בשטח היא של בלבול וחוסר בהירות. האם מישהו מרוויח מהפרסום הזה? אם כן – מי? והאם הדבר נעשה בשיתוף או בידיעתנו עם יכולת שליטה בנושא?

      לכן, נשמח מאוד סוף סוף לשמוע מידע ברור ורשמי מגורם מוסמך, שיביא סדר, שקיפות והוגנות לשיח סביב קווי התוכן – ולפני שיהיה מאוחר מדי.

      עדיף לדעת מראש – מאשר להיות מופתעים.
      שינויים בתחום קווי התוכן, אם אכן עומדים בפתח, חייבים להיות מובהרים בזמן ובשקיפות, כדי לאפשר למפעילים להיערך, לחשוב, ולתכנן את המשך הדרך.
      מעל הכל – חשוב שנהיה שותפים לדיון, לא רק מושפעים ממנו.

      לאן מועדות פנינו? זו כבר לא רק שאלה – זו קריאה לחשיבה, ואולי גם התארגנות שלנו, שנדע איפה אנו ממוקמים, ולקראת מה אנו הולכים...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: ימות מתחילים להגביל את הוירטואל פלוס החינמי

      @שולי
      שזה אומר?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס
    • RE: ימות מתחילים להגביל את הוירטואל פלוס החינמי

      אם עכשיו עניין הוירטואל משתנה,
      אז מה היה הרווח והסיפור שלהם בכל העניין הזה?
      מה התועלת ומה החיסרון?
      עדיין לא הצלחתי להבין את הנושא הזה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      פ
      פלוס