• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ביצוע שיחת גישור במחיר מוזל

    פורום מפתחים API
    2
    5
    11
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מתכנת בעתיד נערך לאחרונה על ידי

      בהמשך להוזלה החדשה של ימות המשיח: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

      אני רוצה לבצע שיחת גישור דרך אתר שירות הלקוחות שלי. הנציג לוחץ על כפתור החייגן בכרטיס הלקוח, הנציג + הלקוח מקבלים שיחה קולית ומשוחחים ביניהם. עד היום המחיר היה יחידות כפי אורך השיחה * 2, אחד עבור הניתוב ללקוח ואחד עבור הניתוב לנציג.

      אני רוצה לשנות את זה, לחיצה על הכפתור תפעיל קמפיין עם api הנציג יקבל טלפון ויקיש 1 למעבר למענה אנושי.
      את פרטי הלקוח אשנה בכל שיחה באמצעות api.

      לכאו' יש כאן דרך לביצוע שיחות גישור בעלות של 2 יחידות לשיחה.

      השאלה היחידה שיש לי כרגע זה איפה מאוחסן לי השיחה לאחר מכן שאוכל לשמור אותה בכרטיס הלקוח?
      תודה רבה.

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ב
        בשכמל"ו @מתכנת בעתיד נערך לאחרונה על ידי בשכמל"ו

        @מתכנת-בעתיד כתב בביצוע שיחת גישור במחיר מוזל:

        בהמשך להוזלה החדשה של ימות המשיח: הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

        אני רוצה לבצע שיחת גישור דרך אתר שירות הלקוחות שלי. הנציג לוחץ על כפתור החייגן בכרטיס הלקוח, הנציג + הלקוח מקבלים שיחה קולית ומשוחחים ביניהם. עד היום המחיר היה יחידות כפי אורך השיחה * 2, אחד עבור הניתוב ללקוח ואחד עבור הניתוב לנציג.

        אני רוצה לשנות את זה, לחיצה על הכפתור תפעיל קמפיין עם api הנציג יקבל טלפון ויקיש 1 למעבר למענה אנושי.
        את פרטי הלקוח אשנה בכל שיחה באמצעות api.

        לכאו' יש כאן דרך לביצוע שיחות גישור בעלות של 2 יחידות לשיחה.

        השאלה היחידה שיש לי כרגע זה איפה מאוחסן לי השיחה לאחר מכן שאוכל לשמור אותה בכרטיס הלקוח?
        תודה רבה.

        תשתמש כבר בשירות לקוחות חינמי.

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מתכנת בעתיד @בשכמל"ו נערך לאחרונה על ידי

          @בשכמל-ו
          איך אני יכול לעשות זאת באמצעות api?
          אני לא עושה זאת עם מערכת טלפונית אלא באמצעות לחיצה על כפתור חייגם באתר שלי.

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב
            בשכמל"ו @מתכנת בעתיד נערך לאחרונה על ידי בשכמל"ו

            @מתכנת-בעתיד כתב בביצוע שיחת גישור במחיר מוזל:

            @בשכמל-ו
            איך אני יכול לעשות זאת באמצעות api?
            אני לא עושה זאת עם מערכת טלפונית אלא באמצעות לחיצה על כפתור חייגם באתר שלי.

            תעשה פקודה באתר שלך
            תיעוד ה api

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ
              מתכנת בעתיד @בשכמל"ו נערך לאחרונה על ידי

              @בשכמל-ו
              לא הבנתי. שלחת לי קישור לשליחת צינתוק עם api. אבל את הפעלת השיחת ועידה במקרה שלך צריך לחייג פיזית לטלפון. אני רוצה ששתי הלקוחות יקבלו חיוג מהמערכת בלי שיצטרכו לחזור למערכת.
              זה אפשרי?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון