• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הצעה לפיתוח: "צינתוק אינטראקטיבי" – מענה ישיר לשיחה נכנסת

    בקשות לפיתוח
    9
    15
    87
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מוזר נערך לאחרונה על ידי

      לאלופים של ימות
      בהמשך למדיניות השיחות החינמיות, קיים פוטנציאל אדיר לייעל את הדרך שבה משתמשים צורכים תוכן מרשימות תפוצה (כמו בווצאפ-פון).

      ולכן אני מציע לאפשר למנהלי מערכות להגדיר " צינתוק פתוח ". במצב זה, המערכת מחייגת למנויים כצינתוק, אך במידה והמשתמש עונה לשיחה (במקום לתת לה להתנתק), המערכת לא תנתק את הקו אלא תעביר אותו מיד לשלוחה מוגדרת מראש (למשל: השמעת ההודעה החדשה).
      איך זה נראה בפועל?

      1. המערכת מחייגת למשתמש.
        2.הטלפון של המשתמש מצלצל.
      2. המשתמש לוחץ על "מענה".
        במקום לקבל "שיחה שהסתיימה", הוא שומע מיד את תוכן ההודעה. (אם המשתמש לא ענה, המערכת תנתק לאחר מספר שניות כצינתוק רגיל).
        היתרונות:
      • חוויית משתמש "חלקה" (Seamless): אין צורך לחייג חזרה, אין צורך לחכות – הכל קורה בלחיצה אחת על מקש המענה.
      • אחוזי האזנה גבוהים יותר: הרבה יותר קל לאנשים לענות לשיחה מאשר לזכור לחזור למספר מאוחר יותר.
      • חיסכון במשאבים: מונע עומס של חיוגים חוזרים למערכת בבת אחת, ומאפשר זרימה רציפה של המאזינים אל התוכן.
        לסיכום: פיתוח כזה יהפוך את הצינתוקים לכלי הרבה יותר עוצמתי ונגיש, ויהפוך את מערכות ימות המשיח לדינמיות ומתקדמות עוד יותר.
        מסכימים איתי??👍 👍
      ק פ H 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • ק
        קו המוסיקה @מוזר נערך לאחרונה על ידי

        @מוזר ואוו אני חושב שזה מעולה!!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ
          צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

          קוראים לזה קמפיין פתוח וזה כבר קיים (צריך לבקש מהשירות לקוחות או להפעיל דרך API). מה אתה מציע פה בעצם? להפוך גם קמפיינים רגילים לחינמיים?

          י מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י
            יהודה צ. כ. @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי

            @צדיק-תמים כתב בהצעה לפיתוח: "צינתוק אינטראקטיבי" – מענה ישיר לשיחה נכנסת:

            קוראים לזה קמפיין פתוח וזה כבר קיים (צריך לבקש מהשירות לקוחות או להפעיל דרך API). מה אתה מציע פה בעצם? להפוך גם קמפיינים רגילים לחינמיים?

            בקמפיין אתה יכול לצנתק למי שאתה רוצה,
            במה ש @מוזר מציע, המאזין יהיה חייב להירשם לצינתוקים. וזה הרי כל מהות ההבדל בין קמפיין לרשימת צינתוקים חינמית...

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • פ
              פישל @מוזר נערך לאחרונה על ידי

              @מוזר זה נראה שימות בדרך לפתח רעיון דומה בעת שיגור קמפיין צינתוק
              9062b17c-210b-4a85-a6fc-a025c9d9f09e-image.png

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מוזר @צדיק תמים נערך לאחרונה על ידי מוזר

                @צדיק-תמים, חשוב להבין שיש הבדל מהותי בין שני המודולים: "קמפיין" הוא כלי עסקי המיועד לניהול מערכות פרסום ושיווק לקהלים רחבים. לעומת זאת, "רשימת תפוצה" היא שירות קהילתי שנועד להעברת הודעות וצנתוקים לנרשמים בלבד.
                מעבר לכך,(כמו שאמר יהודה צ. כ.) מבחינה טכנית אין ביניהם קשר: מי שינסה להפעיל קמפיין דרך מודול הרשימות, יצטרך שכל נמען יירשם באופן עצמאי ומראש לרשימה – דבר שכמובן אינו שייך ואינו ישים למטרות של קמפיין. השירות הזה היה ויישאר חינם בעזרת ה' – 'ימות' מנגישים אותו לתועלת הציבור, והצעתי לשדרג אותו נועדה רק כדי לשפר את החוויה הזו. בקיצור, אין קשר בין המצולם לכתבה.
                ולגבי דבריו של פישל: קודם כל, המודול הזה בכלל לא עובד. זה גם לא אותו רעיון, כי שם זה מיועד רק כדי להשמיע משהו ספציפי. חוץ מזה, השירות שציינת הוא בתשלום, בניגוד למה שאני מציע כאן זה בחינם אבל בכל אופן אתה צודק הם בכיוון .
                👍 👍

                פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • פ
                  פישל @מוזר נערך לאחרונה על ידי

                  @מוזר ברור שמה שאתה מציע הוא משהו אחר ומאוד יעיל
                  הבאתי את זה רק כדי לציין שימות גם הגדילו ראש ומאז שהתבטלו דמי הקישורית הם גם חושבים איך ניתן לשדרג כך שיהיה ניתן לקבל מענה גם במודלים שעד עתה לא היה ניתן בגלל שזה כלל חיוב של דקות שיחה.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ
                    מוזר @פישל נערך לאחרונה על ידי

                    @פישל כן ברור👍 👍 👍

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ג
                      גלאט מערכות @פישל נערך לאחרונה על ידי

                      @פישל כתב בהצעה לפיתוח: "צינתוק אינטראקטיבי" – מענה ישיר לשיחה נכנסת:

                      @מוזר זה נראה שימות בדרך לפתח רעיון דומה בעת שיגור קמפיין צינתוק
                      9062b17c-210b-4a85-a6fc-a025c9d9f09e-image.png

                      גם בצינתוקים חינמי
                      d1841f48-1d4a-4217-afd4-71646fe59ac8-image.png

                      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ח
                        חזקי ראזנבערג @מוזר נערך לאחרונה על ידי חזקי ראזנבערג

                        @גלאט-מערכות
                        דווקא אני נסיתי את זה עכשיו, וזה לא עובד אני מקבל צינתוק וזה מתנתק, כנראה הם עדיין באמצע לעבוד על זה.

                        וגם השאלה אם יהיה אפשרות לשנות מה ישמיע בפרטי המערכת, כך שנוכל לשנות כל פעם להודעה שאנחנו רוצים לשלוח למאזינים

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ
                          מוזר @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי

                          @חזקי-ראזנבערג (ראיתי שעדכנת את ההודעה, מעולה.) לגבי מה שכתבת – לפישל כבר הגבתי על זה למעלה, כדאי לך להציץ.6d2587b2-7c0b-4c53-881e-020ee0166032-image.png

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ח
                            חזקי ראזנבערג @מוזר נערך לאחרונה על ידי חזקי ראזנבערג

                            @מוזר
                            מה שאתה הגבת ל @פישל היה על משהו אחר הוא דיבר על קמפיינים, החידוש של @גלאט-מערכות זה שיש את זה גם בצינתוקים ודו'ק תראה את ההבדל של התמונות.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ז
                              זעליג @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי זעליג

                              @גלאט-מערכות כתב בהצעה לפיתוח: "צינתוק אינטראקטיבי" – מענה ישיר לשיחה נכנסת:

                              @פישל כתב בהצעה לפיתוח: "צינתוק אינטראקטיבי" – מענה ישיר לשיחה נכנסת:

                              @מוזר זה נראה שימות בדרך לפתח רעיון דומה בעת שיגור קמפיין צינתוק
                              9062b17c-210b-4a85-a6fc-a025c9d9f09e-image.png

                              גם בצינתוקים חינמי
                              d1841f48-1d4a-4217-afd4-71646fe59ac8-image.png

                              האם רק דרך המחשב? או אפשר להגדיר קבוע גם דרך טלפון?
                              (ממילא זה עדיין לא עובד...)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ
                                מוזר @חזקי ראזנבערג נערך לאחרונה על ידי

                                @חזקי-ראזנבערג
                                נכון, אבל הנקודה היא שזה לא עובד באף אחד מהם, ובכל מקרה ההתנהגות שלהם שונה: במודול הנוכחי המערכת פשוט משמיעה הודעה ומנתקת. מה שאני מחפש זה שהמערכת תענה, תעביר את השיחה לשלוחה מסוימת, ולא תנתק בסיום – בדיוק כמו שזה עובד במודול 'הזמנת חברים'.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • H
                                  HMJE22 @מוזר נערך לאחרונה על ידי

                                  @מוזר כתב בהצעה לפיתוח: "צינתוק אינטראקטיבי" – מענה ישיר לשיחה נכנסת:

                                  • חיסכון במשאבים: מונע עומס של חיוגים חוזרים למערכת בבת אחת, ומאפשר זרימה רציפה של המאזינים אל התוכן.

                                  הסעיף הזה לא נראה לי כ"כ, לא שאני יכול להסביר למה, אבל זה המציאות, כי מבחינת ימות אין שום הגבלה על כמות הערוצים לחיוג למערכת, דהיינו כמה מאזינים יאזינו בו זמנית למערכת שלך, אתה יכול להגיע גם לאלפים רבים...
                                  מצד שני שליחת קמפיין או צינתוק יש לך הגבלה על כמות השיחות הפעילות בו זמנית, רק בשביל פורפורציות, הברירת מחדל היא (תלוי מאוד בין מערכות), יש כאלו שראיתי 400 ויש כאלו שראיתי גם 450, אבל בשניה שאתה מנסה לשנות את זה, בין אם להגדיל ובין אם להפחית, המקסימום נהפך לך מיד ל200, וזהו, אין לך איך להחזיר את זה ליותר מכך.
                                  עכשיו ניתן להגדיל את ההגבלה הזו ליותר מכך דרך שירות הלקוחות בתשלום חודשי, וגם אחרי ההגדלה המקסימום שמגדילים הם ל5000 ערוצים בלבד (יותר מכך הם לא מאפשרים), והמחיר החודשי הוא בעיקר על צריכת המשאבים העצומים שזה צורך...
                                  בקיצור, אני לא מבין במשאבים של מערכות וכו', אבל המציאות היא שהמשאבים של הוצאת שיחה (בין מבזק ובין צינתוק) הם הרבה הרבה יותר מאשר קבלת שיחה (שיחה נכנסת למערכת).
                                  כמובן ניתן להתווכח איתי, ויכול להיות שאני טועה, אבל לפי הנתונים זה נראה שיש הרבה משאבים בהוצאת שיחות יותר ממה שנראה לנו...

                                  ובדרך אגב, עצם הענין לא כ"כ נראה לי שיאפשרו את זה, אפי' שברעיון שלך כל אחד מחליט להירשם לבד, אבל דבר כזה יוריד להם את כל ההכנסות של המבזקים ב90%+, כי מקסימום כל אחד יבקש מהציבור שלו להירשם וגמרנו, משא"כ היום כל אחד שמעוניין לשלוח הודעה ולא צינתוק הוא צריך לשלם על כך. (ומה שיש אפשרות של שליחת השיחה לחבר וכדו', שים לב שהכל זה אחד אחד דרך הטלפון, כך שבאמת הם לא חוששים שתשתמש עם זה כתחליף למבזקים אם תצטרך...).

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון