@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@פיתה כתב במה קרה לאתר של חיפוש קווים ומערכות?:
בכול אופן
למשהו יש את המספר של זירת החדשות?
זירת החדשות - 0795500500
( חסום לקומה הכשרה.)
@מערכת-המשפחה כתב בקו חדשות רובוטי:
אני מחפש קו חדשות שמתעדכן אוטומטית ע"י קול רובותי היו לי כמה אבל הם נחסמו אשמח לקבל כזה מספר (כמובן ללא תשלום)
אותנטי פון
0733137789
יש אפשרות לשייך מערכת שלך למערכת, תוכל לשמוע פרטים בתפריט ראשי.
@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@מערכת-המשפחה כתב בדוח הכניסות לשלוחה:
איפה זה נמצא (עדיף באתר הישן)
ובתוך תיקיית לוג בקובץ
LogDidDirectedCheck
@אליהו-קטורזה כתב באיך אני חוסם משתמש בווצאפון בלי להסירו?:
@פיתה איך פותחים?
תגדיר ככה
black_list=yes
ותיצור קובץ חדש בשלוחה בשם BlackList.ini
שם תכניס את המספרים
@זעליג כתב באשמח לקבל הסבר מה אני רושם בכדי להגביל את ההקשות עד למספר 6 - הוא לא מסביר מה עלי לכתוב:
אם אתה התכוון למינימום הספרות להקשה, אתה צריך להכניס את זה בערך הראשון,
אם אתה מתכוון להגדרת המקשים המאופשרים, תכניס בערך השישי
from_file
ובקובץ
estrictFromFile-xxx.ini
ובמקום xxx תכניס את שם הנתון לדוגמא 050 , ובקובץ הזה תכניס את המספרים שיהיה ניתן להקיש ואנטר בין מספר למספר.
ואם יש לך רק הקשה 1 , אתה יכול להכניס ישירות את המקשים המותרים (במקום from_file)
ואם התכוונת עד איזה סכום יהיה ניתן להקיש
תכניס בערך ה11 והשתים עשרה , מינימום ואז מקסימום.
@פיתה כתב באיך אני חוסם משתמש בווצאפון בלי להסירו?:
@יהודה-צ-כ
תודה!!אבל היכן להגדיר את כל ההגדרות האלה?
בשלוחה הראשית?
זה בסך הכל שתי הגדרות, 1 - הגדרת הפילטר לפי רשימה שחורה, 2 - הגדרה מאיפה ייקח את הקובץ,
אתה צריך לשים אותם בשלוחה שבה אתה רוצה לחסום וליצור קובץ בשם
BlackList.ini בשלוחה שממנה הגדרת שייקח את הקובץ
@משה-שטיין-0 כתב בשמות פה:
@אA זה כן כתוב לי ברשימת צינותקים אבל לא בריבוע הזה
השמות בצפייה ברשימת צינתוקים נלקחים מקובץ
PhonesName.ini
אז תבדוק מה שם הקובץ ששמת את זה בו.
@אליהו-קטורזה כתב באני צריך שכל אחד שמתקשר למערכת יהיה לו זיהוי שנגיד אני נכנס למערכת ורואה גם ת'מספר שלו וגם את השם שלו.:
אני צריך שכל אחד שמתקשר למערכת יהיה לו זיהוי שנגיד אני נכנס למערכת ורואה גם ת'מספר שלו וגם את השם שלו. או רק את השם העיקר שיהיה זיהוי
איפה אתה רוצה לראות את השם?
אם אתה רוצה שהשמות יופיעו בלשונית שיחות נכנסות, תגדיר כניסה עם enter id
האם מישהו יכול לתת רעיון איך אפשר לעשות שלוחה לרישום, שתעדכן את שם הנרשם בקובץ מסויים , ותהיה שלוחה אחרת ששם יהיה ניתן לשמוע את שמות הנרשמים מהקובץ.
כמו כן תהיה שלוחה לביטול ההרשמה עם עדכון בקובץ של הנרשמים,
וכמו כן תהיה שלוחה לשליחת הקובץ של הנרשמים למייל .
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף
אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם
ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר
תודה רבה רבה על הערה, אעדכן
אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.מספר פלאפון זה מעולה, יש הגדרה של פשוט להוסיף את המספר פלאפון, לא?
ברירת מחדל המערכת מכניסה את ה זיהוי ID שאיתו נכנסו לשלוחה. ניתן להגדיר ערך מוגדר מראש שהוא יוכנס (או ישתנה)
כלומר הוא פשוט יוסיף שם 0555*****
אבל הקובץ אמור להיראות ככה
0555555555 033333333 022222222
ברגע שתגדיר שהמפתח יהיה ה id של המאזין, המערכת תוסיף ככה
0555555555=
לדעתי הרעיון הכי טוב הוא שינוי הנתיב לקובץ הנציגים
צודק, חשבתי שהוא רק מוסיף את המספר ולא זכרתי את ה=
מה יעזור שינוי הנתיב לקובץ הנציגים?
כאמור, אני לא בטוח שיש אפשרות לשנות את הנתיב, אבל בגדול הרעיון הוא שלדוגמא בשלוחה 1 הקובץ הוא
0555555555
בשלוחה 2
0555555555
022222222
ובשלוחה 3
022222222
ובשלוחה 4 קובץ ריק
בדוגמא יש 2 נציגים כש אה מעדכן שהוא זמין הקובץ ילקח משלוחה 1
כשנציג ב' יעדכן שהוא זמין הקובץ ילקח משלוחה 3
כששתיהם יעדכנו שהם זמינים הקובץ ילקח משלוחה 2
כשאף אחד לא זמין ילקח משלוחה 4
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@יהודה-צ-כ כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
זה בדיוק מה שעכשיו מצאתי בשיטוט נוסף
אולי אפשרי אכן עם https://f2.freeivr.co.il/topic/589/מודול-הוספת-ערך-id-של-המתקשר-או-ערך-מוגדר-מראש-לקובץ-במערכת-לבחירתכם
ואז להוסיף פשוט את המספר שלו לקובץ נציגים, ואם הקובץ נציגים ריק, הוא יעביר למקום אחר
תודה רבה רבה על הערה, אעדכן
אבל צריך לבדוק מה לעשות עם הגדרה של אי זמינות,
כי בקובץ queue שזה. הנציגים, אין מפתח וערך אלא מספר פלאפון אנטר וכו'
אולי תעשה שישנה את השלוחה ממנה ייקח את קובץ הנציגים.
@MGM-IVR כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
הצורך הוא, מערכת בימות בלבד, ללא שרת או שלוחת API:
ישנם כמה נציגים שיכולים להתקשר למערכת ולבקש להיות עכשיו זמינים,
יכול להיות שלא יהיה אף נציג זמיןאם אין נציגים שלוחה 4 תשלח הודעה לטלגרם עם המספר שחייג ותגיד לו “נחזור אליך בהקדם”
אם יש נציג/ים השיחה תעבור לעונה ראשון מבין הנציגים הזמיניםניסתי לחשוב אולי כשנציג ממתקשר להוסיף אותו לרשימת תפוצה אבל לא מצאתי שמודל תור יכול לעבור מרשימת תפוצה, כאן דיי הסתיימו לי הרעיונות
תוכל לעשות שכשהנציג מגדיר שהוא זמין הוא מכניס את עצמו לקובץ הנציגים, וכשהוא מגדיר אי זמינות הוא משנה את הערך
@איציק-טכנולוגיה כתב בשלוחה לשמיעת מספרי שיחות נכנסות אחרונות.:
@איציק-טכנולוגיה כתב בשלוחה לשמיעת מספרי שיחות נכנסות אחרונות.:
היי, אשמח לדעת האם קיימת אופציה לבניית שלוחה שתשמיע את המספרים האחרונים שנכנסו למערכת, תודה
משהו יודע?
כמדומני שיש על זה api של @מתנסה-php-api תחפש
@חכמון כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@יהודה-צ-כ כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
א. לא לוקח זמן עד שהצינתוק נשלח,
אם הקליטה שלך נמוכה, הצינתוק לא יגיע, דבר זה לא מפריע בכלל לשלוחת הניתוביה שאחרי הפעלת הצינתוק,אבל בשניה של הצינתוק אי אפשר לחייג אליך.
המציאות מראה, שהמרווח בין הפעלת הצינתוק, (במקרה ומוגדר צינתוק לשניה) לבין החיוג, מספקת.
@חכמון כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@יהודה-צ-כ כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
ב. הצינתוק, בדרך כלל כאמור, לא יגיע אלי ולכן הוא לא יפריע לכלום,
איפה אמור?
בחלק א של הפוסט
@חכמון כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@יהודה-צ-כ עד שזה מתחיל לחייג יכול לקחת קצת זמן,
וגם אם לא,
אפילו אם אתה תפוס רק שניה, כל החיוג ייכשל.
וחוץ מזה,
אחרי שתראה שהיה צינתוק,
איך תדע מי זה היה?
א. לא לוקח זמן עד שהצינתוק נשלח,
אם הקליטה שלך נמוכה, (או לא גבוהה, מה שקורה בדרך כלל) הצינתוק לא יגיע, דבר זה לא מפריע בכלל לשלוחת הניתוביה שאחרי הפעלת הצינתוק,
ב. הצינתוק, בדרך כלל כאמור, לא יגיע אלי ולכן הוא לא יפריע לכלום,
ג. פשוט אקבל את המספר היישר אל צג הפלאפון, וגם אם המאזין ינתק, בדיוק בשביל זה מופעל הצינתוק לפני, כך אוכל לשמוע את המספר שלו במערכת על ידי שלוחת שמיעת לוג פעולות ברשימת צינתוקים.
כבר אעלה קישור.
@חכמון כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@יהודה-צ-כ כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
מה שכן אני ממליץ, שלפני שהמאזין יועבר לשלוחת החיוג , הוא יפעיל צינתוק, למקרה שהשיחה תתנתק מייד עם המענה, כך שבכל מקרה השיחה תירשם במערכת.
בהצלחה.אם הוא יפעיל אלי צינתוק לפני המעבר אלי,
אז אני לא יהיה זמין,
כי הצינתוק יחייג אלי.
צינתוק למשך שניה
@שמואל-ש כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@יהודה-צ-כ כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
מהיום ניתן לקבל את השיחה המזוהה היישר אל הטלפון באמצעות המודול הזה!!!
ולשמוע פרסומת מעניינת על הדרך...
יועיל לפעמים שלא ינתק את השיחה או שלא תושמע פרסומת, וכפי שכתבתי לעשות שלוחה וכו'