• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. יהודה צ. כ.
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 4
    • פוסטים 58
    • הגבוה ביותר 10
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    יהודה צ. כ.

    @יהודה צ. כ.

    12
    מוניטין
    6
    צפיות בפרופיל
    58
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    יהודה צ. כ. הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יהודה צ. כ.

    • RE: הפניה לשלוחה במערכת אחרת

      @אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:

      @יוסף-ח

      api_add_0=user=07314

      אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר

      לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
      הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: 2 מספרי אישי

      @ש-ב-0 כתב ב2 מספרי אישי:

      האם יש אפשרות שיש לכל אחד 2 מספרי אישי דהיינו שיכול להחליט באיזה מס' אישי הוא רוצה להיכנס וזה נרשם בדו"ח שבן אדם אחד
      בתודה מראש!

      באיזה מודול השתמשת שליחת מספר אישי רגיל?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: הפניה לשלוחה במערכת אחרת

      @יוסף-ח כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:

      @יהודה-צ-כ כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:

      זה עובר לשלוחה ראשית

      במערכת הנוכחית או במערכת השניה?

      נ.ב. בדקת שהסיסמה נכונה?

      עד היום זה עבד לי והיום נכנסתי וזה עבר לשלוחה ראשית במערכת השניה, יכול להיות שזה תקלה זמנית בשרת?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: שכפול הקלטות

      @מושי-גרינוואלד כתב בשכפול הקלטות:

      @יהודה-צ-כ
      סליחה שלא הסברתי טוב אני רוצה שכל ההקלטות ישמרו בעוד 2 שלוחות חוץ מהשלוחה הרגיל דהיינו 3 שלוחות

      אתה פשוט בהגדרה של הלינק כותב פסיק ואת השלוחה הנוספת,( אפשר עד 50 שלוחות)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: לא עובד לי שלוחת הסקר

      @אA כתב בלא עובד לי שלוחת הסקר:

      @CUBASE
      ההגדרה בשלוחת הניהול היא היכן נמצא הסקר.
      אתה בטוח שזה אמור לעכב?

      זה ההגדרה מאיפה לקחת את השאלות, להגדיר בשלוחת הסקר

      seker_questions_patch=1
      

      וזה ההגדרה איפה נמצא הסקר להגדיר בניהול

      seker_questions_patch=/1
      

      יכול להיות שזה משנה אם זה בלי / או עם כי שניהם זה אותה הגדרה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: שכפול הקלטות

      @מושי-גרינוואלד כתב בשכפול הקלטות:

      האם אפשר להגדיר שישוכפל לשתי שלוחות ?
      צריך להגדיר בשלוחת ההקלטות 👇👇👇

      אם אתה רוצה שרק יהיה לינק ולא ישמר ממש בשלוחה ( ולדוגמא אם תמחק בשלוחת המקור יימחק גם בשלוחה בה נשמר הלינק) תגדיר👇👇👇

      copy_record_link=שלוחה להעתקה
      

      ואם אתה רוצה ישמר ממש בשתי שלוחות תגדיר👇👇👇

      hard_link=yes
      

      את ההגדרות המלאות תוכל לראות כאן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: הסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל

      @צבי-ד-צ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:

      @יהודה-צ-כ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:

      גם בפועל זה לפעמים לא מתעדכן מיד מניסיון

      נשמע לי נורא מוזר, יותר נשמע שזה טעות בניסוי, אבל כמובן שאני לא יודע, אולי אתה צודק.

      @יהודה-צ-כ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:

      הוא רוצה שיהיה לו תפריט בחירה מראש איזה מספר רשימת צינתוקים לנהל

      אז כמובן זה אפשרי על ידי הוספת ערך, אבל אם אין לו יותר מידי רשימות אפשר גם לעשות שלוחת ניהול לכל רשימה ובמקום שלוחה של הוספת ערך פשוט שלוחת תפריט שיבחר שם איזה רשימה לנהל...

      הוא ביקש שמתי לו הגדרות.....

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: איך אני מגדיר השעה שיתחיל להשמיע תזכורת ספירת העומר

      @מושי-גרינוואלד כתב באיך אני מגדיר השעה שיתחיל להשמיע תזכורת ספירת העומר:

      טקסט קישור

      תנסה לשלב את המודול הזה על ידי מעבר לפי שעות וימים
      בהצלחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: הסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל

      @ד-סופר-0 כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:

      @יהודה-צ-כ כך באמת מוגדר שקודם הולך להוספת ערך ואחר כך לניהול הרשימה שבחר!

      זה באמת לא מנפקם הדו שיח הזה, אבל בסך הכל תיקנתי בשביל הבחור שביקש את ההגדרות.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: איך יוצרים שלוחות?

      @rachel314 כתב באיך יוצרים שלוחות?:

      אני משתמש חדש ורוצה לדעת איך יוצרים שלוחות? תודה!

      דרך הפלאפון מקישים 0 בתפריט ראשי, סיסמה, 2 ומספר שלוחה ליצירה
      דרך האתר כאן
      מקישים מספר מערכת וסיסמה, ואז על לשונית מערכת תוכן, ואז על יצירת שלוחה חדשה
      לאחר שפתחת את השלוחה תיכנס לכאן
      ותדביק את ההגדרות הרצויות בלשונית הגדרות מתקדמות באתר הניהול
      מדריך מלא כאן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יהודה צ. כ.

    • RE: צליל חיוג רגיל בשיחות SIP

      @א-גוטן כתב בצליל חיוג רגיל בשיחות SIP:

      בהמשך למה שרשום כאן
      אני מעוניין כשמתקשרים ל SIP ישמעו חיוג של צליל רגיל, ומחקתי את השורה זו sip_music_on_hold
      ולא שומעים כלום, זה מחייג אבל הלקוח לא שומע צליל שזה מחייג

      תנסה להגדיר

      music_on_hold=no
      

      ותוסיף את השורה הקודמת

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: איך יוצרים שלוחות?

      @rachel314 כתב באיך יוצרים שלוחות?:

      אני משתמש חדש ורוצה לדעת איך יוצרים שלוחות? תודה!

      דרך הפלאפון מקישים 0 בתפריט ראשי, סיסמה, 2 ומספר שלוחה ליצירה
      דרך האתר כאן
      מקישים מספר מערכת וסיסמה, ואז על לשונית מערכת תוכן, ואז על יצירת שלוחה חדשה
      לאחר שפתחת את השלוחה תיכנס לכאן
      ותדביק את ההגדרות הרצויות בלשונית הגדרות מתקדמות באתר הניהול
      מדריך מלא כאן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: כיבוי/עצירת הטיימר

      @מתלמד-פון כתב בכיבוי/עצירת הטיימר:

      אמנם כבר ראיתי שדיברו על זה פה
      אבל כבר עברו שנתיים מאז.... אז אני מרשה לעצמי לשאול שוב, האם יש למישהו רעיון איך לעצור טיימר, כלומר שאם יוצא מהשלוחה הטיימר מתבטל, ניסיתי גם על ידי מעבר למערכת אחרת וחזרה למערכת הראשונה גם על ידי שילוב של הפעלת טיימר חדש וכו' וכו' וכו' ולא הצלחתי, האם יש למישהו רעיון?
      תודה

      תנסה מעבר למערכת אחרת וחזרה למערכת שלך

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: הפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום

      @CUBASE כתב בהפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום:

      @יהודה-צ-כ אם שני המערכות ברשותך תוכל להשתמש בזה

      בדיוק את זה חיפשתי (היה זכור לי שיש איזה קומבינה עם טיימר) תודה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: הפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום

      @CUBASE כתב בהפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום:

      @יהודה-צ-כ

      א. הפנה לפי מחויג פירושו שאתה מפנה את המאזין לשלוחות לפי המספר של המערכת אליו הוא חייג, אם כוונתך להפניה לפי מספר שהפנה את השיחה אז ניתן להפנות לפי מספר שהפנה באם יש לך את הסיסמה של המערכת המפנה

      ב. דבר ראשון - למה אתה צריך 2 משתמשים? דבר שני - שירות הלקוחות לא קשור לפורום ואם אתה רוצה לטפל בזה תצטרך לפנות למנהלי הפורום, למרות שאיני רואה כל סיבה שיאשרו לך שני משתמשים...

      א אני רציתי להפנות את המשתמשים ממערכת א, למערכת אחרת בתוך שלוחה מסוימת, והגדרתי בהתחלה לפי מחוייג ולא עבד, ואז ניסיתי לפי מספר שהפנה את השיחה, שכביכול המערכת הראשונה הפנתה למערכת השניה וגם זה לא עבד.
      ב אני צריך את המשתמש הזה לא בשבילי, בשביל חבר...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • הפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום

      א האם מישהו יודע איך אני יכול לעשות הפניה לפי מחויג במספר שלא משויך למערכת, ניסיתי לעשות לפי המספר שהפנה את השיחה ולא עובד?
      ב יש לי פה בפורום עוד משתמש ואני לא יכול לכתוב בו פוסטים כי בטעות הכנסתי כתובת מייל שגויה, האם יש דרך לשנות את המייל שרשום פה בפורום?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: הופה, איזה שידרוגים 🎀🙏🏻

      @איפכא-מסתברא כתב בהופה, איזה שידרוגים 🎀🙏🏻:

      מה זה אומר מומחה?

      כפשוטו, וזה מתבטא יותר לדוגמא שאתה יכול לסמוך על מומחה בכל מה שקשור לapi סתם זרקתי דוגמא.

      פורסם בעל הפורום
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: הפניה לשלוחה במערכת אחרת

      @יוסף-ח כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:

      @יהודה-צ-כ
      בעקרון כן, תנסה ותעדכן...

      עכשיו ניסיתי לסדר אצלי במערכת את כל הענין של מעבר לשלוחה במערכת אחרת, ולפני זה הצצתי בהדרכה שלך לגבי זה, והתברר לי שכל התקלה שלי הייתה מכיוון שגם במערכת שממנה עוברים היה בתפריט ראשי בדיקת הרשאת כניסה בapi. בקיצור עובד הכל טוב תודה, וסליחה על ההטרדה המיותרת,

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: שלוחה להרשמה וביטול הרשמה

      @המנייעס כתב בשלוחה להרשמה וביטול הרשמה:

      @יהודה-צ-כ
      מה הנפק"מ בא נגיד שזה לנסיעה

      גם זה משנה כי עכשיו אני מבין שאתה צריך פשוט שהמאזינים ירשמו במערכת ותו לא, בשביל זה מספיק הוספה לרשימת תפוצה... אם לדוגמא היית רוצה לרשום מישהו לעבודה במוסך שלא קיים אצלך, היית צריך עוד כמה פרטים מאשר את עצם העובדה שהבנאדם רוצה להירשם.....
      אגב, אתה צריך גם על הדרך שלוחה של תשלום או הרשמה בלבד?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה צ. כ.
    • RE: איך אני מגדיר השעה שיתחיל להשמיע תזכורת ספירת העומר

      @מושי-גרינוואלד כתב באיך אני מגדיר השעה שיתחיל להשמיע תזכורת ספירת העומר:

      טקסט קישור

      תנסה לשלב את המודול הזה על ידי מעבר לפי שעות וימים
      בהצלחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה צ. כ.