@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@שמואל-ש כתב בהמלצות והצעות עבור מודול api חדש.:
@יהודה-צ-כ כתב בהמלצות והצעות עבור מודול api חדש.:
תוסיף לשלוחת ה api , כניסה עם אנטר id, ולאחר ההתחברות תישלח קריאה עם הפרטים
לא הבנתי...
אצלי הולך שמשתמש מקיש תז ואז אני בודק אם הוא מופיע בDB ורק אם כן הוא מאושר כניסה
אם הוא לא מופיע אז אני לא רוצה שיהיה מזוהה במערכת
אז אולי תנסה שיתחבר ב enter id ולא יגיד שלום ל..
ואז יבדוק אם מופיע ב DB ואם לא מופיע יעבור לשלוחה שתנתק אותו מההתחברות
(על ידי הגדרה בהתחברות
delete_id_exit=yes)
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
@נר-יצחק תודה שניסית ועכשיו #(אולי יש למישהו ראיון)
יש את ההגדרה
hash_extension=yes
שמפעילה את שלוחה #, ( צריך לשים אותה בשלוחת התפריט שלפני השלוחה #,) לא נראה לי שזה קשור כי בעיקרון זה רק מפעיל את אפשרות ההקשה # במהלך התפריט, אבל תנסה.
אבל סתם שאלה אם עוברים לשם באופן אוטומטי, למה אתה צריך דווקא שלוחה #? תעביר לשלוחה 1000 בתוך 5/1? גם אם אתה רוצה שבתפריט תהיה שלוחה #, לי נוח יותר להגדיר אותה כמעבר לשלוחה אחרת, וכך אפשר לערוך אותה בקלות גם דרך הפלאפון.
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
@יהודה-צ-כ ראיון טוב אבל אפשר לנהל דרך את הטלפון את שלוחת סולמית
אתה עושה ניהול של שלוחת התפריט ואז מקיש 8 הפעלת השלוחה ואז סולמית
אם לא שמת לב כתבתי אפשר לערוך אותה בקלות
וכמו ש@נר-יצחק אמר למה לגרד באוזן ימין עם רגל שמאל....
א האם מישהו יודע איך אני יכול לעשות הפניה לפי מחויג במספר שלא משויך למערכת, ניסיתי לעשות לפי המספר שהפנה את השיחה ולא עובד?
ב יש לי פה בפורום עוד משתמש ואני לא יכול לכתוב בו פוסטים כי בטעות הכנסתי כתובת מייל שגויה, האם יש דרך לשנות את המייל שרשום פה בפורום?
@פיתה כתב בתגידו יש אפשרות להקליט פתיח לתפריט לא הראשי?:
1 האם יש אפשרות להקליט פתיח לתפריט הלא ראשי? 2מאחד הנושים כאן הבנתי שאפשר להקליט טרויה/סקר דרך הטלפון , האם זה נכון , ואם כן איך?
דבר ראשון ובסיסי, מדובר פה במערכת ivr2. אז דבר ראשון אתה צריך לדעת שאפשר ה-כ-ל, (או לפחות כמעט הכל...), ולכן כשאתה שואל תשאל איך ולא האם.
ב. לגבי ברוכים הבאים, אתה פשוט מעלה הודעה בשם M0000 לשלוחה הרצויה. (אם אתה רוצה להחליף את ההודעה "תפריט אנא הקישו את מספר השלוחה" זה קובץ M1000)
דרך הניהול בפלאפון אתה נכנס לשלוחה 2 ובוחר את השלוחה הרצויה מקיש 2 להקלטת הודעות מערכת ומקיש את מספר ההודעה לענייננו - 1000/0000
ג. לגבי טריוויה וסקר עיין כאן טריוויה
----סקר
@CUBASE כתב בהפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום:
א. הפנה לפי מחויג פירושו שאתה מפנה את המאזין לשלוחות לפי המספר של המערכת אליו הוא חייג, אם כוונתך להפניה לפי מספר שהפנה את השיחה אז ניתן להפנות לפי מספר שהפנה באם יש לך את הסיסמה של המערכת המפנה
ב. דבר ראשון - למה אתה צריך 2 משתמשים? דבר שני - שירות הלקוחות לא קשור לפורום ואם אתה רוצה לטפל בזה תצטרך לפנות למנהלי הפורום, למרות שאיני רואה כל סיבה שיאשרו לך שני משתמשים...
א אני רציתי להפנות את המשתמשים ממערכת א, למערכת אחרת בתוך שלוחה מסוימת, והגדרתי בהתחלה לפי מחוייג ולא עבד, ואז ניסיתי לפי מספר שהפנה את השיחה, שכביכול המערכת הראשונה הפנתה למערכת השניה וגם זה לא עבד.
ב אני צריך את המשתמש הזה לא בשבילי, בשביל חבר...
@פיתה כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
@אA כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
say_record_number=no
רישון
@אA כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
say_record_menu=no
שני
שוב תמחק את כל מה שכתוב בקובץ , ותכניס
type=record
folder_move=/1
say_record_number=no
say_record_menu=no
@CUBASE כתב בהפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום:
@יהודה-צ-כ אם שני המערכות ברשותך תוכל להשתמש בזה
בדיוק את זה חיפשתי (היה זכור לי שיש איזה קומבינה עם טיימר) תודה.
@יב כתב ברישום נתונים + אפשרות להקלטה ושמיעתה **בשלוחת** השמעה | יש?:
@יהודה-צ-כ אם אתה יכול בלי API, ברור שאשמח...
אם אין ברירה, הרי אין ברירה.
יש לך דרך אחרת?
מה הרעיון?
אולי מיני ומינאי יסתייע מילתא....
אוקי הרעיון בעיקרון די פשוט רק שיש בו כמה ליקויים/חסרונות
שלוחת ההרשמה היא שלוחת תפריט עם 30 שלוחות הרשמה מידית לרשימת תפוצה ומעבר לשלוחה שאחריה, לדוגמא הקשתי 15 אני נרשם ונשאל האם לעבור ליום הבא או שבכך תם הביקור. באם המשכתי אני מועבר לשלוחה 16 וכן הלאה.
שלוחת שמיעת הנרשמים היא בעצם שמיעת נרשמים לרשימת תפוצה מסויימת.
החסרונות הרבים:
א. צריך לבחור יום יום ולא "הקישו את תאריך הכניסה" וכן "הקישו את תאריך היציאה" .
ב. הבניה היא של 30 רשימות תפוצה, 30 שלוחות הרשמה, ו 30 שלוחות תפריט שלאחר הרשמה/פילטר רשימת תפוצה (על ידי פילטר נשאלים אם להמשיך ליום הבא לפני
הרישום, ) וכך בכל שלוחת הרשמה. בקיצור בניה ממושכת. (שאני לא יודע אם שווה את התוצאה)
אם ננסה בשלוחת קבלת נתונים אני לא חושב שיהיה אפשר לעשות את שלוחת שמיעת הנרשמים לכל יום.
בקיצור זה כמעט ולא ריאלי, אבל אפשרי.
@יב כתב ברישום נתונים + אפשרות להקלטה ושמיעתה **בשלוחת** השמעה | יש?:
@יהודה-צ-כ איך אני מקבל את זה? יש לך קישור?
זה חינמי?
עזוב נראה לי עדיף לנסות בלי api אם אתה בכל זאת רוצה תיכנס ל טקסט קישור
ותגיד אם אתה מעוניין
@יב כתב ברישום נתונים + אפשרות להקלטה ושמיעתה **בשלוחת** השמעה | יש?:
@יהודה-צ-כ API הולך...
אבל אתה מתכוון לשלוחת API של ימות עצמה, כי אין לי שרת... נכון....אגב, ליצור כמה שלוחות, אפשרי בהסרת והוספת ערכי INI (אבל מה שיותר קל. אין י בעיה עם API, כנ"ל)
אני מתכוון לשרת משלך.... אם אתה רוצה מספיק לזה שרת חינמי שיש ב replit.
@יב כתב ברישום נתונים + אפשרות להקלטה ושמיעתה **בשלוחת** השמעה | יש?:
@יהודה-צ-כ תודה!
- כל אחד נרשם (או מקליט) שהוא רוצה להגיע מיום X עד יום Y.
- כל אחד שומע ביום מסויים כמה אנשים יגיעו באותו יום. (לדוגמא יש תפריט לפי ימים;
ליום כ"ט אב הקישו 29
. ושם הוא ישמע את כל אלו שנרשמו שהם יהיו באותו יום, בין אלו שמגיעים מכ' אב עד כ"ט אב, ובין אלו שמגיעים רק ליום כ"ט אב.
כלומר, בכל יום (תיקייה) יהיה הודעה מי ומי ההולכים.
אכפת לך להתעסק עם api או לא? כי בלי api לא עולה לי משהו פשוט. יש לי רעיון למשהו קצת מורכב (רשימות תפוצה ) אבל זה ליצור הרבה שלוחות, מה אומר?
@יב כתב ברישום נתונים + אפשרות להקלטה ושמיעתה **בשלוחת** השמעה | יש?:
@יהודה-צ-כ תודה!
- כל אחד נרשם (או מקליט) שהוא רוצה להגיע מיום X עד יום Y.
- כל אחד שומע ביום מסויים כמה אנשים יגיעו באותו יום. (לדוגמא יש תפריט לפי ימים;
ליום כ"ט אב הקישו 29
. ושם הוא ישמע את כל אלו שנרשמו שהם יהיו באותו יום, בין אלו שמגיעים מכ' אב עד כ"ט אב, ובין אלו שמגיעים רק ליום כ"ט אב.
כלומר, בכל יום (תיקייה) יהיה הודעה מי ומי ההולכים.
🤌🤌🤌
@יב
אתה רוצה שלכל אחד יהיה אפשרות לבחור טווח תאריכים אליהם הוא מעוניין להירשם? (לדוגמא מ י' אב עד ט"ז?) וגם אפשרות לשמוע מי רשום בתוך טווח התאריכים הזה? רק לוודא שהבנתי נכון?
@CUBASE
@NA73438
גם אני כתבתי פה בהתחלה למחוק אבל ראיתי שאין תגובה , אז העדפתי למחוק את הפוסט כדי שלא יחשבו על זה..
סליחה שנזכרתי רק עכשיו.
אופן ההגדרה מראש של רמת העיוות:
העיוות הינו בין 0 ל 4 כש 1 זה קול רגיל.
לדוגמא שלוחה 1 זה ההקלטות תגדיר בשלוחה 1
type=add_id_to_list
add_id_to_list_location_list=/1/1/ext
add_id_to_list_key=record_change_pitch
add_id_to_list_value_type=keyboard
add_id_to_list_value_change=yes
שלוחה 1/1/ תוגדר כהקלטה עם מעבר בסיום לשלוחה ראשית.
@נועם-השבת כתב בהפיכת שלוחת תפריט קיימות לתת-שלוחות תחת שלוחת תפריט שלוחה חדשה:
@בעזרת-ה לא מוגדרים ניתובים,אבל חלק מהשלוחות הקיימות מפוצלות זה אמור להשפיע על הפעולה ?
למה אתה מתכוון מפוצלות? שלוחה בתוך שלוחה?
@שמואל-ש כתב בהמלצות והצעות עבור מודול api חדש.:
@יהודה-צ-כ כתב בהמלצות והצעות עבור מודול api חדש.:
תוסיף לשלוחת ה api , כניסה עם אנטר id, ולאחר ההתחברות תישלח קריאה עם הפרטים
לא הבנתי...
אצלי הולך שמשתמש מקיש תז ואז אני בודק אם הוא מופיע בDB ורק אם כן הוא מאושר כניסה
אם הוא לא מופיע אז אני לא רוצה שיהיה מזוהה במערכת
אז אולי תנסה שיתחבר ב enter id ולא יגיד שלום ל..
ואז יבדוק אם מופיע ב DB ואם לא מופיע יעבור לשלוחה שתנתק אותו מההתחברות
(על ידי הגדרה בהתחברות
delete_id_exit=yes)