@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@פיתה כתב במה קרה לאתר של חיפוש קווים ומערכות?:
בכול אופן
למשהו יש את המספר של זירת החדשות?
זירת החדשות - 0795500500
( חסום לקומה הכשרה.)
@מערכת-המשפחה כתב בקו חדשות רובוטי:
אני מחפש קו חדשות שמתעדכן אוטומטית ע"י קול רובותי היו לי כמה אבל הם נחסמו אשמח לקבל כזה מספר (כמובן ללא תשלום)
אותנטי פון
0733137789
יש אפשרות לשייך מערכת שלך למערכת, תוכל לשמוע פרטים בתפריט ראשי.
@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@מערכת-המשפחה כתב בדוח הכניסות לשלוחה:
איפה זה נמצא (עדיף באתר הישן)
ובתוך תיקיית לוג בקובץ
LogDidDirectedCheck
@אליהו-קטורזה כתב באיך אני חוסם משתמש בווצאפון בלי להסירו?:
@פיתה איך פותחים?
תגדיר ככה
black_list=yes
ותיצור קובץ חדש בשלוחה בשם BlackList.ini
שם תכניס את המספרים
@זעליג כתב באשמח לקבל הסבר מה אני רושם בכדי להגביל את ההקשות עד למספר 6 - הוא לא מסביר מה עלי לכתוב:
אם אתה התכוון למינימום הספרות להקשה, אתה צריך להכניס את זה בערך הראשון,
אם אתה מתכוון להגדרת המקשים המאופשרים, תכניס בערך השישי
from_file
ובקובץ
estrictFromFile-xxx.ini
ובמקום xxx תכניס את שם הנתון לדוגמא 050 , ובקובץ הזה תכניס את המספרים שיהיה ניתן להקיש ואנטר בין מספר למספר.
ואם יש לך רק הקשה 1 , אתה יכול להכניס ישירות את המקשים המותרים (במקום from_file)
ואם התכוונת עד איזה סכום יהיה ניתן להקיש
תכניס בערך ה11 והשתים עשרה , מינימום ואז מקסימום.
@פיתה כתב באיך אני חוסם משתמש בווצאפון בלי להסירו?:
@יהודה-צ-כ
תודה!!אבל היכן להגדיר את כל ההגדרות האלה?
בשלוחה הראשית?
זה בסך הכל שתי הגדרות, 1 - הגדרת הפילטר לפי רשימה שחורה, 2 - הגדרה מאיפה ייקח את הקובץ,
אתה צריך לשים אותם בשלוחה שבה אתה רוצה לחסום וליצור קובץ בשם
BlackList.ini בשלוחה שממנה הגדרת שייקח את הקובץ
@משה-שטיין-0 כתב בשמות פה:
@אA זה כן כתוב לי ברשימת צינותקים אבל לא בריבוע הזה
השמות בצפייה ברשימת צינתוקים נלקחים מקובץ
PhonesName.ini
אז תבדוק מה שם הקובץ ששמת את זה בו.
@אליהו-קטורזה כתב באני צריך שכל אחד שמתקשר למערכת יהיה לו זיהוי שנגיד אני נכנס למערכת ורואה גם ת'מספר שלו וגם את השם שלו.:
אני צריך שכל אחד שמתקשר למערכת יהיה לו זיהוי שנגיד אני נכנס למערכת ורואה גם ת'מספר שלו וגם את השם שלו. או רק את השם העיקר שיהיה זיהוי
איפה אתה רוצה לראות את השם?
אם אתה רוצה שהשמות יופיעו בלשונית שיחות נכנסות, תגדיר כניסה עם enter id
@שמואל-ש כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@יהודה-צ-כ כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
מהיום ניתן לקבל את השיחה המזוהה היישר אל הטלפון באמצעות המודול הזה!!!
ולשמוע פרסומת מעניינת על הדרך...
יועיל לפעמים שלא ינתק את השיחה או שלא תושמע פרסומת, וכפי שכתבתי לעשות שלוחה וכו'
@שלוימי-770 כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
בהמשך לעדכון השינויים במודול ניתוביה.
פורסם באתריך ד' אב תשפ"ה (29.07.2025):
מודול ניתוביה זמין לשימוש ללא עלות יחידות כלל. ניתן לחייג לכל יעד רגיל בישראל (נייח ונייד). בעבר, השימוש במודול ללא עלות יחידות היה מוגבל לניתוב שיחות למערכות אחרות בחברת ימות המשיח. כעת, במסגרת עדכון מדיניות רחב יותר, בוצע שינוי משמעותי – והמודול פתוח לחיוג לכל יעד רגיל בישראל, ללא חיוב יחידות כלל.
פרטים מלאים אודות השינוי הנ"ל ניתן לראות כאן
חדש ומהפכני במודול ניתוביה!
החל מיום ח' תשרי תשפ"ו (30.09.2025), ניתן להגדיר יעד מוגדר מראש לניתוב השיחה!
התכונה החדשה מאפשרת הפניית שיחות ישירות למספר הרצוי, כולל אפשרות ניתוב השיחה למספר הפרטי שלכם לצורך מענה אנושי ועוד – והכל ללא עלול יחידות כלל.
לצורך כך, יש להגדיר:
type=nitoviya nitoviya_dial_to=המספר לניתוב
ניתן להגדיר כל יעד רגיל בישראל (נייח או נייד) כיעד לניתוב.
המחייג ינותב ישירות למספר המוגדר, ללא צורך בהקשת מספר לחיוג או מקש חיוג מקוצר על ידי המחייג.
חידוד והבהרה לגבי הגדרות המודול:
כאשר מגדירים רק:
type=nitoviya
המודול מאפשר חיוג לכל יעד רגיל בישראל על ידי הקשת מספר הטלפון או מקש חיוג מקוצר אישי שהמאזין יצר לעצמו במודול.
כפי שהיה בעבר.כאשר מגדירים בנוסף גם את ההגדרה:
nitoviya_dial_to=מספר טלפון לניתוב
המודול הופך לניתוב ישיר למספר המוגדר, ללא צורך בהקשה על ידי המחייג.
לתשומת ליבכם:
במודול זה, מושמעות פרסומות באופן קבוע, כחלק מהמודל התפעולי שלו. הפרסומות מושמעות גם במערכות שהוגדרו כמנויים לשירות הסרת פרסומות, אין אפשרות להסירן במסגרת השימוש במודול זה.
מנויי 'טוקארד':
מנויי 'טוקארד' נהנים מהאזנה ללא פרסומות כלל, ולכן לא ישמעו פרסומות גם במודול זה.
מודולים חכמים ומתקדמים לניתוב שיחות!
להזכירכם, אנו מספקים אפשרויות נוספות לניתוב שיחות חכם ומקצועי באמצעות מודולים מתקדמים: מודול ראוטינג / מודול תור.
המודולים הללו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון תכונות מתקדמות, כולל:
דוחות מפורטים על פעילות השיחות.
הקלטת שיחות ושליחת ההקלטות ישירות למייל שלכם.
ניהול תור חכם בהתאם למיקום המחייג בעת הכניסה.
שינוי מוזיקה בהמתנה בהתאמה אישית לחווייה מושלמת.
שינוי זיהוי שיחה בהתאמה לצרכים שלכם.
חיוג חוזר אוטומטי ללקוח מייעל את התור וחוסך זמן יקר.
דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג.
ממשק ניהול תורים נוח וידידותי, כולל סטטיסטיקות ונתונים בזמן אמת.
ועוד..
כדי ליהנות מהתכונות המתקדמות, תוכלו להגדיר את השלוחה בהתאם למודול הרצוי מודול ראוטינג / מודול תור.
לתשומת ליבכם! השימוש במודולים מתקדמים אלו כרוך בתשלום יחידות, בהתאם לתעריפים המוגדרים במערכת.
פרטים נוספים על התמחור, ניתן לראות כאן.
שימו לב לטיפ
כל מי שהשתמש עד היום במערכת (private) תוכן לצורך זיהוי מספר חסוי, על ידי שלוחת הפעלת צינתוק ולאחר מכן שמיעת המספר ועדה
מהיום ניתן לקבל את השיחה המזוהה היישר אל הטלפון באמצעות המודול הזה!!!
מה שכן אני ממליץ, שלפני שהמאזין יועבר לשלוחת החיוג , הוא יפעיל צינתוק, למקרה שהשיחה תתנתק מייד עם המענה, כך שבכל מקרה השיחה תירשם במערכת.
בהצלחה.
@שלוימי-770 כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
בהמשך לעדכון השינויים במודול ניתוביה.
פורסם באתריך ד' אב תשפ"ה (29.07.2025):
מודול ניתוביה זמין לשימוש ללא עלות יחידות כלל. ניתן לחייג לכל יעד רגיל בישראל (נייח ונייד). בעבר, השימוש במודול ללא עלות יחידות היה מוגבל לניתוב שיחות למערכות אחרות בחברת ימות המשיח. כעת, במסגרת עדכון מדיניות רחב יותר, בוצע שינוי משמעותי – והמודול פתוח לחיוג לכל יעד רגיל בישראל, ללא חיוב יחידות כלל.
פרטים מלאים אודות השינוי הנ"ל ניתן לראות כאן
חדש ומהפכני במודול ניתוביה!
החל מיום ח' תשרי תשפ"ו (30.09.2025), ניתן להגדיר יעד מוגדר מראש לניתוב השיחה!
התכונה החדשה מאפשרת הפניית שיחות ישירות למספר הרצוי, כולל אפשרות ניתוב השיחה למספר הפרטי שלכם לצורך מענה אנושי ועוד – והכל ללא עלול יחידות כלל.
לצורך כך, יש להגדיר:
type=nitoviya nitoviya_dial_to=המספר לניתוב
ניתן להגדיר כל יעד רגיל בישראל (נייח או נייד) כיעד לניתוב.
המחייג ינותב ישירות למספר המוגדר, ללא צורך בהקשת מספר לחיוג או מקש חיוג מקוצר על ידי המחייג.
חידוד והבהרה לגבי הגדרות המודול:
כאשר מגדירים רק:
type=nitoviya
המודול מאפשר חיוג לכל יעד רגיל בישראל על ידי הקשת מספר הטלפון או מקש חיוג מקוצר אישי שהמאזין יצר לעצמו במודול.
כפי שהיה בעבר.כאשר מגדירים בנוסף גם את ההגדרה:
nitoviya_dial_to=מספר טלפון לניתוב
המודול הופך לניתוב ישיר למספר המוגדר, ללא צורך בהקשה על ידי המחייג.
לתשומת ליבכם:
במודול זה, מושמעות פרסומות באופן קבוע, כחלק מהמודל התפעולי שלו. הפרסומות מושמעות גם במערכות שהוגדרו כמנויים לשירות הסרת פרסומות, אין אפשרות להסירן במסגרת השימוש במודול זה.
מנויי 'טוקארד':
מנויי 'טוקארד' נהנים מהאזנה ללא פרסומות כלל, ולכן לא ישמעו פרסומות גם במודול זה.
מודולים חכמים ומתקדמים לניתוב שיחות!
להזכירכם, אנו מספקים אפשרויות נוספות לניתוב שיחות חכם ומקצועי באמצעות מודולים מתקדמים: מודול ראוטינג / מודול תור.
המודולים הללו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון תכונות מתקדמות, כולל:
דוחות מפורטים על פעילות השיחות.
הקלטת שיחות ושליחת ההקלטות ישירות למייל שלכם.
ניהול תור חכם בהתאם למיקום המחייג בעת הכניסה.
שינוי מוזיקה בהמתנה בהתאמה אישית לחווייה מושלמת.
שינוי זיהוי שיחה בהתאמה לצרכים שלכם.
חיוג חוזר אוטומטי ללקוח מייעל את התור וחוסך זמן יקר.
דירוג חווית השירות לאחר שיחה עם נציג.
ממשק ניהול תורים נוח וידידותי, כולל סטטיסטיקות ונתונים בזמן אמת.
ועוד..
כדי ליהנות מהתכונות המתקדמות, תוכלו להגדיר את השלוחה בהתאם למודול הרצוי מודול ראוטינג / מודול תור.
לתשומת ליבכם! השימוש במודולים מתקדמים אלו כרוך בתשלום יחידות, בהתאם לתעריפים המוגדרים במערכת.
פרטים נוספים על התמחור, ניתן לראות כאן.
תודה רבה!
נשמח אם תוסיפו גם שהזיהוי יהיה של המערכת,
או לפחות שיהיה אפשר להוסיף ספרות בסוף, כמו שיש בוירטואל פלוס, כדי שיהיה ניתן לדעת אם חייגו מהמערכת.
וכן בשלוחת וירטואל פלוס אפשרות להחלפת ההודעות מערכת של "לשיחות יוצאות" וכו' של וירטואל פלוס.
ושוב תודה רבה
@פיתה כתב בהגדרה של הפעלת שלוחה אחרת:
@שוקולית
לא לייק....מגיע לו
"תודה רבה!"
תודה,
תכלס רק עזרתי קצת..
@זרח כתב בהגדרה של הפעלת שלוחה אחרת:
@שוקולית
השורה השניה אמורה להיות ראשונה בעיקרון, אומרת שזו שלוחת הפניה לשלוחה אחרת.
השורה הראשונה אומרת שהשלוחה אליה ההפניה היא 2 מהתפריט הראשי. / זה תפריט ראשי.
סדר השורות לא משנה, העיקר שיש אנטר בין שורה לשורה.....
@פיתה כתב בפתיחת קו תוכן ומסירתו לאחר - האם אפשרי תקין?:
@יהודה-צ-כ
אם הוא נחסם בוועדת הרבנים אז....?
אם הוא נחסם בוועד בני תורה אז....?
כתבתי, כאן מדובר במספר שנחסם בוועדת הרבנים, שאז אפשר לנתב אליו ממודול
routing_yemot
@פיתה כתב בפתיחת קו תוכן ומסירתו לאחר - האם אפשרי תקין?:
@יהודה-צ-כ
אבל אם חוסמים מספר גם אין אפשרות לנתב אליו
לא?
תלוי אם הוא נחסם בוועדת הרבנים או בועד בני תורה.
בנידו"ד מדובר על מערכת שנחסמה רק מוועדת הרבנים.
@פיתה כתב בפתיחת קו תוכן ומסירתו לאחר - האם אפשרי תקין?:
@זרח
אז למה לאנשים יש אינטרס לעשות את זה?
כדי שיהיה להם כביכול מספר אישי שזה בעצם מערכת שמוגדרת כמעבר למערכת אחרת וממילא מכיוון שאתה היחיד (או כמעט היחיד) שמחייג למספר הזה, המספר לא נחסם.
@מנסה-להבין12a כתב בלמה מי שמקבל תשלום עבור תפעול ופתיחת מערכת חייב להביא את הכל לימות?:
ציטוט מתוך תקנון קו מידע - פרסום
2.4 מובהר כי במידה ומפעיל הקו, או מי מטעמו, קיבל ו/או צפוי לקבל מימון ממשלתי ו/או מוסדי )ישיר או
עקיף( לצורך קיום פעילות הקו, על מפעיל הקו למסור לחברה דיווח מיידי לחברה אודות האמור ולהעביר
לחברה את כל סכומי המימון שהתקבלו אצלו כאמור, וזאת מיד עם קבלתם אצלו.4.5 מפעיל הקו מתחייבת כי במקרה והוא , או מי מטעמו, קיבל ו/או צפוי לקבל מימון ממשלתי ו/או מוסדי (ישיר
או עקיף) לצורך קיום פעילות הקו, ימסור אודות האמור דיווח מיידי לחברה ויעביר לחברה את כל סכומי המימון
שהתקבלו אצלו כאמור, וזאת מיד עם קבלתם אצלו. במידה ומפעיל הקו יפר סעיף זה, מפעיל הקו מתחייב
לשלם לחברה את כל התשלומים אותם קיבל (בין במישרין או בין בעקיפין) בגין מימון כאמור.https://www.yemot.co.il/wp-content/uploads/2025/06/תנאי-שירות-קו-מידע-ימות-המשיח-פרסום.pdf
אכן כן דיברתי על דמי הקישוריות.
לגבי תגמול על הקו באופן כללי מכל גורם שהוא, ימות המשיח דורשים מבעל המערכת להעביר להם את התגמול, וזה חלק בלתי נפרד מהתקנון, נדמה לי שכתוב שם גם שמי שיעבור על זה יהיה חשוף לתביעה,
אם אתה מעוניין להרוויח על שירות שהקו שלך מציע , בשביל זה יש את טוקארד, שזה עובד על ידי הסכם ובצורה מסודרת מול ימות המשיח.
@מנסה-להבין12a כתב בלמה מי שמקבל תשלום עבור תפעול ופתיחת מערכת חייב להביא את הכל לימות?:
@יהודה-צ-כ כתב בלמה מי שמקבל תשלום עבור תפעול ופתיחת מערכת חייב להביא את הכל לימות?:
@מנסה-להבין12a כתב בלמה מי שמקבל תשלום עבור תפעול ופתיחת מערכת חייב להביא את הכל לימות?:
הקשבתי בתקנון של ימות
שם אומרים שאם פתחתי קו של ימות וקיבלתי תיקצוב מהמוסד שעבורו פתחתי או אם קיבלתי מהמששלה תיגמול, אני צריךלהביא את כל התיגמול לימות ..
ואני שואל למה?
הרי בעצם מי שמתחזק את הקו מי שמשקיע שעות עבור הקו זה לא ימות, זה מי שפתח את זה.
אשמח להסבר אולי לא הבנתי משהו נכון.כרגע זה כבר
לא רלוונטי
כי אין שום תגמול ממשרד התקשורת על דקות האזנה,
מה שהיה בעבר זה, שימות המשיח קיבלו את התגמול ממשרד התקשורת, כי זה דקות שנכנסו אליהם, ואז הם היו מתגמלים באופן חלקי, מנהלי מערכות על דקות האזנה.אני מדבר באופן כללי.
אני הבנתי שאם אתה מקבל תגמול על עצם תחזוקת הקו, אז אתה צריך להביא את זה לימות.
(אגב מתי היה תגמול ממשרד התקשורת על האזנה?)
התגמול היה עד לפני כארבעה חודשים , על שאר השאלות תסתכל בפוסט הקודם.