@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@פיתה כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
@אA כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
say_record_number=no
רישון
@אA כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
say_record_menu=no
שני
שוב תמחק את כל מה שכתוב בקובץ , ותכניס
type=record
folder_move=/1
say_record_number=no
say_record_menu=no
@דבש כתב במרכזיה טלפונית:
תגובה: בנית מרכזיה טלפונית
מנסה גם כן ליצור מרכזיה למשפחה
לבד
וממתין למלא הגדרות
יש לי מערכת שאומר לי שאינו תומך אבל ניסיתי לעקוף באופן שפתחתי שלוחה ייעודית למרכזיה ואני מנסה להעתיק הגדרות לשם ונראה אם זה יעבודכי בפתיחת מערכת חדשה אומר התקליט שכבר אין מספרים חדשים
יכול להיות?
עברית כפרה
@יוסף-ח כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
@יהודה-צ-כ כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
זה עובר לשלוחה ראשית
במערכת הנוכחית או במערכת השניה?
נ.ב. בדקת שהסיסמה נכונה?
עד היום זה עבד לי והיום נכנסתי וזה עבר לשלוחה ראשית במערכת השניה, יכול להיות שזה תקלה זמנית בשרת?
@ש-ב-0 כתב ב2 מספרי אישי:
האם יש אפשרות שיש לכל אחד 2 מספרי אישי דהיינו שיכול להחליט באיזה מס' אישי הוא רוצה להיכנס וזה נרשם בדו"ח שבן אדם אחד
בתודה מראש!
באיזה מודול השתמשת שליחת מספר אישי רגיל?
@מרמ123 כתב בהתראות פיקוד העורף להטמעה במערכת הטלפונית שלכם - ללא עלות:
בוקר טוב ניסית לעשות זאת בקו שלי ובבוקר שהיו אזעקות בדקתי וזה לא אמר כלום משהו יכל לעזור האם אני צריך להתקין גם את שאר המודלים או משהו כזה?
אמר לך "ישנה שגיאה"? או שלא הקריא כלום?
@אA כתב בלא עובד לי שלוחת הסקר:
@CUBASE
ההגדרה בשלוחת הניהול היא היכן נמצא הסקר.
אתה בטוח שזה אמור לעכב?
זה ההגדרה מאיפה לקחת את השאלות, להגדיר בשלוחת הסקר
seker_questions_patch=1
וזה ההגדרה איפה נמצא הסקר להגדיר בניהול
seker_questions_patch=/1
יכול להיות שזה משנה אם זה בלי / או עם כי שניהם זה אותה הגדרה
@איפכא-מסתברא כתב בהופה, איזה שידרוגים :
מה זה אומר מומחה?
כפשוטו, וזה מתבטא יותר לדוגמא שאתה יכול לסמוך על מומחה בכל מה שקשור לapi סתם זרקתי דוגמא.
@מושי-גרינוואלד כתב בשכפול הקלטות:
@יהודה-צ-כ
סליחה שלא הסברתי טוב אני רוצה שכל ההקלטות ישמרו בעוד 2 שלוחות חוץ מהשלוחה הרגיל דהיינו 3 שלוחות
אתה פשוט בהגדרה של הלינק כותב פסיק ואת השלוחה הנוספת,( אפשר עד 50 שלוחות)
@צבי-ד-צ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:
@יהודה-צ-כ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:
גם בפועל זה לפעמים לא מתעדכן מיד מניסיון
נשמע לי נורא מוזר, יותר נשמע שזה טעות בניסוי, אבל כמובן שאני לא יודע, אולי אתה צודק.
@יהודה-צ-כ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:
הוא רוצה שיהיה לו תפריט בחירה מראש איזה מספר רשימת צינתוקים לנהל
אז כמובן זה אפשרי על ידי הוספת ערך, אבל אם אין לו יותר מידי רשימות אפשר גם לעשות שלוחת ניהול לכל רשימה ובמקום שלוחה של הוספת ערך פשוט שלוחת תפריט שיבחר שם איזה רשימה לנהל...
הוא ביקש שמתי לו הגדרות.....
@גבאי כתב בהעברת המאזין לשלוחה פנימית במערכת אחרת - הכי בטוח!!:
@צבי-ד-צ איפה האפשרות השניה עם הטיימר? לא מוצא את זה משום מה
תודה
הקומבינה עם הטיימר כאן, אבל אני לא יודע עד כמה זה יהיה עוד רלוונטי בגלל חסימת המודול ראוטינג ימות.
@איפכא-מסתברא כתב בהופה, איזה שידרוגים :
זהו זה? השידרוג הזה בוטל? דווקא היה די נוח.
מישהו יודע מה קרה?
קבוצת מומחים נסגרה...
@אריאל-לויסון כתב בכיצד אני פותח רשימת תפוצה?:
@יהודה-צ-כ
תודה רבה
רק חשוב לציין שההגדרה גורמת שכולם יוכלו להיכנס ללא סיסמה ולא רק המנהל.
@אריאל-לויסון כתב בכיצד אני פותח רשימת תפוצה?:
@בעזרת-ה
זה קצת מסובך ואין לי כל כך כוח לזה עכשיו, אמשיך מחר
בכל אופן תודה
אגב אם אתה רוצה את זה רק לשלוחת הניהול הרגילה אתה יכול פשוט להגדיר
admin_login_no_password=yes
@מערכת-המשפחה כתב בסל מיחזור:
אני רוצה לשמוע את ההודעות שנכנסות לסל מיחזור כשהתנתק השיחה אז ניסיתי לעשות העברה משלוחה וזה לא עובד אשמח אם מישהו יודע משהו בנושא
הגדרתי כךtype=go_to_folder go_to_folder=/Trash/Record
הגדרת את התיקייה שם כהשמעת קבצים?
@פיתה כתב בהגדרות מערכת מכירות:
אם אפשר שמשהו יעלה את ההגדרות וההסברים של מערכת מכירות
חיפשתי ולא מצאתי משהו ברור
קישור ו/או הסבר
תודה רבה!
@יצמח-פורקניה כתב בהשארת הודעה עם תאריך:
@יהודה-צ-כ אני עדיין תקוע עם זה, אם תוכל לעשות לי את זה אני מוכן לשלם כמה שתבקש
סליחה, אבל לא היה לי אינטרנט הרבה זמן אם זה עדיין רלוונטי תכתוב כאן.
@צבי-ד-צ כתב בימות המשיח התחילה לחסום קוים שלא מאושרים?:
ניסיתי לעבור לקו חסום דרך קו אחר, ולא נותן לעבור
הוא אומר הודעה "החיוג למספר זה אינו מורשה, לערעורים ופניות בנושא זה יש לפנות למספר 033135556
לכאורה זה הועדה של ימות (הקו פעיל, כי אני מקבל צינתוק. אבל אי אפשר להתקשר אליו בלי קשר לחסימה של הועדה)
מישהו ניסה לעבור דרך api או שזה לא יעזור?
@מערכת-המשפחה כתב בשמות:
@יהודה-צ-כ סליחה אבל לא הצלחתי
לאיזה שלוחה אתה צריך? השמעת קבצים או השמעת ניקוד?
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
@יהודה-צ-כ ראיון טוב אבל אפשר לנהל דרך את הטלפון את שלוחת סולמית
אתה עושה ניהול של שלוחת התפריט ואז מקיש 8 הפעלת השלוחה ואז סולמית
אם לא שמת לב כתבתי אפשר לערוך אותה בקלות
וכמו ש@נר-יצחק אמר למה לגרד באוזן ימין עם רגל שמאל....