שיגור הודעה קולית לנמענים רבים עם זיהוי הטלפון האישי שלי - האם שייך שכשהם חוזרים למספר שלי הם ישמעו את ההודעה הקולית?
-
@HMJE22 זה האופציה היחידה?
כי משום מה אין לי בטלפון הפניית שיחות -
@799326426 זה מה שידוע לי.
-
@799326426 למה אין לך הפניה?
-
@799326426 תבקש הפניה מחברת התקשורת.
בדור 4 אי אפשר לעשות הפניה עצמאית בטלפון. (כך הבנתי). -
@799326426 רק שים לב שכל דקה שמופנית ממך מחושבת בסך הדקות מתוך החבילה שלך, כך שאם מדובר בהרב או אם אין לך חבילה גדולה ודקות מיותרות אתה יכול ברגע לחרוג מהחבילה ולשלם ביוקר...
-
@אבו
למה?
מי שיחזור אליו זה יהיה על חשבון המאזין -
@פיתה כתב בשיגור הודעה קולית לנמענים רבים עם זיהוי הטלפון האישי שלי - האם שייך שכשהם חוזרים למספר שלי הם ישמעו את ההודעה הקולית?:
@אבו
למה?
מי שיחזור אליו זה יהיה על חשבון המאזיןלמה זה שאלה טובה
אבל זו המציאות... -
@אבו בהוט לא משלמים על השיחות שאתה מפנה אולי זה קשור לביטול הדמי קישורית
-
@חיי-105 אתה בטוח בזה?
למה כי אני בהוט ואני כן שילמתי, כך לפחות ידוע לי. -
בהפניית שיחות זה מחשב חיוב על השיחה פעמיים גם למחייג וגם למי שהפנה את השיחה ככה שאם אני חייגתי למישהו והוא הפנה למישהו שלישי זה מחשב את הדקות גם לי וגם למי שהפנה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות