שינו את האתר נכון ?
-
בפלא הכל מוזר לי שינו את האתר היום ?
-
@haiims
כן -
@אA משהו מוזר מציק בעיניים , צריך להתרגל לזה מאמין שאחר כך יהיה רק לתועלת.
-
@haiims
לא יודע מה אתכם אני מקווה שזה רק טעות כל הפרום הזה..... -
@פיתה מה הכוונה ? לא אהבת חחח?
-
@haiims
כן -
על הפנים
נוקשה כזה...
ואיך בכלל שולחים תגובות, אין לי כפתור לסיום שליחההדרך היחידה שאני מצליח היא על קונטרול + אנטר
אחרת לא נשלח לי
-
-
@אA גם זה לא סודר

-
@haiims
עזוב....
זה לא כזה משנה כרגע -
מ מנסה להבין12a התייחס לנושא זה
-
תגידו זה רק אני מקבל התראות על כל פוסט חדש?
-
@פיתה גם אני קיבלתי התראות על סתם פוסטים
וגם לי אין לחצן לשליחה (רק ע"י כונטרול ואנטר) -
@איל-משולש נכון . לי בכלל לא רואים חצי מהמסך.
-
סדרו את הלייק. אבל עכשיו זה ככה ^
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות