מקבץ שאלות לקו בבניה
-
אני לא יודע אם לעשות שלוש הודעות נפרדות, או אחת.
כדי לא לעצבן אעשה אחד-
אני רוצה שמי שנרשם לקו התוכן שלי יקבל צינתוק כאשר עולה הודעה חדשה.
האם יש כזה דבר בחינם? -
יש מצב לאלץ אדם ממש להקשיב לכל תקנון הקו?
-
אם עשיתי שלוחה שואבת, שבה יש את כל ההקלטות החדשות, האם יש מצב לתת כותרת אוטומטית לכל הקלטה מאיזה שלוחה היא הגיעה?
תודה ענקית
-
-
- תוכל לעשות שלוחה להרשמה לצינטוקים ובשלוחה של הקלטת התכנים להוסיף שליחת צינטוק למנויים
הרשמה:
https://f2.freeivr.co.il/topic/91/צינתוקים-במערכת-תוכן-ivr-ללא-עלות-יחידות
הגדרה להקלטה:
https://f2.freeivr.co.il/post/56982 - כן אתה יכול להשמיע הודעה שאין עליה אפשרות דילוג
https://f2.freeivr.co.il/post/77546 - תוכל לעשות כותרת לכל השמעת בנפרד תראה פה
https://f2.freeivr.co.il/topic/7010/השמעת-קבצים/3#כותרת
- תוכל לעשות שלוחה להרשמה לצינטוקים ובשלוחה של הקלטת התכנים להוסיף שליחת צינטוק למנויים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות