• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קמפיין נכנס לשלוחה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    32 פוסטים 4 כותבים 762 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה מנותק
      המנייעס
      נערך לאחרונה על ידי

      זה מה שהגדרתי
      בשלוחה ו.. אין מענה בשרת API
      מה חסר כאן

      
      type=api
      api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging
       
      api_hangup_send=no
       
      api_add_0=token=073700000001:112003
       
      api_add_1=phones=tpl:378457
       
      api_add_2=ivrPath=ivr2:/1
      
      B ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • B מנותק
        BEN ZION @המנייעס
        נערך לאחרונה על ידי

        @המנייעס אתה צריך להגדיר

        api_url_post=yes
        

        כשזה GET זה מגיע משורשר

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ז מנותק
          זאביק @המנייעס
          נערך לאחרונה על ידי

          @המנייעס תבדוק בפועל האם זה עובד כראוי,
          ואם זה יעבוד כראוי, אל תתייחס להודעת: אין מענה וכו', (אפשר להחליף אותה לקובץ שקט),

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ה מנותק
            המנייעס @BEN ZION
            נערך לאחרונה על ידי

            @BEN-ZION כתב בקמפיין נכנס לשלוחה:

            @המנייעס אתה צריך להגדיר

            api_url_post=yes
            

            כשזה GET זה מגיע משורשר

            וזה איפה אני כותב
            אני מוסיף את זה
            או שזה במקום איזה שזה בקום איזה שורה

            B ז 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • B מנותק
              BEN ZION @המנייעס
              נערך לאחרונה על ידי

              @המנייעס בהגדרות השלוחה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ז מנותק
                זאביק @המנייעס
                נערך לאחרונה על ידי זאביק

                @המנייעס מה מפחיד אותך ההודעה הנ"ל?
                כתבתי לך (מנסיון...) שתבדוק אם הקמפיין עובד למעשה, ואח"כ בשלב הבא תחליט מה אתה עושה עם ההודעה של: אין מענה...,

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ז מנותק
                  זאביק @המנייעס
                  נערך לאחרונה על ידי זאביק

                  @המנייעס ואגב, שים לב שהתמחור של הקמפיין הזה שונה מהקמפיינים הרגילים, - וכמדומני שזה שורף דקות לפי אורך השיחה בפועל (ואין שם את הפטור (על העודף) של שיחות שארוכות יותר מ-2 דקות)
                  ואם אני צודק בהנ"ל, אז שים לב לזכור לשים הגבלה מסויימת על אורך הקמפיין, בכדי שלא ישרפו לך כל הדקות במערכת...

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • B מנותק
                    BEN ZION @זאביק
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @זאביק צודק ההגדרה שהבאתי לא קשורה לפעולה עצמה עיין פה שכותב שזה יהיה המענה אני לקחתי ממנו את ההגדרה אבל זה לא משנה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה מנותק
                      המנייעס @זאביק
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @זאביק
                      למעשה הקומפיין לא נשלח
                      זה עבד לי
                      ופתאום הפסיק לעבוד מה זה יכול להיות

                      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ז מנותק
                        זאביק @המנייעס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @המנייעס אולי נגמרו לך היחידות?

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה מנותק
                          המנייעס @זאביק
                          נערך לאחרונה על ידי המנייעס

                          @זאביק
                          יש לי יחידות
                          רק שתבין שמתי את הקוד זה

                           
                          type=api
                          api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging
                           
                          api_hangup_send=no
                           
                          api_add_0=token=073700000001:112003
                           
                          api_add_1=phones=tpl:378457
                           
                          api_add_2=ivrPath=ivr2:/1
                          

                          אחרי זה שמתי הגדרה הזאת

                          אורך זמן החיוג לנמענים
                          api_add_3=callsTimeOut=35
                          

                          פלוס הגדרה של קוד לשלחוה ואז זה הפסיק לעבוד
                          אז הרדתי את שני הגדרת הנספות ועדין לא עובד

                          ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ז מנותק
                            זאביק @המנייעס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @המנייעס תשלח את כל ההגדרות שיש לך בשלוחה שלך בפקודה בדפדפן (תסדר את הפרמטרים כפי שצריך לפי הכללים), ואז תוכל לראות מה תגובת השרת של ימות המשיח,

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה מנותק
                              המנייעס @זאביק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @זאביק
                              בדפדפן זה מחזיר לי

                              {"responseStatus":"Exception","message":"not Valid Phones","file":"dialer.class.ym","Line":"265:32","yAfastVersion":"6.7.109"}```
                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה מנותק
                                המנייעס @המנייעס
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אתה יודע מה זה ???

                                ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ז מנותק
                                  זאביק @המנייעס
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @המנייעס תבדוק את הרשימת תפוצה שלך, משהו לא תקין שם, - אולי טעית במזהה של הרשי"ת

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה מנותק
                                    המנייעס @זאביק
                                    נערך לאחרונה על ידי המנייעס

                                    @זאביק
                                    זה הקוד ששלחתי

                                    http://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=0770000177:112233&phones=tpl378579&ivrPath=ivr2:/5&callsTimeOut=35
                                    

                                    והמזה הוא דווקא כן בסדר
                                    נסיתי עוד מספר מזה של עוד רש"ת וגם לא הלך

                                    ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ז מנותק
                                      זאביק @המנייעס
                                      נערך לאחרונה על ידי זאביק

                                      @המנייעס שים לב ששכחת להכניס : אחרי ה-tpl
                                      (לא בדקתי את כל הפקודה אם אין עוד שגיאה)

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה מנותק
                                        המנייעס @זאביק
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @זאביק
                                        איפה להכניס =

                                        ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ז מנותק
                                          זאביק @המנייעס
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @המנייעס הייתה לי טעות בהקלדה, ותיקנתי, - תסתכל שוב.

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ה מנותק
                                            המנייעס @זאביק
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @זאביק
                                            כאילו ככה ? זה גם לא עובד

                                            https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=0772000177:112233&phones=tpl:378579&ivrPath=ivr2:/5&callsTimeOut=35
                                            
                                            ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון