שתי הגדרות בהשמעת קבצים משהו ב"פשטיס"
-
יש לי השמעת קבצים אני רוצה לעשות שבמהלך ההשמעה כאשר אני לוחץ שש זה יעביר אותי למשל לשלוחה שלש אז הגדרתי
admin_options_file=template control_play6=go_to_folder playfile_control_play_goto=/3כעת אני מעוניין לעשות שמקש 9 יעביר לשלוחה 4 למשל אבל כשאני מוסיף
control_play9=go_to_folder playfile_control_play_goto=/4בנוסף להגדרות מקודם הוא לא מתייחס ל
playfile_control_play_goto=/4אז כיצד עושים שייתייחס??
בתודה מראש -
@lavitoren-הטי-ל לא כתבת את המספר, זה צריך להיות כך
admin_options_file=template control_play6=go_to_folder playfile_control_play_6_goto=/3 control_play9=go_to_folder playfile_control_play_9_goto=/4אם אתה מגדיר ככה (ללא פירוט של המספר הספציפי)
playfile_control_play_goto=/3זה מתייחס לברירת מחדל של השלוחה
-
@יב תודה תודה תודה אין מילים בפי להודות יישר כח ע-צום א-ש-ר-י-ך (כמובן זה עובד)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות