מספרי 1-700 - הפרטים שידועים לנו!
-
@kol כתב במספר 1-700 - למי שיש פרטים, שיכנס!!!:
דקתי בתקנות של משרד התקשורת כדי להבין איך זה עובד עם מספרי 1-700.
מספרי 1700 מוגדרים בתקנות כשירות “שיחה בחיוב מפוצל”. לכן כאשר שיחה מגיעה מרשת אחרת, ההתחשבנות בין המפעילים נעשית לפי “תעריף השלמת שיחה” ולכן יש תגמול על כל דקת שיחה מנייד ל1700.במסמך של משרד התקשורת על שירות 1-700 כתוב במפורש בהגדרות:
שתעריף השלמת השיחה נקבע לפי תקנה 3 לתקנות הקישור-גומלין.גובה התעריף לפי התקנות האחרונות הוא טיפה יותר מ: 0.004 ₪ לדקה של שיחה נכנסת עבור השלמת שיחה לרשת מפ״א.
וכשאני מתקשר ל - 1700 זה עולה לי כסף? זה לא כמו שיחה רגילה?
כי זה בעצם עולה למפעיל של הסים שלי כסף! -
חברים שימו לב עם כל היוקרה שבמספר 1700 וכו'
עדיין יש חיסרון שהצינתוקים יוצאים עם זיהוי מערכת רגילה -
לא ראיתי שמישהו כתב...
אבל אפשר לקבל מספר 1700 בתשלום של 59 ש"ח לחודש, בשירות הלקוחות,
ככה אמרו לי בשיחה עם נציג.
אולי קווים גדולים שמכניסים X יכולים לקבל גם בלי זה (?)...לגבי דמי קישורית, הנציגה שענתה לא ידעה להגיד לי,
מה שכן נקודה למחשבה - אם אין רווח של דמי קישורית, אז מה זה משנה כמה דקות הקו מכניס, מילא זה לא משנה, מה שמשנה זה רק משנה כמה שיחות נכנסות (וממילא כמה השמעת פרסומות) הקו מכניס.
יכול להיות קו תוכן (נייעס פודקאסטים וכדו') שמכניס המון דקות
במקביל לקו מידע (כמו קל קו וכדו') שלא מכניס הרבה דקות, כמו כמות השיחות נכנסות שיש לו.
לכן אם יש הטבה לקווים עם שמכניסים הרבה דקות, אולי זה סיבה לחשוב שגם יש דמי קישורית.
מ.ש.ל. -
B BEN ZION התייחס לנושא זה
-
זה כנראה משהו יותר מכך.
עוד ועוד מערכות גדולות, משלל חברות של קווי תוכן מעבירים את מספר הקו ל1-700.
מעניין שאין בפורום אפילו אחד שיודע לומר בבירור מה זה. -
סוף סוף..
תנאי שירות 1-700.pdf -
@זעליג תכלס יש על זה דמי קישוריות או שאין סיכוי לקבל על דקות האזנה?
-
חבר'ה, בשביל לעשות קצת סדר בכל מה שדובר פה על ה-1-700, הנה השורה התחתונה ממה שעלה בשרשור (קחו בחשבון שרוב הדברים פה הם שמועות והשערות, שום דבר לא רשמי ב-100%):
מי מקבל? מוסדות חינוך (כמו ישיבות ובתי ספר עם מעל 300 תלמידים), קווים גדולים עם הרבה דקות (מדברים על אזור ה-25,000 דקות ומעלה), או פשוט בתשלום חודשי של כמה עשרות שקלים דרך שירות הלקוחות.
למה כולם עוברים? כנראה בגלל המודל הכלכלי. לפי תקנות משרד התקשורת, יש על מספרי 1-700 דמי קישורית (קש"ג) על כל דקת שיחה נכנסת מנייד, מה שכנראה מאפשר לחברות לתת את המספרים האלה בלי פרסומות. בנוסף, מוסדות חותמים שאם יהיה סבסוד ממשלתי בעתיד, הוא ילך לחברה.
החיסרון: הצינתוקים עדיין יוצאים ממספר רגיל ולא מה-1-700.
בקיצור, כרגע זה בעיקר שילוב של השערות לגבי התנאים המדויקים, אבל זה הכיוון בגדול.
-
ועכשיו בשביל שנוכל להנות מהאזנה ללא פרסומות:
https://pirsomot-no.lovable.app
(לא השקעתי יותר מידי!)נ.ב.
האזהרה באתר אומנם נראית מאוד מלחיצה אבל זה עשוי למקרה ש... וואלה לא יודע מה יקרה!!! -
מה זה ? חסום בנטפרי ?
-
@שלוחה-404 זה אתר שהרגע בניתי, צריך שמישהו ישלח לבדיקה...
-
@המומחה מה הוא עושה האתר?
-
מה זה ?
זה מאגר מספרים לקווים שניתן להאזין ללא פרסומות
לפי מה שהבנתי יש להמון קווים מספרי 1-700 אבל זה לא מפורסם, וחבל... -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@שלוחה-404 שלחת בקשה לפתיחה?
-
@המומחה כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות