שיחת IP למערכת
-
מרכזיה אחת רוצה לבצע שיחת IP למערכת שלי, זה אפשרי?
כלומר, המרכזיה כביכול תחייג למערכת שלי, אך לא תחייג שיחה רגילה למספר המערכת, אלא השיחה תהיה שיחת IP
כמובן מדובר במרכזיה שיודעת להוציא שיחות IP, אני רק שואל האם יש אפשרות כזו מצד ימות
אני רוצה שה"חיוג" יכנס לשלוחה 99 וישמע מה שהמערכת משמיעה כביכול יש כאן חיוג רגיל
יש אפשרות?
איך?
אני כמובן לא רוצה להגדיר את המערכת כמערכת מרכזיית SIP בלבד, שכן אז כל שאר השלוחות לא יפעלו
בתודה מראש..נ.ב. שאלתי כבר ב"עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים" אך לא קיבלתי מענה הולם לכן אני שואל כאן שוב
@הרב ?
-
@ע.ג. מחיפוש בפורום לא נראה שיש הגדרה כזו לשיחות נכנסות יש לשיחות יוצאות תגלול טיפה למטה גם אם קיימת הגדרה בסיסית כזאת תצטרך לבקש משירות לקוחות IP של המערכת שלך אז אולי תפנה ישר לשירות לקוחות לברר או תתייג מישהו מהמפתחים של ימות פה בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות