הקלטת השיחה בלבד במודול תור
-
@BEN-ZION תודה, בכל זאת אעדיף ליצור זאת בעצמי תוך בדיקה שהכל עובד כשורה, חשבתי מראש על אחסון בדרייב אבל אני פחות מעדיף, אברר את זה עם ג׳מיני..
אגב, את הקודים האלו כתבת ב-AI, נכון?
א"כ באיזה AI? -
@CUBASE גימני פרו
-
@BEN-ZION
מה זה פרו?
3.1 או בסטודיו? -
@אA בגימני הרגיל במצב פרו
-
@BEN-ZION אני כנ"ל משתמש ב-AI Studio כיון ששם ה-3.1 Pro הוא חינמי ללא הגבלה
-
@CUBASE
דווקא יש לו מגבלה (או שרק אני הצלחתי להגיע אליה...לא נראה לי
)
אבל אפשר לעבוד איתו הרבה זמן -
@אA כנראה מעומס הקשר, זו מגבלה טכנית.
-
@CUBASE
כלומר?
שהשיחה ארוכה מידי? -
@אA כן, קרה לי כמה פעמים, מוחקים הודעות לא חשובות, מבקשים ממנו סיכום ומתחילים שיחה חדשה.
-
@CUBASE
כי הוא כותב הגעת להגבלה -
@אA מה כתוב בדיוק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות