שרת תיווך לסקריפטים של גוגל
-
@CUBASE
אכן
ניסיתי כמו שכתבת וזה אכן עובד טוב
תודה רבה -
ז זרח התייחס לנושא זה
-
@איל-משולש
קודם כל, תודה רבה על הפיתוח הנפלא,
זה באמת דבר נצרך מאוד.
דבר שני, רציתי לשאול האם השרת התיווך שלך עובד על כל סוגי הפקודות של API?
כי ראיתי למשל בפקודה של החזרת תשובה מהשרת -
שישמיע מוזיקה בהמתנה (music_on_hold),
השיחה מתנתקת (אחרי ההתחברות לשרת המגשר שלך),
ולכאורה הבעיה היא לא בסקריפט שלי,
מכיון שהלוג מציג הכל בצורה תקינה.
אשמח לתשובה בנושא.
בתודה מראש! -
@יצחק-המוכשר יכול להיות שיש עם זה בעיה אני עשיתי איזה הגבלה בשביל משהו, אם אתה יכול תשלח דרך הדפדפן ותכתוב לי את התשובה, עדיף את הקישור עצמו (שיש בו את כל הפרטים שנשלחים) אם לא אכפת לך תשלח לי למייל / צ'אט ADMIN@0773312.XYZ)
-
פוסט זה נמחק! -
@איל-משולש
השרת מחזיר ליError 909 -
@לימוד-בתורת-מרן אני יודע אני עשיתי שזה יהיה ככה זה אומר שזה מפנה אבל הבקה לא מימות, אתה רוצה לתת לי את הקישור ואני יבדוק מה זה מחזיר או שזה חושף פרטים או משהו (יש לי דרך לעבור את השגיאה ולאות מה זה, אם אתה רוצה תשלח לי בפרטי במייל שכתבתי)
-
@איל-משולש
אני יבדוק אולי הקוד לא טוב
ואם לא יעבוד
אני יתן לך בשמחה
אין פרטים אישים -
יש לשים בלינק ככה
api_link=https://gesher.onrender.com/
ואת הלינק של הסקריפט פהapi_add_0=URL_GESHER=
כל זה ההגדרה בשלוחה?
-
@איל-משולש
אני יבדוק אולי הקוד לא טוב
ואם לא יעבוד
אני יתן לך בשמחה
אין פרטים אישיםאם לא אכפת לך לתת אז אני פשוט יעשה בדיקות מהדפדפן
-
@יעקב-יצחק אתה בונה קוד API עם סקריפט של גוגל? א"כ אתה צריך לשים את כל ההגדרות הרגילות + ההגדרה הזאת שבה יש לשים את הלינק במקום במקום הרגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות