משתמשים נתקעים בפתיחת מערכת חינמית דרך הטלפון! ! !
-
שלום רב.
לאחרונה "ימות" שינו את התפריט בפתיחת מערכת לאחר פרטי הזדהות וכו'
ואז המערכת אומרת אתם פותחים מערכת חינמית, והאם ברצונכם להצטרף למסלול של 9.9 הקישו 1 או לעמותות וארגונים הקישו 2.
ואין שום הסבר למי שרוצה לפתוח מערכת חינמית עם פרסומות - איך פותחים?
הבעיה, שמי שרוצה לפתוח מערכת חינמית לחלוטין, לא מצליח לפתוח.
וכשמנתק את השיחה, ומנסה לפתוח מספר חדש אחר, המערכת אומרת לא ניתן לפתוח מספר יותר מפעם בשבוע.
זאת אומרת שבעצם כן נפתחה מערכת, אבל הלקוח לא קיבל את המספר. לא בצינטוק, ולא בהקראה קולית של המערכת.אני ניסיתי לפתוח פעם נוספת, ואז לחצתי על הספרה 0 - ואז קיבלתי מערכת חינמית.
אז 1. שתדעו שאפשר ללחוץ על 0 כדי לפתוח מערכת חינמית עם פרסומות
2. בקשה מימות להוסיף בתפריט את הקריינות להמשך ללא בחירת מסלול הקישו 0.בברכת קיץ בריא ושלו.
-
@מנסה-להבין12a
אפשר גם 3 ואולי גם כל מקש אחר. -
@מנסה-להבין12a הכי טוב זה ארבע זה יותר לא אומר לך את זה בכל הקו שלוש זה אחר כך חוזר על עצמו ביי
-
@1668
מדברים על פתיחת מערכת לא ניהול, כן? -
@אA ודאי לפי הבנתי
-
@אA כתב במשתמשים נתקעים בפתיחת מערכת חינמית דרך הטלפון! ! !:
@מנסה-להבין12a
אפשר גם 3 ואולי גם כל מקש אחר.נכון
אני לחצתי 3 והצלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות