מעבר למערכת במענה לצינתוק - יש הגדרה מובנית (וגם אפשרות לביטול)
-
@BEN-ZION כתב ב


מעבר למערכת במענה לצינתוק - יש הגדרה מובנית!!!:במייל הם כתבו שזה לא ידרוש ממנו שום הגדרה מעניין שהם יחליפו רישמית את המודל האם זה יעזור שאני יכניס את ההגדרות האלו ויכתוב לא להפעיל?
ככל הנראה זה עוד לא הוחלף ללא שום הגדרה מכיוון שהפיתוח לא הושלם, כמי שכתבו פה שזה לא מפנה לפח מספר משנה ואם מנתקים זה מתנתק שוב,
לכאו' כשזה יוחלף אוט' תוכל פשוט להגדיר את ההגדרה הזו עם no וזה יתבטל
-
@CUBASE
האם אתה יודע ג"כ את מספר הודעת המערכת ??? -
@sh0548534047 לא ידוע לי וגם יהיה קשה לנחש כיוון שזו שיחה חוזרת וכנראה זו הודעה כמו בטלזכור שזו לא הודעת
M**** -
@CUBASE
בכל מקרה
תודה רבה לך -
@CUBASE
ידוע לך איך אני מגדיר את זה על הצינטוקים בהודעות האישיות?
הגדרתי את זה בשלוחת השמעת קבצים בה ניתן להקיש 0 ולשלוח הודעה אישית - וזה לא עבד לי.
מה עושים לגבי זה? -
@פלוס כתב ב


מעבר למערכת במענה לצינתוק - יש הגדרה מובנית!!!:הגדרתי את זה בשלוחת השמעת קבצים בה ניתן להקיש 0 ולשלוח הודעה אישית - וזה לא עבד לי.
ב ivr
-
@sh0548534047
אבל אין לי רצון שזה יהיה בכל המערכת.
רק בשלוחה הספציפית של הודעות אישיות. -
@פלוס כתב ב


מעבר למערכת במענה לצינתוק - יש הגדרה מובנית!!!:רק בשלוחה הספציפית של הודעות אישיות.
בהודעות אישיות זה נראה לי בעיה.
חוץ אם יש לך רק כמה שלוחות אז תגדיר בכל האחריםtzintuk_say_system_info_on_answer=noגם לי יש את ההגדרה של תפריט חזרה להשמעה אחרונה לפני השמעת קבצים וניסיתי מכל הדרכים להגדיר זאת ולא הצלחתי.
אולי אתה יודע. -
@sh0548534047
זה רעיון מעניין.
היכן להניח הגדרה זו? בהרשמה לצינטוקים?tzintuk_say_system_info_on_answer=no -
@פלוס בשלוחת שליחת צינתוק
-
ל לימוד בתורת מרן התייחס לנושא זה
-
ל לימוד בתורת מרן התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות