• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מעבר למערכת במענה לצינתוק - יש הגדרה מובנית (וגם אפשרות לביטול)

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    68 פוסטים 16 כותבים 1.7k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • C מנותק
      CUBASE
      נערך לאחרונה על ידי CUBASE

      עריכה: כיום האפשרות זמינה ברירת מחדל, אם רוצים לבטל את האפשרות, ניתן להגדיר (בשלוחה מסויימת או ב-ivr.ini) :

      tzintuk_say_system_info_on_answer=no
      

      הפוסט הישן בספויילר 👇

      אהלן חברים, 👋

      בשנייה שעליתי על זה, היה לי ברור שאני חייב לשתף אתכם!

      🔥 מסתבר שיש הגדרה מובנית למעבר למערכת מיד במענה לצינתוק!

      ההגדרה הזו קיימת "מתחת לרדאר" כבר תקופה בשרתים של ימות המשיח, ואיכשהו היא נשארה מוסתרת ולא תועדה באופן רשמי.
      ההגדרה היא פשוטה וכל כך מתבקשת:

      tzintuk_say_system_info_on_answer=yes
      

      רוצים להגדיר בשלוחה ספציפית? הגדירו את ההגדרה בקובץ ext.ini

      רוצים שההגדרה תעבוד לכם בכל המערכת? - פשוט הגדירו אותה בקובץ ivr.ini בתפריט הראשי!

      תשאלו איך עליתי על זה? 🤔
      זה הגיע מכיוון ממש לא צפוי!
      שלחתי קריאת API ל-GetIVR2Dir. בתשובה שקיבלתי, הצצתי במערך extIni שמכיל את כל ההגדרות בשלוחה, כולל הגדרות ברירת מחדל נסתרות שלא אנחנו כתבנו בקובץ.
      פתאום קפצה לי לעין השורה הבאה:
      tzintuk_say_system_info_on_answer=no

      פשוט שיניתי ל-yes, וזה עובד פצצה! 🤯

      תיהנו, ותעדכנו אם זה שימושי לכם!

      שימו לב שכרגע בעת מענה לא עובד ההגדרות של מחייג ומחוייג, ככה שגם אם תשלוח מזיהוי שונה של המערכת יגיעו לאפה שמגיעים בחיוג למספר הרגיל

      1 א נ 1 ש 12 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 22
      • 1 מנותק
        1668 @CUBASE
        נערך לאחרונה על ידי

        @CUBASE עובד??

        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • C מנותק
          CUBASE @1668
          נערך לאחרונה על ידי CUBASE

          @1668 נראה לך שפרסמתי לפני בדיקה? עובד פצצה!! 👌

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • א מנותק
            איל משולש @CUBASE
            נערך לאחרונה על ידי

            @CUBASE מטורף!!!!!!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • C CUBASE התייחס לנושא זה
            • א מנותק
              איל משולש @CUBASE
              נערך לאחרונה על ידי

              @CUBASE זה רק לקובץ IVR או גם בשלוחת שליחת צינתוק / שליחת צינתוק אחרי הודעה?

              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • C מנותק
                CUBASE @איל משולש
                נערך לאחרונה על ידי

                @איל-משולש כמובן שזה אפשרי גם בשלוחה ספציפית, אערוך את הפוסט שיהיה ברור יותר

                1 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 1 מנותק
                  1668 @CUBASE
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @CUBASE פצצה מתקתקת איך עלית על זה??

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • C מנותק
                    CUBASE @1668
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @1668 כתבתי בסוף הפוסט, זה משהו עם API

                    1 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 1 מנותק
                      1668 @CUBASE
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @CUBASE עכשיו ראיתי אלוף העולם 👍😃

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 1 מנותק
                        1668
                        נערך לאחרונה על ידי

                        רק שימות לא יחסמו את זה בגלל שעלו ע"ז והם לא רוצים ראיה שהם לא פרסמו

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • C מנותק
                          CUBASE @1668
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @1668 הם לא יחסמו את זה, כנראה לא פרסמו בגלל שהם עוד לא סיימו את הפיתוח של זה כי זה לא מפנה לפי מחוייג

                          ר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ר מנותק
                            רק תורה @CUBASE
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @CUBASE אלווףף אחד היפים 😝😝😝

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ר מנותק
                              רק תורה @CUBASE
                              נערך לאחרונה על ידי רק תורה

                              @CUBASE אז אולי תבדוק אם אפשר לשים גם הגדרות של הפניה לפי מחייג😝😝

                              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • C מנותק
                                CUBASE @רק תורה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @רק-תורה עד כמה שאני חושב זה לא קשור להגדרה אלא לתמיכה מצד ימות

                                ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ר מנותק
                                  רק תורה @CUBASE
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @CUBASE תודה 👍👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • C מנותק
                                    CUBASE
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    למי שכבר הגדיר, שימו לב שכרגע בעת מענה לא עובד ההגדרות של מחייג ומחוייג, ככה שגם אם תשלוח מזיהוי שונה של המערכת יגיעו לאפה שמגיעים בחיוג למספר הרגיל
                                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • נ מנותק
                                      נחמייער @CUBASE
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @CUBASE סליחה על הבורות, אבל איפה צריך להכניס את ההגדרה הזו?

                                      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • C מנותק
                                        CUBASE @נחמייער
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @נחמייער בקובץ ivr.ini שנמצא בשלוחה הראשית

                                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ר מנותק
                                          רק תורה @CUBASE
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @CUBASE לאו דווקא אתה יכול לשים את זה בשלוחה שממנה יוצא הצינתוקים

                                          C נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • 1 מנותק
                                            121244 @CUBASE
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @CUBASE כרגיל אין עליך בעולם...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון