האם ניתן להגדיר שבכניסה למודול תור לא ישמיע מקומכם בתור?
-
האם ניתן להגדיר שבכניסה למודול תור לא ישמיע מקומכם בתור וכן גם מחכים לשיחה עם נציג?
-
@תרנגול-מפוטם תוסיף את ההגדרה הזאת
announce-position=no -
@BEN-ZION יש לי את ההגדה הזו וזה לא עוזר
-
תודה רבה פשוט שמתי את בקובץ הגדרות הלא נכון
האם ניתן להגדיר שבמקום מנגינה יהיה צליל חיוג? -
@תרנגול-מפוטם אתה צריך ליצור מוזיקה בהמתנה אם צליל חיוג ואז להכניס
יצירת מוזיקה בהמתנה
ההגדרה לקובץ queue.inimusicclass=שם המוזיקה שלכםמעלה לך קובץ HTML ליצירת מוזיקה בהמתנה
העלאה ויצירה של מוזיקה בהמתנה.zip -
@BEN-ZION כתב בהאם ניתן להגדיר שבכניסה למודול תור לא ישמיע מקומכם בתור?:
@תרנגול-מפוטם אתה צריך ליצור מוזיקה בהמתנה אם צליל חיוג ואז להכניס
יצירת מוזיקה בהמתנה
ההגדרה לקובץ queue.inimusicclass=שם המוזיקה שלכםמעלה לך קובץ HTML ליצירת מוזיקה בהמתנה
העלאה ויצירה של מוזיקה בהמתנה.zipאיך יוצרים עם זה קובץ של מוזיקה בהמתנה? יש בקובץ מקום להכניס שם תיקיה. זו צריכה להיות תיקיה שכבר קיימת במערכת? או שאני פשוט מכניס שם כל שם שאני רוצה?
והאם זה יוצר תיקיה מסויימת במערכת באיזה מקום? -
@isi אתה בוחר את השם זה יוצר את התיקייה מעלה אליה את הקובץ ומגדיר מוזיקה בהמתנה
-
@BEN-ZION והיכן התיקיה הזו אחר כך נמצאת במערכת?
והאם ניתן למחוק אותה אחרי יצירת המוזיקה בהמתנה? -
@isi היא נמצאת בשלוחה ראשית אם מוחקים אותה המוזיקה נמחקת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות