העלת קובץ בודד בapi
-
@אA
אני יודע מה השגיאה הזאת אומרת, זה לא הבעיה שלי.
אני שואל למה אני מקבל את השגיאה הזאת, למרות שכתבתי הכל נכון ויש באמת קובץ שמע בהמערך 'attachments'.
לגבי הטוקן, אל תדאג, אין מה לראות בהמערכת שלי... -
@החסיד אולי זה שאלה מציקה, אבל מאיפה אתה בטוח שיש קובץ ב-attachments? תנסה להוסיף כתיבה ללוג של גודל הקובץ (לדוגמה) של attachments[0] בכדי לוודא.
-
@אופיר
כבר בדקתי את זה כמה פעמים, ועשיו בדקתי עוד פעם, יש שם קובץ. (ותודה על הרעיון, לא חשבתי מזה עד עכשיו, בדקתי את זה עד עכשיו על ידי שליחה לעצמי מייל דרך גוגל סקריפט עם המערך)
ואתה צריך גם לזכור שהבעיה כבר מתחילה שימות לא מקבל את הטוקן כשזה נמצא בתוך האובייקט. -
@החסיד נראה לי שכתבת שניסית אבל בכל זאת אני שואל שוב, ניסית להעביר את כל הפרמטרים בURL חוץ מהקובץ?
-
@אופיר
כן, עד עכשיו הייתי מנסה הטוקן והשלוחה, ועכשיו ניסיתי גם הפרמטרים האחרים חוץ מהובץ עצמו. -
@החסיד מתקבלת אותה שגיאה? (חסר קובץ?)
-
@אופיר
כן -
@החסיד יש לי רעיון, אני יתן לך URL אחר לשלוח את הקובץ וככה נבדוק אם באמת זה מגיע, בסדר?
-
@אופיר
אשמח לנסות -
@החסיד תשלח לכאן (עדיף קובץ קטן)
https://noam.page.gd/test_file.phpזה קוד שעובר על כל הקבצים שהתקבלו ומחזיר לך רשימה להם עם הגודל של כל קובץ
תעלה צילום של הלוג מה הוא מחזיר -
@אופיר
איך אני מצרף את הקובץ? -
@החסיד כמו ששלחת לימות
-
@אופיר
אני לא מוכן! אתה יוכל לראות את הטוקן שלי. -
@החסיד אני יכול לראות אותו בצילום מסך למעלה...
בכל אופן, אתה יכול לשלוח בלי הטוקן -
@אופיר
בהצילום שיניתי את זה לפני זה.
מה זה אומר בלי הטוקן. זה לא יעבוד! -
@החסיד אני לא מעלה את זה למערכת
נתתי לך קישור לדף בשרת שלי שמקבל קריאות POST עם קבצים ומחזיר רשימה פשוטה של הקבצים
זה מיועד לבדוק שאין תקלה בגוגל סקריפט וכשאתה מפעיל את הפונקציה נשלחים באמת הקבצים -
@אופיר
אז שאני ישלח רק הפרמטר של file? -
@החסיד כן
-
@אופיר
גוגל אומר שכן יש קובץ והקוד שלך אומר שלא.
-
@החסיד וגם השרת של ימות אומר שלא...
תוכל להעתיק לפה את הקוד שהשתמשת עכשיו?
לא בצילום מסך אלא את הקוד בעצמו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות