• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    עזרה בשלוחת API

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    21 פוסטים 3 כותבים 88 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S מנותק
      sh0548534047 @CUBASE
      נערך לאחרונה על ידי

      @CUBASE
      לא עובד
      אבל כבר ראיתי שלאותו מערכת הוא כן שולח צינתוק רק למערכת אחרת הוא לא שולח צינתוק.
      כנראה ביטחון של ימות המשיח

      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • S מנותק
        sh0548534047 @sh0548534047
        נערך לאחרונה על ידי

        @איל-משולש
        כתבת מדריך על לשלוח צינתוק ממערכת אחרת ניסיתי את זה וזה לא עובד האם אתה בטוח שאפשר נראה לי שימות חסמו את האפשרות הנ"ל

        C א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • C מנותק
          CUBASE @sh0548534047
          נערך לאחרונה על ידי

          @sh0548534047 בוודאות לא חסום, הרגע בדקתי עם קו מסוים ואני מקבל צינתוק חוזר.

          לפני שאתה מחליט שימות חסמו תבדוק אפשרויות נוספות, קודם תבדוק שלוחה עם פרמטרים קבועים אם עובד, אם לא אז תנסה עם מפתח API (יש לי מערכת מסוימת שלא מוכנה לקבל מספר:סיסמה כטוקן למרות שלא הפעלתי אכיפה מוקדמת), כך תשנה דברים לאט לאט עד שתמצא את הבעיה

          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • S מנותק
            sh0548534047 @CUBASE
            נערך לאחרונה על ידי

            @CUBASE
            אתה חושב שאני טיפש ניסיתי בכל האפשרויות לפני שאני הסקתי מסקנא
            אין לא עם ערך קבוע לא אם טוקן API מחומת האש ולא חסר שום הגדרה

            וזה מה שיש לי להגיד
            ??????

            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • C מנותק
              CUBASE @sh0548534047
              נערך לאחרונה על ידי

              @sh0548534047 לא חשבתי חס וחלילה שאתה טיפש פשוט לי עובד מצוין, לא יודע מה להגיד לך...

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                איל משולש @sh0548534047
                נערך לאחרונה על ידי

                @sh0548534047 כתב:

                @איל-משולש
                כתבת מדריך על לשלוח צינתוק ממערכת אחרת ניסיתי את זה וזה לא עובד האם אתה בטוח שאפשר נראה לי שימות חסמו את האפשרות הנ"ל

                תן לי את ההגדרות ששמת בשלוחה (ואיזה טוקן שמת מערכת נקודותיים סיסמה או טוקן רגיל)

                S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • S מנותק
                  sh0548534047 @איל משולש
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @איל-משולש
                  @cubase

                  משהו אחר
                  הגדרתי במערכת אחרת את ההגדרות הנ"ל

                  type=api
                  api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk
                  api_000=token,yes,18,16,10,Digits,,yes,*:,
                  api_001=callerId,,10,9,5,Phone,yes,yes,
                  api_002=TzintukTimeOut,,,,5,Number,yes,yes,
                  api_end_goto=/
                  api_call_id_send=no
                  api_phone_send=no
                  api_did_send=no
                  api_extension_send=no
                  api_enter_id_send=no
                  api_enter_id_name_send=no
                  api_time_send=no
                  api_hangup_send=no
                  

                  והוא חץ ממה שלא נשלח צינתוק גם לא שואל את השאלות אפי' שמוגדר לו מה לשאול ?
                  במערכת השניה שממנו העתקתי זאת כן שואל את השאלות האם יש משהו תקלה בלו או בשלוחה אחרת שאני צריך למחוק

                  S א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S מנותק
                    sh0548534047 @sh0548534047
                    נערך לאחרונה על ידי sh0548534047

                    @איל-משולש @אa
                    נסיתי עם ערך קבוע ונסיתי עם טוקן רגיל ולא הלך במערכת הראשונה
                    אבל אני לא יודע מה לעשות בניתי את זה בשביל המערכת השניה והוא לא מסכים לי...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מנותק
                      איל משולש @sh0548534047
                      נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                      @sh0548534047 לא כתוב רשימת צינתוקים!!!!
                      תוסיף

                      api_add_0=phones=tzl:רשימת צינתוקים (ניתן לכתוב כמה ולהפריד בפסיק)
                      
                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • S מנותק
                        sh0548534047 @איל משולש
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @איל-משולש
                        זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
                        אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
                        תודה רבה

                        אך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה 4ca0d5c4-52a8-4a17-87d5-61591e78d813-image.jpeg הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד

                        א C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          איל משולש @sh0548534047
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @sh0548534047 לא מכיר את השרת הזה, לא נראלי שאמור להיות הבדל, זה פקודה שעובדת גם מהדפדפן

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • S מנותק
                            sh0548534047 @איל משולש
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @איל-משולש יכול להיות שמודל API לא עובד שם
                            האתר הרגיל זה בשרת 0b8f92a3-43ad-4e07-8a20-ad0b9ebcb73f-image.jpeg אולי זה הסיפור ???

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א מנותק
                              איל משולש @sh0548534047
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • S מנותק
                                sh0548534047 @איל משולש
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @איל-משולש כתב:

                                @sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת

                                איך משנים את הכתובת רק בדפדפן או להמיר את המערכת

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • C מנותק
                                  CUBASE @sh0548534047
                                  נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                                  @sh0548534047 כתב:

                                  @איל-משולש
                                  זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
                                  אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
                                  תודה רבה

                                  אך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה 4ca0d5c4-52a8-4a17-87d5-61591e78d813-image.jpeg הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד

                                  זה מוזר, מעולם לא ראיתי מערכת בשרת ymx - אלו השרתים הידועים כיום אז נראה שזה שרת חדש, יכול מאוד להיות שזה קשור לכך..

                                  עריכה: עכשיו אני רואה שמערכת שפתחתי השבוע גם כן בשרת ymx, כנראה זה שרת חדש ובאמצע הקמה אז יש קצת אי-תאימות במודולים מסויימים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון