עזרה בשלוחת API
-
@sh0548534047 לא חשבתי חס וחלילה שאתה טיפש פשוט לי עובד מצוין, לא יודע מה להגיד לך...
-
@איל-משולש
כתבת מדריך על לשלוח צינתוק ממערכת אחרת ניסיתי את זה וזה לא עובד האם אתה בטוח שאפשר נראה לי שימות חסמו את האפשרות הנ"לתן לי את ההגדרות ששמת בשלוחה (ואיזה טוקן שמת מערכת נקודותיים סיסמה או טוקן רגיל)
-
משהו אחר
הגדרתי במערכת אחרת את ההגדרות הנ"לtype=api api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk api_000=token,yes,18,16,10,Digits,,yes,*:, api_001=callerId,,10,9,5,Phone,yes,yes, api_002=TzintukTimeOut,,,,5,Number,yes,yes, api_end_goto=/ api_call_id_send=no api_phone_send=no api_did_send=no api_extension_send=no api_enter_id_send=no api_enter_id_name_send=no api_time_send=no api_hangup_send=noוהוא חץ ממה שלא נשלח צינתוק גם לא שואל את השאלות אפי' שמוגדר לו מה לשאול ?
במערכת השניה שממנו העתקתי זאת כן שואל את השאלות האם יש משהו תקלה בלו או בשלוחה אחרת שאני צריך למחוק -
@איל-משולש @אa
נסיתי עם ערך קבוע ונסיתי עם טוקן רגיל ולא הלך במערכת הראשונה
אבל אני לא יודע מה לעשות בניתי את זה בשביל המערכת השניה והוא לא מסכים לי... -
@sh0548534047 לא כתוב רשימת צינתוקים!!!!
תוסיףapi_add_0=phones=tzl:רשימת צינתוקים (ניתן לכתוב כמה ולהפריד בפסיק) -
@איל-משולש
זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
תודה רבהאך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה
הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד -
@sh0548534047 לא מכיר את השרת הזה, לא נראלי שאמור להיות הבדל, זה פקודה שעובדת גם מהדפדפן
-
@איל-משולש יכול להיות שמודל API לא עובד שם
האתר הרגיל זה בשרת
אולי זה הסיפור ??? -
@sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת
-
@sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת
איך משנים את הכתובת רק בדפדפן או להמיר את המערכת
-
@איל-משולש
זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
תודה רבהאך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה
הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבודזה מוזר, מעולם לא ראיתי מערכת בשרת
ymx- אלו השרתים הידועים כיום אז נראה שזה שרת חדש, יכול מאוד להיות שזה קשור לכך..עריכה: עכשיו אני רואה שמערכת שפתחתי השבוע גם כן בשרת ymx, כנראה זה שרת חדש ובאמצע הקמה אז יש קצת אי-תאימות במודולים מסויימים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות