עזרה בשלוחת API
-
@איל-משולש אני לא חושב שזה קשור, הלינק הזה עובד לכל השרתים שהיו עד עכשיו - למה שישתנה?
מה שכן יכול להיות שיש שינוי מסויים בלינק (אולי כמו שפעם למערכות ב-
ymtaו-ymtbהיה צריךprivate.call2all.co.il?) -
@CUBASE מה זה גלי המפתחים?
אני סה"כ חשבתי שאם בקישור הרגיל כתוב YM והשרת שלו זה YMX אז אולי זה יעזוראפה בכלל כתוב כל מערכת באאיזה שרת היא?
-
@איל-משולש בדקתי, זה לא קישור שונה ועובד לי רגיל הפעלת צינתוק ב-API
@sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?
-
@sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?
בדפדפן

-
@cubase
סליחה בטעות כתבתי & במקום ?
אבל בשרת ה ymx זה לא עובד אבל אם אני שולח זאת כרגיל משרת ה ym זה כן עובד.... -
אבל בשרת ה ymx זה לא עובד אבל אם אני שולח זאת כרגיל משרת ה ym זה כן עובד
זה בכלל לא קשור, אין שרת כזה ymאלא זה סה"כ קיצור של ימות ולכן אין סיבה לכתובymxולצפות שזה יעבוד..
תכלס', אז אתה אומר שמהדפדפן עובד לך ומהמערכת לא עובד?
-
-
@sh0548534047 מוזר מאוד, תנסה לפתוח עכשיו מערכת נוספת ולבדוק אם שליחה מ-ymx ל-ymx עובד
-
@CUBASE
אין לי איך לפתוח רני כבר שבוע וחצי שומע אי אפשר לפתוח כיון שעוד לא עבר שבוע -
@sh0548534047 תן לי מפתח API, תגביל אותו לרשימת צינתוקים מסויימת וכו' כך שקריאה למפתח הזה מיד תשלח צינתוק, ואני אבדוק ממערכת שלי
-
@CUBASE מה המייל שלך ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות