• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    עזרה בשלוחת API

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    25 פוסטים 3 כותבים 92 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S מנותק
      sh0548534047
      נערך לאחרונה על ידי

      באחת משלוחת ה API של ימות המשיח רציתי להגדיר
      שיהיה הקשה לפי הפרמטר 000 טוקן וכן הלאה אך רציתי לשאול האם משהו יודע האם יש איזה הגדרה כמו בהוספת ערך שמוסיף אחרי ה= לפני הערך המוקש כיתוב אני חייב כזה סגנון דבר
      וכן ניסיתי לעשות זאת דרך מודל הוספת ערך אך עד שהעדכון נשלח לקובץ הוא כבר גומר את העדכון ולא נשלח לי הפרימטר הזה.
      האם יש למשהוא פתרון לזה ???

      @איל-משולש ראיתי במדריך נראה לי שלך על וירטואל חינם לשעבר שעשית עם הוספת ערך ואיך זה עבד לך כל כך מהר ולי זה לא מצליח ???

      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • S מנותק
        sh0548534047 @sh0548534047
        נערך לאחרונה על ידי

        @cubase
        @שואל-שאלה
        האם תוכל לעזור לי בזה

        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • C מנותק
          CUBASE @sh0548534047
          נערך לאחרונה על ידי

          @sh0548534047 זה לא היה מדריך של @איל-משולש אלא שלי ואין לי מושג למה זה לא עובד לך טוב, מה שאני עשיתי זה שלוחת הוספת ערך עם ערך קבוע לפני הערך של ההקשה ובעצם זה מגדיר את הפרמטר כפרמטר קבוע שמקישים אותו בשלוחת הוספת הערך ולא בשלוחת ה-API

          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • S מנותק
            sh0548534047 @CUBASE
            נערך לאחרונה על ידי

            @CUBASE
            אני יודע שכך עשית זאת אבל למה לי זה לא שולח צינתוק כשהגדרתי ככה

            type=add_id_to_list
            add_id_to_list_location_list=/0/1/5/1/1/ext
            add_id_to_list_key=api_add_0
            add_id_to_list_value_first=phones=tzl:
            add_id_to_list_value_type=digits
            add_id_to_list_value_change=yes
            add_id_to_list_end_goto=1
            add_id_to_list_error_end_goto=/
            title=חינמי
            

            בתוכו שלוחה 1

            type=api
            api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk
            api_add_0=phones=tzl:111
            api_add_1=sayInfoOnAnswer=true
            api_000=token,yes,18,16,10,Digits,,yes,*:,
            api_001=callerId,,10,9,5,Phone,yes,yes,
            api_002=TzintukTimeOut,,,,5,Number,yes,yes,
            api_end_goto=/
            
            S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • S מנותק
              sh0548534047 @sh0548534047
              נערך לאחרונה על ידי

              @cubase
              האם אי אפשר להפעיל צינתוק ממערכת אחרת אפי' שאני מקיש טוקן ?

              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • C מנותק
                CUBASE @sh0548534047
                נערך לאחרונה על ידי

                @sh0548534047 זה נראה נכון, אין לי מושג למה זה לא עובד, אם אתה מגדיר מראש את רשימת הצינתוקים זה כן עובד?

                S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • S מנותק
                  sh0548534047 @CUBASE
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @CUBASE
                  לא עובד
                  אבל כבר ראיתי שלאותו מערכת הוא כן שולח צינתוק רק למערכת אחרת הוא לא שולח צינתוק.
                  כנראה ביטחון של ימות המשיח

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S מנותק
                    sh0548534047 @sh0548534047
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @איל-משולש
                    כתבת מדריך על לשלוח צינתוק ממערכת אחרת ניסיתי את זה וזה לא עובד האם אתה בטוח שאפשר נראה לי שימות חסמו את האפשרות הנ"ל

                    C א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • C מנותק
                      CUBASE @sh0548534047
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @sh0548534047 בוודאות לא חסום, הרגע בדקתי עם קו מסוים ואני מקבל צינתוק חוזר.

                      לפני שאתה מחליט שימות חסמו תבדוק אפשרויות נוספות, קודם תבדוק שלוחה עם פרמטרים קבועים אם עובד, אם לא אז תנסה עם מפתח API (יש לי מערכת מסוימת שלא מוכנה לקבל מספר:סיסמה כטוקן למרות שלא הפעלתי אכיפה מוקדמת), כך תשנה דברים לאט לאט עד שתמצא את הבעיה

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • S מנותק
                        sh0548534047 @CUBASE
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @CUBASE
                        אתה חושב שאני טיפש ניסיתי בכל האפשרויות לפני שאני הסקתי מסקנא
                        אין לא עם ערך קבוע לא אם טוקן API מחומת האש ולא חסר שום הגדרה

                        וזה מה שיש לי להגיד
                        ??????

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • C מנותק
                          CUBASE @sh0548534047
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @sh0548534047 לא חשבתי חס וחלילה שאתה טיפש פשוט לי עובד מצוין, לא יודע מה להגיד לך...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            איל משולש @sh0548534047
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @sh0548534047 כתב:

                            @איל-משולש
                            כתבת מדריך על לשלוח צינתוק ממערכת אחרת ניסיתי את זה וזה לא עובד האם אתה בטוח שאפשר נראה לי שימות חסמו את האפשרות הנ"ל

                            תן לי את ההגדרות ששמת בשלוחה (ואיזה טוקן שמת מערכת נקודותיים סיסמה או טוקן רגיל)

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • S מנותק
                              sh0548534047 @איל משולש
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @איל-משולש
                              @cubase

                              משהו אחר
                              הגדרתי במערכת אחרת את ההגדרות הנ"ל

                              type=api
                              api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk
                              api_000=token,yes,18,16,10,Digits,,yes,*:,
                              api_001=callerId,,10,9,5,Phone,yes,yes,
                              api_002=TzintukTimeOut,,,,5,Number,yes,yes,
                              api_end_goto=/
                              api_call_id_send=no
                              api_phone_send=no
                              api_did_send=no
                              api_extension_send=no
                              api_enter_id_send=no
                              api_enter_id_name_send=no
                              api_time_send=no
                              api_hangup_send=no
                              

                              והוא חץ ממה שלא נשלח צינתוק גם לא שואל את השאלות אפי' שמוגדר לו מה לשאול ?
                              במערכת השניה שממנו העתקתי זאת כן שואל את השאלות האם יש משהו תקלה בלו או בשלוחה אחרת שאני צריך למחוק

                              S א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • S מנותק
                                sh0548534047 @sh0548534047
                                נערך לאחרונה על ידי sh0548534047

                                @איל-משולש @אa
                                נסיתי עם ערך קבוע ונסיתי עם טוקן רגיל ולא הלך במערכת הראשונה
                                אבל אני לא יודע מה לעשות בניתי את זה בשביל המערכת השניה והוא לא מסכים לי...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  איל משולש @sh0548534047
                                  נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                                  @sh0548534047 לא כתוב רשימת צינתוקים!!!!
                                  תוסיף

                                  api_add_0=phones=tzl:רשימת צינתוקים (ניתן לכתוב כמה ולהפריד בפסיק)
                                  
                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • S מנותק
                                    sh0548534047 @איל משולש
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @איל-משולש
                                    זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך.
                                    אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג
                                    תודה רבה

                                    אך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה 4ca0d5c4-52a8-4a17-87d5-61591e78d813-image.jpeg הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד

                                    א C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      איל משולש @sh0548534047
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @sh0548534047 לא מכיר את השרת הזה, לא נראלי שאמור להיות הבדל, זה פקודה שעובדת גם מהדפדפן

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • S מנותק
                                        sh0548534047 @איל משולש
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @איל-משולש יכול להיות שמודל API לא עובד שם
                                        האתר הרגיל זה בשרת 0b8f92a3-43ad-4e07-8a20-ad0b9ebcb73f-image.jpeg אולי זה הסיפור ???

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          איל משולש @sh0548534047
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • S מנותק
                                            sh0548534047 @איל משולש
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @איל-משולש כתב:

                                            @sh0548534047 אולי, אין לי כזה ערכת אז אני לא יודע, תנסה לשנות את הכתובת

                                            איך משנים את הכתובת רק בדפדפן או להמיר את המערכת

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון