• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    עזרה בשלוחת API

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    15 פוסטים 3 כותבים 63 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S מנותק
      sh0548534047 @sh0548534047
      נערך לאחרונה על ידי

      @cubase
      האם אי אפשר להפעיל צינתוק ממערכת אחרת אפי' שאני מקיש טוקן ?

      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • C מנותק
        CUBASE @sh0548534047
        נערך לאחרונה על ידי

        @sh0548534047 זה נראה נכון, אין לי מושג למה זה לא עובד, אם אתה מגדיר מראש את רשימת הצינתוקים זה כן עובד?

        S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • S מנותק
          sh0548534047 @CUBASE
          נערך לאחרונה על ידי

          @CUBASE
          לא עובד
          אבל כבר ראיתי שלאותו מערכת הוא כן שולח צינתוק רק למערכת אחרת הוא לא שולח צינתוק.
          כנראה ביטחון של ימות המשיח

          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • S מנותק
            sh0548534047 @sh0548534047
            נערך לאחרונה על ידי

            @איל-משולש
            כתבת מדריך על לשלוח צינתוק ממערכת אחרת ניסיתי את זה וזה לא עובד האם אתה בטוח שאפשר נראה לי שימות חסמו את האפשרות הנ"ל

            C א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • C מנותק
              CUBASE @sh0548534047
              נערך לאחרונה על ידי

              @sh0548534047 בוודאות לא חסום, הרגע בדקתי עם קו מסוים ואני מקבל צינתוק חוזר.

              לפני שאתה מחליט שימות חסמו תבדוק אפשרויות נוספות, קודם תבדוק שלוחה עם פרמטרים קבועים אם עובד, אם לא אז תנסה עם מפתח API (יש לי מערכת מסוימת שלא מוכנה לקבל מספר:סיסמה כטוקן למרות שלא הפעלתי אכיפה מוקדמת), כך תשנה דברים לאט לאט עד שתמצא את הבעיה

              S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • S מנותק
                sh0548534047 @CUBASE
                נערך לאחרונה על ידי

                @CUBASE
                אתה חושב שאני טיפש ניסיתי בכל האפשרויות לפני שאני הסקתי מסקנא
                אין לא עם ערך קבוע לא אם טוקן API מחומת האש ולא חסר שום הגדרה

                וזה מה שיש לי להגיד
                ??????

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • C מנותק
                  CUBASE @sh0548534047
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @sh0548534047 לא חשבתי חס וחלילה שאתה טיפש פשוט לי עובד מצוין, לא יודע מה להגיד לך...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    איל משולש @sh0548534047
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @sh0548534047 כתב:

                    @איל-משולש
                    כתבת מדריך על לשלוח צינתוק ממערכת אחרת ניסיתי את זה וזה לא עובד האם אתה בטוח שאפשר נראה לי שימות חסמו את האפשרות הנ"ל

                    תן לי את ההגדרות ששמת בשלוחה (ואיזה טוקן שמת מערכת נקודותיים סיסמה או טוקן רגיל)

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • S מנותק
                      sh0548534047 @איל משולש
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @איל-משולש
                      @cubase

                      משהו אחר
                      הגדרתי במערכת אחרת את ההגדרות הנ"ל

                      type=api
                      api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk
                      api_000=token,yes,18,16,10,Digits,,yes,*:,
                      api_001=callerId,,10,9,5,Phone,yes,yes,
                      api_002=TzintukTimeOut,,,,5,Number,yes,yes,
                      api_end_goto=/
                      api_call_id_send=no
                      api_phone_send=no
                      api_did_send=no
                      api_extension_send=no
                      api_enter_id_send=no
                      api_enter_id_name_send=no
                      api_time_send=no
                      api_hangup_send=no
                      

                      והוא חץ ממה שלא נשלח צינתוק גם לא שואל את השאלות אפי' שמוגדר לו מה לשאול ?
                      במערכת השניה שממנו העתקתי זאת כן שואל את השאלות האם יש משהו תקלה בלו או בשלוחה אחרת שאני צריך למחוק

                      S א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • S מנותק
                        sh0548534047 @sh0548534047
                        נערך לאחרונה על ידי sh0548534047

                        @איל-משולש @אa
                        נסיתי עם ערך קבוע ונסיתי עם טוקן רגיל ולא הלך במערכת הראשונה
                        אבל אני לא יודע מה לעשות בניתי את זה בשביל המערכת השניה והוא לא מסכים לי...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          איל משולש @sh0548534047
                          נערך לאחרונה על ידי איל משולש

                          @sh0548534047 לא כתוב רשימת צינתוקים!!!!
                          תוסיף

                          api_add_0=phones=tzl:רשימת צינתוקים (ניתן לכתוב כמה ולהפריד בפסיק)
                          
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון