קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
-
עד שבני תורה יחסמו את הקו שלו מה הרעיון בזה ???
-
@sh0548534047
למה שיחסמו, בגלל שהוא עושה מעברים לקווים שלא פתוחים?
לא נראה שבגלל זה יחסמו לו את הקו
כי כל מה שחוסמים קו זה רק אם התוכן בעייתי - אבל כאן שזה רק מעברים לא נראה לי -
@שואל-שאלה אם הקו שלו מעביר לקווים שחסומים בועד בני תורה - פירושו של דבר שהקו מעביר לקווים שמבחינת הועד נחשבים פסולים, אז למה שלא יחסמו?
-
רק אם התוכן בעייתי
מה זה בעייתי אם לא זה ?? -
אם הקו שלו מעביר לקווים שחסומים בועד בני תורה - פירושו של דבר שהקו מעביר לקווים שמבחינת הועד נחשבים פסולים, אז למה שלא יחסמו?
צודק - אכן סברא הגיונית
כנ"ל - @sh0548534047 -
@sh0548534047 @cubase לא יתכוונתי שזה חסום משום דברים לא טובים, אלא שלפעמים פותחים קו וזה לא פתוח לקומה הכשרה סתם (המספר) אז עשיתי פתרון! כמו דוד החקיין שהכל תוכן נקי אך המספר לא פתוח!
-
@מאיר-אמר כתבת "למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה"
-
@CUBASE אז לא לתפוס אותי על המילים,
הבנת למה אני מיתכוון, לא היתכוונתי על זה שזה לא כשר!! היתכוונתי שזה לא נותן -
@CUBASE תכל'ס צודק, לא צריך ליכתוב זאת....

-
@מאיר-אמר
אז למה לא פשוט יותר לשלוח מייל לוועדת התקשורת mv5381858@gmail.com ולהסביר להם את פעילות הקו ומספר הקו והם פותחים את זה בפחות משעה ????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות