קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה
-
@מאיר-אמר כתבת "למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה"
-
@CUBASE אז לא לתפוס אותי על המילים,
הבנת למה אני מיתכוון, לא היתכוונתי על זה שזה לא כשר!! היתכוונתי שזה לא נותן -
@CUBASE תכל'ס צודק, לא צריך ליכתוב זאת....

-
@מאיר-אמר
אז למה לא פשוט יותר לשלוח מייל לוועדת התקשורת mv5381858@gmail.com ולהסביר להם את פעילות הקו ומספר הקו והם פותחים את זה בפחות משעה ???? -
@מאיר-אמר לא הבנתי, נקווה שלך עוקף רק את ועדת הרבנים או גם את ועד בני תורה?
-
@CUBASE
אין כזה דבר לעקוף את ועד בני תורה
רק וועדת הרבנים ימות עוקפים אבל ועד בני תורה הם כמו חלק מימות המשיח -
@יענקי-פולק יש דרכים לעקוף את ועד בני תורה וזה לא דבר חדש, מיום ליום האפשרויות מצטמצמות אבל עדיין אפשר..
-
@CUBASE
אשמח שתדבר איתי במייל ותזכיר לי על איזה נושא
המייל שלי 6697697@gmail.com -
פוסט זה נמחק! -
ותזכיר לי על איזה נושא
לְמָה אתה מתכוון? שוחחנו פעם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות