• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הפעלת קמפיין עם רישום

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    8
    226
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • P
      p03121997 נערך לאחרונה על ידי

      שלום רציתי לדעת אם יש אופצייה לשגר הודעה ושיהיה אופצייה בהודעה ללחוץ על מקש 1 לדוגמא וזה יפנה אותו לשלוחת קבלת נתונים

      שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • שמואל
        שמואל @p03121997 נערך לאחרונה על ידי

        @p03121997 מול שירות הלקוחות ניתן להגדיר לך מספר משנה בתשלום ושהשיחה של הקמפיין תגיע ממש לשלוחה ואז מה שיהיה שם זה יהיה הקמפיין.

        שים לב שאתה מחוייב ביחידות כל זמן שהלקוח לא ניתק.

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • P
          p03121997 @שמואל נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל אני חושב שלא הבנת אותי אני צריך שיהיה הודעה מי שירים את השיחה ישמע את ההודעה ואז יגידו לרישום הקישו 1 ואחרי זה יהיה לי רשימה של כל מי שהקיש 1

          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • D
            dudu @p03121997 נערך לאחרונה על ידי

            @p03121997 אתה יכול לאפשר שיוכלו לאשר את קבלת ההודעה, ונראה לי שאח"כ בדוח ניתן לראות מי אישר, זה טוב בתור רישום?

            P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • P
              p03121997 @dudu נערך לאחרונה על ידי

              @dudu אני סך הכל צריך שיהיה לי רשימה של כל המספרים שנרשמו בלי עוד שום נתון
              איך אני עושה שיהיה אופצייה לאישור קבלת ההודעה?

              D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • D
                dudu @p03121997 נערך לאחרונה על ידי

                @p03121997 בכרטיסיה של שיגור הודעות, בהגדרות קמפיין אפשר לסמן את האפשרות "השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7" וכתוב בסימון ליד שצריך להגיד את זה בהודעה הנשלחת, כלומר אתה יכול להגיד בהודעת הקמפיין "לרישום הקישו 7" ונראה לי שיהיה מסומן לך בדוח מי אישר את קבלת ההודעה, לכאורה זה מה שאתה צריך, תעשה ניסוי ותבדוק.
                בהצלחה!!

                P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • P
                  p03121997 @dudu נערך לאחרונה על ידי

                  @dudu דבר ראשון איפה אני רואה את כל מי שאישר את קבלת ההודעה
                  ודבר שני האם יש אפשרות לשנות את ההודעה שהוא אומר אחרי שאישרתי את קבלת ההודעה שהאישור התקבל להודעה שלי שאני יגיד הרישום בוצע בהצלחה

                  D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • D
                    dudu @p03121997 נערך לאחרונה על ידי

                    @p03121997 בכרטיסייה "יחידות" אתה רואה פירוט של הקמפיינים היוצאים, בכל קמפיין יש אפשרות לצפות בדוח ושם אתה אמור לראות את זה.
                    לגבי ההודעה ששומעים אתה צריך לברר בשירות לקוחות, אני לא יודע...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון