פיתרון 2 בעיות בפורום !
-
א. כל תגובה שכותבים לי אני מקבל 2 מיילים איך אני מגדיר שאקבל רק מייל אחד
ב. ישנם כאלו שאוהבים לענות כל הזמן שלא מן הענין למשל אההה וכדו' והבעיה בזה היא שאני מכל אהההה מקבל שתי מיילים וזה מפוצץ את המייל
נא לכתוב ענינית מה שיכול לעזור לכולם -
@יעקב-ב אני בכלל לא מקבל מיילים הכי טוב.
-
תלחץ על הסמל בצד שמאל למעלה

יפתח לך חלון כזה

תבחר בהגדרות שם אתה יכול לבחור על מה אתה מקבל מיילים ועל מה לא -
@יעקב-ב אמר בפיתרון 2 בעיות בפורום !:
כל תגובה שכותבים לי אני מקבל 2 מיילים
שתיהם אותו דבר? או יש הבדלים?
-
@יעקב-ב אמר בפיתרון 2 בעיות בפורום !:
ב. ישנם כאלו שאוהבים לענות כל הזמן שלא מן הענין למשל אההה וכדו' והבעיה בזה היא שאני מכל אהההה מקבל שתי מיילים וזה מפוצץ את המייל
נא לכתוב ענינית מה שיכול לעזור לכולםע"ז אכן התקינו היום ליי"ק הפוך כמבואר כאן ובכך הלואי ויפסקו הדברים האלה
-
@יעקב-ב תיכנס לפרופיל שלך ותגדיר שגם אם מזכירים את שמך וגם אם עונים לך תשובה לא תקבל מיילים. וזהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות