חדש!! ממשק הועידה המתקדם לו ציפיתם יוצא לדרך
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@הבוס-הגדול אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
האמת, לא מבין את הביג דיל, במחילה, רןב המורים לא מחוברים לאינטרנט, ולכן רוב הפיתוח הזה לא שימושי בעבורם.
יש כאן מישהו שמפעיל מערכות לבתי ספר חיידירים וישיבות (כמוני למשל) שחולק עליי?אם זה כבר עם ממשק חיצוני, ניתן להוסיף על זה שלוחת ניהול ב-API, תפנה אל @111 .
-
פוסט זה נמחק! -
@111 אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
עידכון יום ב' פרשת בראשית כ"ד תשרי.
ב"ה הממשק פעיל ומחזיק אלפי שיחות בו זמנית ותודה לכל הלקוחות שמשתמשים בממשק הנפלא!
אנו ערים להערות של הבעיות הקטנות שיש עדיין במערכת וכן לזה שחסרים עדיין אפשרויות מסוימות שהבטחנו.
בעז"ה תוך מקסימום שבוע הכל יהיה מסודר על הצד היותר טוב! אם כי יכול להיות, ואנו מקוים מאד שזה יהיה מוקדם יותר אבל אני אומר בדווקא שבוע בכדי שלא יהיה אכזבות ומקוים שעד אז הכל יהיה מושלם!!! עם אפשרויות שלא ציפיתם ולא חשבתם עליהם.
ועדיין - לקוח שמעונין בפיתוח של אפשרות מסוימת בהתאמה אישית יכול לפנות אילינו ונדון על זה.
בברכה.
טלטקאני ממתין כבר יומיים לקבל חיבור למערכת. איך אפשר לזרז את זה? או לפנות אליכם טלפונית?
-
@6262 אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@111 אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
עידכון יום ב' פרשת בראשית כ"ד תשרי.
ב"ה הממשק פעיל ומחזיק אלפי שיחות בו זמנית ותודה לכל הלקוחות שמשתמשים בממשק הנפלא!
אנו ערים להערות של הבעיות הקטנות שיש עדיין במערכת וכן לזה שחסרים עדיין אפשרויות מסוימות שהבטחנו.
בעז"ה תוך מקסימום שבוע הכל יהיה מסודר על הצד היותר טוב! אם כי יכול להיות, ואנו מקוים מאד שזה יהיה מוקדם יותר אבל אני אומר בדווקא שבוע בכדי שלא יהיה אכזבות ומקוים שעד אז הכל יהיה מושלם!!! עם אפשרויות שלא ציפיתם ולא חשבתם עליהם.
ועדיין - לקוח שמעונין בפיתוח של אפשרות מסוימת בהתאמה אישית יכול לפנות אילינו ונדון על זה.
בברכה.
טלטקאני ממתין כבר יומיים לקבל חיבור למערכת. איך אפשר לזרז את זה? או לפנות אליכם טלפונית?
גם אני
-
@מאיר-האלוף בינתיים קבלתי יש להם גם טלפון במקרה הצורך
-
@6262 תודה
-
שלום רב,
ממליץ בחום על חברה זו אשר התפעלתי מהשירות הטוב שלהם
מיד שבקשתי מערכת קבלתי מערכת פתוחה לכשרים בנוסף מספר מאוד מאוד קל וכל זה פשוט ללא
עלות וללא צורך להתפשר על מנת לקבל קו פתוח"ירבו כמותם בישראל"
-
דווקא אני ביקשתי ביום רביעי או חמישי ועדיין לא קיבלתי מענה
-
@33064325 אני קיבלתי מיד מענה והוא הגדיר לי הכל אבל מעולם לא הצלחתי להתחבר לממשק משום מה אם הקוד שהוא נתן לי
ובימים האחרונים הוא לא עונה משום מה -
@ישעיה גם לי
-
@הבוס-הגדול אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
האמת, לא מבין את הביג דיל, במחילה, רןב המורים לא מחוברים לאינטרנט, ולכן רוב הפיתוח הזה לא שימושי בעבורם.
יש כאן מישהו שמפעיל מערכות לבתי ספר חיידירים וישיבות (כמוני למשל) שחולק עליי?אני מקווה שבעוד כמה ימים להוסיף האפשריות שהכל יהיה אפשרי לנהל בטלפון
-
@עידן אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@ber134678 אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
והם עובדים לשפר את זה.
מסכים לגמרי. אגב, לדעתי כל עוד שאין אפשרות לעשות "רענון שקט" (שהדף יתרענן בלי שישימו לב כמו שיש בשיחות נכנסות בימות), עדיף לבטל לגמרי את הרענון האוטומטי, או לעשות רק כל 50 שניות, זה מעט מפריע שכל שניה הכל מתהפך ומשתנה, לא?
עכשיו זה כל 10 שניות מקווה שבעוד יום שיהיה שקט לגמרי
-
-
פוסט זה נמחק! -
@33064325 אמר בחדש!! ממשק הועידה המותקדם לה ציפיתם יוצאת לדרך:
@111 למה אין מענה חיפשנו אותך כמה פעמים
סליחה סליחה
יש לנו עמוס עמוס עבודה לא צפויה עבור עשרות ללקוחות ופניות חדשות כל יום וגם עמוס של תיקונים שצריך לעשות לממשק אני מקווה לעזור לך ולכולם עוד היום
אחרי שהגדלנו היום השירות הלקוחות שלנו
-
יש מישהו שהתחבר למערכת הזו בהצלחה ויכול לסייע לי בכמה קטעים טכניים?
דחוף לי ללילה זה -
וואו בדקתי את הממשק החדש וזה פשוט מאלף כל החידושים שם.
אני ממליץ בחום..
בפרט רואים כל הזמן שזה מתעדכן בהרבה חידושים ומעל הכל השירות הנפלא שלהם עלו והצליחו.