שמיעת כמות הדקות בתפריט הניהול לא עובד???
-
אני מנסה לשמוע בשלוחה 4 בתפריט הניהול את סך הדקות הנכנסות והוא אומר רק סך הקוים הפעילים כעת במערכת אך לא ממשיך לומר לשמיעת כמות הדקות מישהו נתקל????
-
גם לי זה קרה עכשיו!!
וזה ככה בשני השרתים. -
התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו לי שזה כרגע בשידרוג ולכן הם הורידו את האופציה הזו זמנית
זה ההזדמנות לומר תודה רבה ל @ימות-המשיח על כלל השידורגים שלהם ! -
למישהו יש מושג מתי זה אמור להסתדר בס"ד?
-
אני הבנתי שהיה שם באג והם מתקנים אותו, אז אין לדעת
-
@סביר-למדי אותי יותר מעניין מה השדרוג?
-
נו מתי זה יהיה מסודר ??
-
רבותי!
זה החמצן שלי! -
כבר אין חוסר במכונות...
-
@אברהם-אברהם אמר בשמיעת כמות הדקות בתפריט הניהול לא עובד???:
רבותי!
זה החמצן שלי!אם זה החמצן שלך, אז כבר אתמול ידעת כמה דק' היו לך במערכת,
וגם שלשום, אז תחשב פחות או יותר לפי זה כמה יש היום...
תחכו בסבלנות עד אחרי השדרוג! -
זה לא שדרוג - זה תקלה..
-
@אברהם-אברהם ברור שזה תקלה לא יתכן להסתיר מאלו שעובדים את כמות ההכנסה שלהם
-
שלום וברכה,
מדובר בשידרוג כל שהוא כללי שאילץ אותנו להסיר את האופציה הזו לע"ע.זה יחזור ברגע שזה יהיה אפשרי.
-
@ימות-המשיח אמר בשמיעת כמות הדקות בתפריט הניהול לא עובד???:
שלום וברכה,
מדובר בשידרוג כל שהוא כללי שאילץ אותנו להסיר את האופציה הזו לע"ע.זה יחזור ברגע שזה יהיה אפשרי.
מתי נראה לכם שיחזירו את האופציה???
-
-
@ימות-המשיח , הבעיה זה לא רק בזה,
כעת אני גם לא יכול לקבל את דו"ח הניקוד למייל!
גם זה כלול בתקלה/שדרוג?
או שאפשר ליצור דרך אחרת זמנית לקבל את דו"ח הניקוד? -
יש לי השערה, אולי זה קשור לבאג שדווח שבכל מעבר בשלוחה שמוגדרת עם כניסה לפי זיהוי - מופיע המספר פעמיים בלשונית שיחות נכנסות וגם בטלפון.
נסו בעצמכם, צרו שלוחה כלשהי עם הגדרה של כניסה לפי זיהוי טלפוני / ת"ז / קוד אישי, לאחמ"כ חייגו לשלוחה כשאין שום מאזינים אחרים על הקו ותכלו לראות פתאום את עצמכם פעמיים על הקו. -
@הקול-הירושלמי גם לי נראה שזה זה
-
בעצם לא.
כי אם זה היה זה אז הם היו מבטלים את האופציה של שמיעת סך הקווים הפעילים במערכת, שהרי זו הבעיה.. וזה פועל.
אלא כנראה זה משהו אחר. -
@הבוס-הגדול למה אתה לא פותח באתר את הדו''ח בתקייה Points ושם יש לך דוח לפי ימים ולפי משתמשים