מעבר למערכת אחרת
-
האם ישנה אפשרות להגדיר שמי שמתקשר ישירות למערכת יופנה לשלוחה X
ומי שיועבר למערכת הזו דרך מערכת אחרת יופנה לשלוחה X?
תודה לעונים! -
נראה לי יש אפשרות לנתב לתוך שלוחה ישירה במערכת?
-
@sh774 אמר במעבר למערכת אחרת:
נראה לי יש אפשרות לנתב לתוך שלוחה ישירה במערכת?
יש אפשרות רק להגדיר במערכת מספר שיופנה לשלוחה פנימית.
אני רוצה שאותו מספר בידיוק - מי שמתקשר אליו ישירות יופנה לשלוחה 1, ומי שיעבור למספר הזה דרך מערת אחרת יעבור לשלוחה ב.
אי אפשר? -
@עידן אין אפשרות.
-
-
-
@יהונתן-כץ בטוח. אפשרי בשני מספרים שונים על אותה מערכת לא באותו מספר עצמו, דיברו על זה בפורום עשרות פעמים
-
@מוטלה מספר משני. ניתן לסדר בשירות לקוחות.
-
@מוטלה אמר במעבר למערכת אחרת:
בטוח. אפשרי בשני מספרים שונים על אותה מערכת לא באותו מספר עצמו, דיברו על זה בפורום עשרות פעמים
נכון צודק
נזכרתי שזה מה שעשיתי בסוף -
הפניה בשלוחה פנימית לאותה מערכת עם כמה מספרים עיין כאן
אם אתה רוצה לעשות שממערכת שלך יופנה למערכת אחרת בשלוחה מסיומת
אתה צריך להוסיף בשלוחה המפנה :type=routing_yemot routing_yemot_number=0773137700
ואז בקובץ Did_Go_To להפנות לשלוחה הרצויה
בהצלחה -
@חיובי @מוטלה האם אי אפשר אפילו כשיש לי מספר אחד על המערכת להפנות לשלוחה מסויימת כאשר מועבר ממערכת אחרת לפי הגדרות הבאות:
מובא בהמשך השרשור של הגדרת הפנייה לשלוחה פנימית.אפשרות הפניה לפי מספר טלפון שהפנה את השיחה:
ניתן לבצע הפניה לשלוחה פנימית לפי המספר ממנו בוצעה ההפניה, כלומר, באם הפעלתם הפניית שיחות בטלפון שלכם למספר מערכת ניתן לעשות במערכת הפניה לשלוחה מסויימת לפי המספר שביצע את ההפניה.שימו לב! המספר שממנו בוצעה ההפניה מגיע מחברת התקשורת, אי לכך האפשרות לא קיימת בכל המערכות אלא רק בחלק מהספקים
לידיעה: המספר הניתנים ב0773137770 בשלוחה 11 האופציה תעבוד עליהם.יש להגדיר בנוסף בשלוחה:
did_directed_check=yes
להלן ההגדרות לקובץ
Did_Go_To.ini
:יש שתי סוגי הפעלה. הפעלה לפי שלוחה אישית, ולפי שלוחה מוגדרת.
לפי שלוחה אישית:
יש לשים בקובץ תבנית כזו:מספר מחוייג-DirectedPhoneFolder=שלוחת פתיחה
לדוגמא:
07777777-DirectedPhoneFolder=/3
כלומר: כל מי שמחייג למספר 07777777 יגיע לשלוחה אישית בתוך שלוחה /3.
למשל: מספר 0527666666 עשה הפניה ל 07777777.
אז כל מי שיתקשר איליו ויכנס למערכת יגיע לשלוחה אישית של המספר המפנה:
/3/0527666666
לפי שלוחה מוגדרת:
יש לשים תבנית כזו:
מספר מחוייג-Directed-מספר מפנה=שלוחה
למשל:
07777777-Directed-0527666666=/5
כלומר: כל מי שחייג מי שחייג למערכת 07777777 והופנה מהטלפון 0527666666 יגיע לשלוחה /5.
קיים לוג של כל ההפניות\ניסיונות ההפניה של אופציה זו, למשל, באם לא קיים המספר מפנה וכד' בתיקית Log תחת השלוחה הראשית בקובץ
LogDidDirectedCheck.ini
בהצלחה!
-
@בעלזא
לא, זה עובד רק במספרים רגילים לא בראוטיג ימות, אולי בראוטינג רגיל