חדר ועידה ללא מנהל
-
@שלמה1155 בעיקרון הכי הרבה 4 מנהלים
-
@brochabar
הא... ממש קצת -
@brochabar מצאיות ש
@raz05 הצליחה 10.. -
ניסיתי את זה לכבודכם עכשיו
6 ודאי הכנסתי בו זמנית כמנהלים
יותר מזה לא היו לי טלפונים לבדוק
אבל זכור לי שאצלינו נכנסו הרבה -
אם המנהלים מאושרים (כלומר חתמו על טופס) אין מגבלה. (מכאן מגיע כל המחלוקות...)
-
@raz05 אמר בחדר ועידה ללא מנהל:
ניסיתי את זה לכבודכם עכשיו
6 ודאי הכנסתי בו זמנית כמנהלים
יותר מזה לא היו לי טלפונים לבדוק
אבל זכור לי שאצלינו נכנסו הרבההמורות חתמו על טופס??
-
לא, מה פתאום?
-
@eliyahu אמר בחדר ועידה ללא מנהל:
אם המנהלים מאושרים (כלומר חתמו על טופס) אין מגבלה. (מכאן מגיע כל המחלוקות...)
כפי שאומרת @raz05
אז אפשר גם יותר מ3 היא אמרה5 וגם 10
אז המחלוקת הסתימה ברגע זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות