• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    אם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    19 פוסטים 12 כותבים 957 צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • S מנותק
      sbb0799 @9121800
      נערך לאחרונה על ידי

      @9121800
      מניסיון אפשר לעלות דרך הAPI
      אבל זה קצת מורכב
      כי צריך לתת שמות לכל הקבצים.
      פעם היה לי שירות כזה
      אבל לא שווה לי את הזמן.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מ מנותק
        מ. מ. פליישער ניהול
        נערך לאחרונה על ידי

        אני פיתחתי אפשרות כזאת בעבר. אם זה נחוץ לכם אז אפתח שוב

        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

        ח מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ח מנותק
          חיובי @מ. מ. פליישער
          נערך לאחרונה על ידי

          @מ-מ-פליישער
          ממליץ בחום על הפיתוח
          ♨ ♨
          תודה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מערכת תהילים @מ. מ. פליישער
            נערך לאחרונה על ידי

            @מ-מ-פליישער אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

            אני פיתחתי אפשרות כזאת בעבר. אם זה נחוץ לכם אז אפתח שוב

            מחכים לפיתוח!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מ. מ. פליישער ניהול
              נערך לאחרונה על ידי

              מוכן.
              https://f2.freeivr.co.il/post/34589

              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

              M ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
              • M מנותק
                mhl @מ. מ. פליישער
                נערך לאחרונה על ידי

                @מ-מ-פליישער אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                מוכן.
                https://f2.freeivr.co.il/post/34589

                וואהו..
                פיתוח מטורף!!!!
                רק אשמח לקבל הסבר מפורט יותר, מה מי והיכן????

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 9 מנותק
                  9121800
                  נערך לאחרונה על ידי 9121800

                  מה לא הגדרתי טוב? למה הוא אומר שגיאה?

                  type=api
                  api_link=http://ahavat-israel.net/api/GoogleDrive/
                  api_add_0=passsword=********
                  api_add_1=id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D
                  api_add_2=path=/4545
                  api_add_3=convertAudio=yes
                  api_add_4=error_password=/
                  api_add_5=end_goto=/
                  

                  זה אמור להעתיק מדרייב זה
                  https://drive.google.com/folderview?id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק מנותק
                    קו בית יעקב @9121800
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @9121800 אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                    מה לא הגדרתי טוב? למה הוא אומר שגיאה?

                    type=api
                    api_link=http://ahavat-israel.net/api/GoogleDrive/
                    api_add_0=passsword=********
                    api_add_1=id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D
                    api_add_2=path=/4545
                    api_add_3=convertAudio=yes
                    api_add_4=error_password=/
                    api_add_5=end_goto=/
                    

                    זה אמור להעתיק מדרייב זה
                    https://drive.google.com/folderview?id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D

                    צריך קישור לקובץ.
                    זה הקישור https://drive.google.com/file/d/1S-qleKsGUrEO8ek1_Joj5j9Mwp0jBzfo/view?usp=sharing

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק מנותק
                      קו בית יעקב @מ. מ. פליישער
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מ-מ-פליישער אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                      מוכן.
                      https://f2.freeivr.co.il/post/34589

                      אמור לעבוד בשרת פרייבט?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח מנותק
                        חסידישער
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אפה צריך לשים את הקישור של הקובץ
                        אם אפשר פרטים מדוייקים יותר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • E מנותק
                          eseq
                          נערך לאחרונה על ידי

                          זה לא עובד

                          L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • L מנותק
                            Liy @eseq
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @eseq אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                            זה לא עובד

                            הנושא מלפני שנתיים..
                            אין להקפיץ נושאים כאלו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • L Liy נעל נושא זה ב-

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון