• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הגבלת אורך שיחה

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    2
    13
    600
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 3
      33064325 נערך לאחרונה על ידי 33064325

      @shz נראה לי שיש כאן אי הבנה
      אין קשר בין הגבלה של ID לבין ההגבלה הזו
      אגב ניסיתי הגדרתי כך בשלוחה1

      type=menu
      limit_call_seconds=yes
      limit_call_seconds_disconnect_time=15
      

      וכך בשלוחה הבאה

      type=playfile
      enter_id=yes
      enter_id_type=list_all_information
      

      והמערכת ביקשה מספר אישי...!!!....
      הכוונה שאם תעביא את המאזין בשתי שלוחות עם הגבלת אורך שיחה במודול הזה זה יתחשב רק בהגדרה הראשונה

      @shz תעדכן

      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • S
        shz @33064325 נערך לאחרונה על ידי

        @33064325
        שבוע טוב
        מה שלא עובד לי זה

        enter_id=yes
        enter_id_type=list
        

        זה קוד אישי לפי לרשימה בשלוחה ולא לפי כל הקודים שב listAllInformation

        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 3
          33064325 @shz נערך לאחרונה על ידי

          @shz בדקתי, עובד

          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • S
            shz @33064325 נערך לאחרונה על ידי shz

            @33064325
            אין לי מושג מה עובד לך.
            אולי יש הבדל בין השרתים.
            אצלי הוא לא מבקש קוד .

            מה שעשיתי זה פטנט חדש, הגדרתי את כל המספרים שלנו בקבוצה ואני מעביר אותם בשלוחה של המודול הזה (ולא כמו קודם שהשתמשתי כמו שאתה עשית שזה יהיה הגדרה בתוך מודול אחר), אז זה עובד, הוא מבקש קוד, ההגבלות קיימות.

            אבל עכשיו הפתעה חדשה...
            עד עכשיו הוא זיהה את כולם, חלק לפי מספר טלפון וחלק לפי קוד אישי (מי שאין לו מספר טלפון אישי).
            בשמיעת קבצים הוא זיהה את כולם וידע להוסיף להם נקודות....
            עכשיו הוא אומר להם שלום לך מספר אישי 0527611111 (דהיינו מספר הטלפון) ניכר כי הנך משתמש חדש וכו'
            מה קרה עכשיו???
            מה שהוספתי זה ששלוחה ראשית מפנה לשלוחת מיון, שמי שיש לו טלפון שלנו עובר לשלוח שמפעילה טיימר ואח"כ ממשיך כמו שהיה עד היום.
            ומי שאין טלפון שלנו ישר עובר להמשך כפי שהיה עד היום.

            3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 3
              33064325 @shz נערך לאחרונה על ידי 33064325

              @shz תוסיף

              record_name=no
              
              S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • S
                shz @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                @33064325
                זה כמו כוסות רוח למת....
                עד היום זה שהוא לא ביקש, זה בגלל שהוא שייך אותם ל listAllInformation,
                כעת אם הוא לא מקשר זה יוצר בעיה

                3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 3
                  33064325 @shz נערך לאחרונה על ידי

                  @shz
                  לא הבנתי, הגדרת

                  enter_id=yes
                  enter_id_type=list
                  

                  ואתה רוצה לפי listAllInformation ?????
                  אתה מבין שזה לא יעבוד... כן?
                  זה הגדרות שונות אין קשר ביניהם!
                  תכתוב מה המטרה שלך בדיוק ננסה לעזור לך

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S
                    shz @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                    @33064325
                    אני לא מבין איך את המנסה לעזור?
                    היה הגדרה ונשארה כפי שהייתה.
                    הוספתי שלוחה בתחילת המערכת להגביל אורך שיחה.
                    ההגדרה אמורה לפעול פתאום אחרת??

                    ואני לא מדבר על

                    enter_id=yes
                    enter_id_type=list
                    

                    אלא על

                    points_add=yes
                    points_add_amount=3
                    

                    עד היום הוא ידע לקרוא את מספר הטלפון של המאזין, ולהוסיף לו נקודות לפי listAllInformation.
                    ברישום הוא נתן קוד אישי, טלפון, שם וכו'...
                    עכשיו הוא לא מכיר את המאזין והוא מתייחס אליו כאל קוד אישי מספר 0527611111

                    3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 3
                      33064325 @shz נערך לאחרונה על ידי

                      @shz
                      אני לא מבין כלום
                      יש לך שלוחה בה המאזין עובר לפי enter_id_type=list
                      שם השלוחה מסננת אותו עם הוא נמצא ברשימה או לא
                      אח"כ אם הוא נמצא הוא עובר מוגבל בזמן ואם לא הוא מגיע לאותה שלוחה
                      לשם הדוגמה שלהוספת ניקוד ושם מוגדר חוץ מסוג השלוחה וכו גם

                      enter_id_type=list_all_information
                      

                      אם הבנתי נכון אז את הקלטת השם הוא מבקש בשלוחה של הסינון
                      ולכן תוסיף שם את ההגדרה

                      record_name=no
                      

                      ואח"כ המערכת תחזור לשלוחה של ההוספת ניקוד
                      לפי listAllInformation
                      אם צריך תוסיף גם הגדרה של

                      say_name=no
                      
                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3
                        33064325 @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                        @33064325 אמר בהגבלת אורך שיחה:

                        אם הבנתי נכון אז את הקלטת השם הוא מבקש בשלוחה של הסינון

                        לפי

                        enter_id_type=list
                        

                        תוכל לבדוק זאת ע"י שתתקשר למערכת ותסתכל בכרטיסייה שיחות נכנסות באיזה שלוחה המאזין נמצא כשהמערכת מבקשת ממנו הקלטת השם

                        כל מה שכתבתי מבוסס על ההבנה ש

                        enter_id_type=list
                        

                        אינו קשור ל

                        enter_id_type=list_all_information
                        

                        אלא זה שני סוגים שונים של ID
                        ואגב אולי זה יוכל לעזור לך בלי לשנות את הID

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • S
                          shz @33064325 נערך לאחרונה על ידי

                          @33064325
                          תודה על כל הניתוח והזמן המושקע, אבל אתה יוצא מנקודות הנחה לא נכונות.

                          סדר המעבר של המאזין בכניסה הוא כזה
                          1, פילטר מי שיש לו קו שקיבל ממני - מוגבל בשיחה עד קרוב לשעתיים.
                          2, פילטר אם הוא תלמיד או איש צוות. תלמיד מוגבל בשעות כניסה.
                          3, פילטר אם המספר מוכר או שיכנס עם קוד אישי. (כאן המערכת תזהה אותו באחד משני האופנים:
                          או

                          enter_id=yes
                          enter_id_type=phone
                          

                          או

                          enter_id=yes
                          enter_id_type=list_all_information
                          

                          4, פילטר מחולק לפי קבוצות (go_to_folder_from_list_all_information), בכדי לבדוק ולקבל הודעות שמיועדות למאזין הספציפי.
                          5, תפריט כניסה למרחב וכו'...
                          בתוך שלוחות השמעת שיעורים התלמידות מקבלות ניקוד על שמיעת שיעורים
                          זו ההגדרה:

                          points_add=yes
                          points_add_amount=3
                          

                          כאן, לאחר סיום השיעור, במקום לומר קיבלת 3 נקודות, הוא אומר ניכר כי הנך משתמש חדש וכו'
                          ...
                          על זה אני שואל: כל זה התחיל אחרי שהוספתי לתהליך את סעיף 1 לעיל. מה הקשר??

                          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 3
                            33064325 @shz נערך לאחרונה על ידי

                            @shz
                            enter_id=yes
                            enter_id_type=phone

                            1. זה הגדרה שיכנס לפי טלפון רגיל
                              זה יהיה תקף לאותה שלוחה בלבד.
                              אני מתכוין עד לפעם הבאה שיהיה מוגדר ID אחר

                            תוכל אולי להשתמש בזה
                            https://f2.freeivr.co.il/post/1952
                            אם זה לא עזר לך
                            אשמח לתת לך שירות בתשלום - זה דורש ללמוד יותר טוב את מבנה המערכת
                            ivr.8480381@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון