הקלטת שיחות של נציגים
-
איך עושים שהקלטה של כל השיחות שנכנסות למערכת (תור/נציגים) יעברו לשלוחה רגילה בקו ויוכלו לשמוע אותם דרך הטלפון
ןגם איך אני יכול לעשות סיסמה לאותה שלוחה
תודה רבה לכל העוזרים -
@בסיעתא-דשמיא אמר בהקלטת שיחות של נציגים:
איך עושים שהקלטה של כל השיחות שנכנסות למערכת (תור/נציגים) יעברו לשלוחה רגילה בקו ויוכלו לשמוע אותם דרך הטלפון
לא אפשרי, כנראה אפשרי בAPI
@בסיעתא-דשמיא אמר בהקלטת שיחות של נציגים:
ןגם איך אני יכול לעשות סיסמה לאותה שלוחה
-
@בסיעתא-דשמיא זה פעולה די פשוטה ב API לעשות שכל יום יעברו כל ההקלטות מסל המיחזור לשלוחה רגילה
כך אמר לי אחד המפתחים -
איך עושים בAPI?
וגם יש לי נטפרי -
@בסיעתא-דשמיא תקרא את זה
(נט-פרי לא מהווה בעיה, אין קשר) -
איך נכנסים ל-API?
-
@בסיעתא-דשמיא אתה צריך לפנות למפתח API זה לא עניין של כניסה
תפנה אולי ל@יוסל-ה או @IVR-תקשורת או @baror230 או @הקול-הירושלמי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות