חדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI
-
@שמואל ענה לשיחה והעבר שיחה אמורים לעבוד בקרוב?
-
@yonatan אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:
@שמואל ענה לשיחה והעבר שיחה אמורים לעבוד בקרוב?
תשאל את 5ימות במייל
-
@קול-הקווים שאלתי וענו:

-
מסתומרת
/בAPI
??
אפשר לנתק דרך הטלפון? -
@בן-זאב
לא. אפשרי בAPI
אפשרי לפתח בAPI ניתוק דרך הטלפון השאלה אם זה רלוונטי למישהו... -
@אהרן-שובקס אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:
@בן-זאב
לא. אפשרי בAPI
אפשרי לפתח בAPI ניתוק דרך הטלפון השאלה אם זה רלוונטי למישהו...אז מה זה אומר
/בAPI
-
@בן-זאב
API זה אומר שלוחה שיקבל נתונים ואו יבצע פעולות דרך שרת חיצוני ללא קשר לימות המשיח -
פוסט זה נמחק! -
@שמואל ה-
idשיש לכל שיחה זה הApiCallIdשנשלח עם המספר טלפון של המאזין? -
@מוטלה אמר בחדש! - ניתוק שיחה מהאתר / בAPI:
@שמואל ה-
idשיש לכל שיחה זה הApiCallIdשנשלח עם המספר טלפון של המאזין?לא. זה שונה.
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות