• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    באג בזיהוי - phone_or_enter_phone

    באגים במערכת
    enterid באג
    4
    11
    305
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש
      שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

      יש לי באג חמור במודל זיהוי - phone_or_enter_phone, כדלהלן:
      הגדרתי במערכת הראשונה כך:

      type=routing_yemot
      title=העברה למערכת
      routing_yemot_number=0799000000
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone_or_enter_phone
      

      במערכת השניה לא הגדרתי שום הגדרה, ובכל זאת לאחר שמועברים למערכת השניה, המערכת מבקשת שוב מהמתקשר לבחור עם איזה זיהוי להיכנס. אשמח לדעת מה פשר התקלה, ומדוע זה קורה.

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ
        מוטלה @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

        @שואל-ברצינות הזיהוי לא אמור לעבור לבד...
        בשביל שיעבור צריך להגדיר לפי מה שרשום כאן
        https://f2.freeivr.co.il/post/1973

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש
          שואל ברצינות @מוטלה נערך לאחרונה על ידי

          @מוטלה אמר בבאג בזיהוי - phone_or_enter_phone:

          @שואל-ברצינות הזיהוי לא אמור לעבור לבד...
          בשביל שיעבור צריך להגדיר לפי מה שרשום כאן
          https://f2.freeivr.co.il/post/1973

          נראה שלא קראת טוב את מה שכתבתי...

          אני לא מעוניין שיכנסו עם זיהוי במערכת השניה, ובכל זאת הוא מבקש להזדהות !

          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 3
            33064325 @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

            @שואל-ברצינות
            אולי זה בגלל שבשלוחה של הראוטינג יש ID תנסה לכתוב במערכת השניה

            enter_id=no
            

            ותעדכן אם זה עזר

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש
              שואל ברצינות @33064325 נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

              @33064325 אמר בבאג בזיהוי - phone_or_enter_phone:

              @שואל-ברצינות
              אולי זה בגלל שבשלוחה של הראוטינג יש ID תנסה לכתוב במערכת השניה

              enter_id=no
              

              ותעדכן אם זה עזר

              זה עוזר, אבל הבעיה היא שאני רוצה שבשלוחה פנימית כן יהיה זיהוי, ובמצב הזה זה כבר לא עובד...

              3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 3
                33064325 @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי 33064325

                @שואל-ברצינות תנסה אולי במערכת שמוציאה את השיחה להעביר אותם בשלוחה נוספת לפני הראוטינג ימות ושם לעשות את הזיהוי אולי אם הזיהוי לא בשלוחה של הראוטינג המערכת לא תבקש מיד

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש
                  שואל ברצינות @33064325 נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

                  @33064325 אמר בבאג בזיהוי - phone_or_enter_phone:

                  @שואל-ברצינות תנסה אולי במערכת שמוציאה את השיחה להעביר אותם בשלוחה נוספת לפני הראוטינג ימות ושם לעשות את הזיהוי אולי אם הזיהוי לא בשלוחה של הראוטינג המערכת לא תבקש מיד

                  תודה, זה עוזר (ומשום מה, כשאני נמצא בשלוחה הראשית במערכת השניה, הוא רושם בשיחות נכנסות בשדה 'שלוחה' את שם השלוחה במערכת הראשונה שממנה הופניתי)

                  הבעיה היא שרק במערכת הראשונה אפשר לראות בשיחות נכנסות '0504100000 זיהי 0504100000' ובמערכת השנייה זה לא מופיע, למרות שבדוחות השמעת קבצים זה כן נרשם.

                  @ימות-המשיח הכל בסדר?

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שאול @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                    @שואל-ברצינות אמר בבאג בזיהוי - phone_or_enter_phone:

                    הבעיה היא שרק במערכת הראשונה אפשר לראות בשיחות נכנסות '0504100000 זיהי 0504100000' ובמערכת השנייה זה לא מופיע, למרות שבדוחות השמעת קבצים זה כן נרשם.

                    למה שיופיע אם לא הגדרת זיהוי?

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שואל ברצינות @שאול נערך לאחרונה על ידי

                      @שאול אמר בבאג בזיהוי - phone_or_enter_phone:

                      @שואל-ברצינות אמר בבאג בזיהוי - phone_or_enter_phone:

                      הבעיה היא שרק במערכת הראשונה אפשר לראות בשיחות נכנסות '0504100000 זיהי 0504100000' ובמערכת השנייה זה לא מופיע, למרות שבדוחות השמעת קבצים זה כן נרשם.

                      למה שיופיע אם לא הגדרת זיהוי?

                      הכוונה עם זיהוי enter_id_type=other_did

                      נ.ב. מה חשבת, איך אני מקבל לדוחות השמעת קבצים את הזיהוי?

                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3
                        33064325 @שואל ברצינות נערך לאחרונה על ידי

                        @שואל-ברצינות בשלוחה הראשית לא הגדרת זיהוי ולכן אתה לא רואה את הזיהוי, וזה שרואים שהוא נמצא בשלוחה הראשית, זה כנראה עניינים טכניים יש לזה עוד דוגמאות , למשל בניהול חדר ועידה אתה תראה את המנהל בשלוחה של החדר ועידה עצמו ולא איפוא שהוא נמצא.
                        ועוד

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שואל ברצינות @33064325 נערך לאחרונה על ידי שואל ברצינות

                          @33064325 אמר בבאג בזיהוי - phone_or_enter_phone:

                          @שואל-ברצינות בשלוחה הראשית לא הגדרת זיהוי ולכן אתה לא רואה את הזיהוי, וזה שרואים שהוא נמצא בשלוחה הראשית, זה כנראה עניינים טכניים יש לזה עוד דוגמאות , למשל בניהול חדר ועידה אתה תראה את המנהל בשלוחה של החדר ועידה עצמו ולא איפוא שהוא נמצא.
                          ועוד

                          א. לא נכון בכלל, אחרי שאתה עובר דרך שלוחה של enter_id זה 'רודף' אותך בכל המשך השיחה באותה מערכת, גם אם ה-enter_id התחיל רק בשלוחה פנימית.

                          ב. דיברתי על שם שלוחה במערכת ב' שמופיע עם השם של השלוחה האחרונה במערכת א'.

                          מקוה שהובנתי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון