• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    בשידור חי שברירית מחדל לא חוזר לתחילת השלוחה אלא להמתנה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5 פוסטים 3 כותבים 157 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אנוכי
      נערך לאחרונה על ידי

      מה שכתוב בשידור חי שברירית מחדל חוזר לתחילת השלוחה במציעות חוזר להמתנה " ואז יוכל לצאת במקרה כזה: סודר שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה בחזרה לשלוחות במערכת (בדרך כלל על יד הקשה על כוכבית 8 במהלך השהייה בחדר הועידה) כמו כן כאשר המנהל יוצא מחדר הועידה, במקום שהלקוח שוב יחזור להמתנה בחדר כברירת מחדל, ברירת מחדל החדשה היא שחוזר לתחילת השלוחה כלומר לתפריט שה"מנהל עדיין לא נמצא, להמתנה הקישו 1 לשידורים קודמים 2" ניתן להגדיר מעבר לכל תיקה אחרת שהיא confbridge_end_goto=/8/8 אם רוצים שילך לתיקיה אחת אחורה ניתן להגדיר confbridge_end_goto=.. אם רוצים שינתק ניתן להגדיר confbridge_end_goto=hangup "

      נ 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • 3 מנותק
        33064325 @אנוכי
        נערך לאחרונה על ידי

        @אנוכי @נץ-החמה צריך להוסיף גם

        conf_bridge_exit=yes
        
        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • נ מנותק
          נץ החמה @אנוכי
          נערך לאחרונה על ידי

          @אנוכי אמר בבשידור חי שברירית מחדל לא חוזר לתחילת השלוחה אלא להמתנה:

          מה שכתוב בשידור חי שברירית מחדל חוזר לתחילת השלוחה במציעות חוזר להמתנה " ואז יוכל לצאת במקרה כזה: סודר שיהיה ניתן לצאת מחדר הועידה בחזרה לשלוחות במערכת (בדרך כלל על יד הקשה על כוכבית 8 במהלך השהייה בחדר הועידה) כמו כן כאשר המנהל יוצא מחדר הועידה, במקום שהלקוח שוב יחזור להמתנה בחדר כברירת מחדל, ברירת מחדל החדשה היא שחוזר לתחילת השלוחה כלומר לתפריט שה"מנהל עדיין לא נמצא, להמתנה הקישו 1 לשידורים קודמים 2" ניתן להגדיר מעבר לכל תיקה אחרת שהיא confbridge_end_goto=/8/8 אם רוצים שילך לתיקיה אחת אחורה ניתן להגדיר confbridge_end_goto=.. אם רוצים שינתק ניתן להגדיר confbridge_end_goto=hangup "

          גם אצלי. כנראה באג😥

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 3 מנותק
            33064325 @אנוכי
            נערך לאחרונה על ידי

            @אנוכי @נץ-החמה צריך להוסיף גם

            conf_bridge_exit=yes
            
            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א מנותק
              אנוכי @33064325
              נערך לאחרונה על ידי

              @33064325 ואז זה רלוונטי ההגדרות האלה?

              3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 3 מנותק
                33064325 @אנוכי
                נערך לאחרונה על ידי

                @אנוכי אמר בבשידור חי שברירית מחדל לא חוזר לתחילת השלוחה אלא להמתנה:

                @33064325 ואז זה רלוונטי ההגדרות האלה?

                כן

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון