שלוחת ניהול המערכת admin_login
-
ב"ה
להגדרת שלוחת ניהול במערכת
(בדרך כלל המערכות מגיעות ששלוחה 0 היא שלוחות הניהול)type=admin_login
הערך של הסיסמה הוא הערך ששמור במערכת של ימות המשיח.
כניסה לניהול ללא סיסמה
admin_login_no_password=yes
גורם לכך שבשלוחת הניהול ישר יעבור לתפריט ללא צורך בסיסמה,
להשתמש בצורה נבונה - שלא ישתמשו לכם בהוצאת שיחות על חשבונכם, שינוי התפוצה הפעלת קמפיין ועוד - ללא אישורכםניתן להחליף את ההודעה של הכניסה לניהול
ההודעה היא
M1800
אנא הקישו את סיסמת הניהול וסולמית לסיום
M3902
אם שכחתם את הסיסמה הקישו # בלבד
M1801
אחד או יותר מהנתונים שהקשת שגויבאם לא מוקלט שם, מקליט ומכניס לתיקיה
ivr/Name
נוצרים 2 קבצים עם ההקלטה
יוצר קובץ ראשון עם תאריך ושעה,
(מחיקת הקובץ הראשי במידת הצורך) והעתק הקובץ עם התאריך והשעה, לקובץ ללא תאריך ושעה.
דוגמא ל2 הקבצים:0501234567-Name-Phone-541234567-Date-2014-08-06-16-48-59.wav 0501234567-Name.wav
רשימת התפוצה בניהול
בשלוחת הניהול ניתן להגיע לרשימת התפוצה ב2 דרכים:
"לשידור הודעות או הוספת יחידות לְחיוג הקישו 3"
ובפנים ניתן להוסיף או להסיר מרשימת התפוצה
ולאחר מכן
"לרשימת התפוצה הקישו 3"ניתן להגיע לרשימת התפוצה גם דרך
"להגדרת הרשאות כניסה וסיסמאות הקישו 6"
ולאחר מכן
"לרשימת התפוצה הקישו 2"באם לא מוגדר אחרת - הוספת הסרת או חסימת מספר - יתבצע על תבנית שהגדרתם כ"ברירת מחדל":
באם רוצים ניתן להגדיר שהוספת הסרת או חסימת מספר - יתבצע על תבנית שאתם תגדירו
admin_login_template=3
בדוגמא כל מה שתבצעו - יתבצע על תבנית מספר 3
לתשומת ליבכם יש גם מודול של הוספת הסרת או חסימת מספר - בנפרד - כשלוחה -
type=yemot_dialer_campaign_list
תיעוד מלא באשכול נפרדהוצאת שיחות לאנשים דרך הניהול הטלפוני
לצלצל כמנהלי המערכת
כל ההקלטות נשלחים אוטומטית למייל שלכם
בתפריט הניהול הקישו 0לאחר ההקשה על 0 תוכלו לבחור עם איזה זיהוי אתם רוצים לצאת
1 וסולמית - יציאה עם מספר המערכת שלכם
2 וסולמית - יציאה עם המספר של הטלפון שלכם
הקשת מספר מלא של המערכת ו/או מספר משוייך אליכםזיהוי ב1 וסולמית - לפי מערכת מוגדר כך:
מספר הראשי של המערכת / מספר שמוגדר מבחינת המערכת כנייח ראשיאתם יכולים להגדיר שבהקשה על 1 וסולמית יפעיל אוטומטית מספר משוייך של המערכת כפי רצונכם
להגדיר בשלוחה 0
ליד ההגדרה שלtype=admin_login
להוסיף:
routing_your_id=special.0771234567
ואז כאשר תקישו אחת וסולמית - הוא יוציא את השיחה עם המספר שכתבתם,
כמובן בתנאי שהוא משוייך אליכם
במידת הצורך אנא פנו לשרות הלקוחות לצורך שיוך מספר אליכם.שכפול הודעת הקמפיין
כאשר מקליטים הודעה בקמפיין
ניתן להגדיר שההקלטה לקמפיין ישוכפל בנוסף גם לתיקיה במערכת שלכם
הגדרה לשכפול כל ההקלטות של הקמפיין לתיקיה /5/8 במערכתtype=admin_login admin_login_campaign_message_template_default_copy=/5/8
במידה וברצונכם שרק במידה והטמפלט ברירת מחדל שאליו אתם מקליטים עכשיו הוא טמפלט מסויים
ורק אם זה הטמפלט המסויים לשכפל קובץ ניתן להגדירtype=admin_login admin_login_campaign_message_template_8_copy=/5/9
כאן ישכפל לתיקיה המוגדרת רק במידה וטמפלט ברירת מחדל המוגדר כרגע הוא טמפלט 8
אם ברצונכם לראות מי ניסה להיכנס לניהול ניתן להוסיף בשלוחה:
enter_id=yes enter_id_type=phone record_name=no
והכניסות יופיעו בקובץ
LogEnterID.ymgr
מעבר ישיר לפונקציות ללא תפריט
ברירת מחדל, משמיע תפריט "לשינוי הגדרות כלליות..."
כדי שילך לפונקצית ניהול תגובות במערכת ללא תפריט, יש להגדיר
admin_login_function=replies
להגדרת שלוחה לשינוי סיסמת ניהול לחצו כאן
-