בממשק חדר ועידה החדש, לא נותן להעלות קובץ אקסל
-
שלום, החלפתי סיסמא בקו, והממשק חדר ועידה החדש רשימת התלמידים ולא נותן לי להעלות קובץ אקסל לרשימת תלמידים
ומראה לי ככה:

-
@yonatan אולי תנסה להוריד קובץ דוגמא מהממשק, למלא אותו לפי הכללים ולהעלות בחזרה.
-
@dudu אמר בבממשק חדר ועידה החדש, לא נותן להעלות קובץ אקסל:
@yonatan אולי תנסה להוריד קובץ דוגמא מהממשק, למלא אותו לפי הכללים ולהעלות בחזרה.
הורדתי, ומילאתי שם ואומר אותו דבר
-
@yonatan אולי תעלה לפה צילום מסך של הקובץ שהעלית?
לי עבד מעולה!!! -
הורדתי גם מהם ומילאתי ולא עובד, לפני שהחלפתי סיסמא הכל עבד אבל אח"כ לא
-
@yonatan שינת את הסיסמא גם בממשק?
-
-
@yonatan אמר בבממשק חדר ועידה החדש, לא נותן להעלות קובץ אקסל:
כן
וזה נקלט? קיבלת אישור שהסיסמה עודכנה?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות