האם אפשר להכניס לשלוחה ורק אח"כ לתפריט הראשי?
-
האם אפשר שבכניסה לקו יהיה שלוחת הצטרפות לצינתוקים, ורק אחרי שיבחר אם לצרף או להסיר את הטלפון שלו יעבור לשלוחה הראשית?
-
@yonatan אולי ע"י הגדרת השלוחה הראשית כהרשמה לצינתוק,
ורק מי שנרשם/לא נרשם עובר ממנה לכל תיקיה שהיא שאפשר ליחד אותה לשלוחה ראשיתאת השלוחה הראשית אפשר להגדיר כמו כל שלוחה שהיא, רק שבד"כ היא תפריט
-
@למידה-מרחוק אבל אם הוא כבר נרשם אני לא רוצה שכל פעם ישאל אותו אם רוצה להירשם
-
@yonatan אפשר לעשות מעבר לפי רשי"ת ואז אם הוא מופיע - נרשם עובר ישר לתפריט ורק אם לא - עובר להרשמה
-
@למידה-מרחוק מה זה מעבר לפי רשי"ת?
-
@yonatan *רשימת תפוצה
-
@yonatan אמר בהאם אפשר להכניס לשלוחה ורק אח"כ לתפריט הראשי?:
מה המייל שלך אני רוצה לדבר איתך באישי
-
@yonatan אפשר לעשות מעבר לפי מחוייג פעם אחת בשיחה בתפריט הראשי ואח"כ להחזיר לתפריט הראשי.
-
-
-
@yonatan להגדיר מעבר לשלוחה 4 (הרשמה לקבלת צינטוקים),
ואחרי שמסיים עובר לתפריט ראשי, -
@קול-הקווים איך מגדירים את זה?
-
-
@dudu אמר בהאם אפשר להכניס לשלוחה ורק אח"כ לתפריט הראשי?:
@yonatan אפשר לעשות מעבר לפי מחוייג פעם אחת בשיחה בתפריט הראשי ואח"כ להחזיר לתפריט הראשי.
זו הדרך הנכונה, חבל שתלך על קומבינות לא לעניין
-
@שאול הוא לא נותן להיכנס לקובץ
Did_Go_To.ini
וגם כשניסיתי בעבריתמספרי_המערכת_והשיוכים.ini
זה פשוט נתקע

ומה זה ההגדרה הזו שהוא רוצה שאני יכניס בקובץ? (כשאני יצליח להיכנס אליו)
did_directed_check=yes -
@yonatan תוסיף את ההגדרה הזאת בנוסף להגדרה שלך
check_did_and_go_to_folder_one_time=yesזה אמור לעזור
-
@brochabar מה בתפריט הראשי או ב
Did_Go_To.ini? -
@yonatan בתפריט הראשי
-
@yonatan זה נראה שלא יצרת קובץ בשם Did_Go_To אלא יצרת שלוחה בשם הזה, אתה צריך ליצור קובץ בשלוחה הראשית ולא שלוחה.
-
@dudu
@brochabar
איך עושים קובץ ולא שלוחה??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות