• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    צינטוק במאזינים למאזינים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    23 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • D מנותק
      dudu @533125633
      נערך לאחרונה על ידי

      @533125633

      @533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

      השאלה אם יש הגדרה לצינטוק כשעולה קובץ חדש ל"השמעת קבצים"

      לא קיים.

      5 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • Y מנותק
        yonatan @533125633
        נערך לאחרונה על ידי yonatan

        @533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

        השאלה אם יש הגדרה לצינטוק כשעולה קובץ חדש ל"השמעת קבצים"

        @533125633 לא ידוע לי

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 5 מנותק
          533125633 @dudu
          נערך לאחרונה על ידי

          @dudu
          וצינטוק כשמעלים קובץ מהאתר יש אופציה?

          Y D 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Y מנותק
            yonatan @533125633
            נערך לאחרונה על ידי

            @533125633 רק כשאתה מעלה להיכנס לקו ולשלוח...

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • D מנותק
              dudu @533125633
              נערך לאחרונה על ידי

              @533125633 לא.
              הפעלת צינתוק היא רק כאשר נכנסים לשלוחה של הפעלת צינתוק, אז אם עושים מעבר לשלוחת צינתוק - אפשרי, כל אופציה אחרת לא קיימת...

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • Y מנותק
                yonatan @dudu
                נערך לאחרונה על ידי yonatan

                @dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                @yonatan @533125633 אם רוצים שבסיום השמעת הקבצים או בלחיצה על # יעבור לשלוחה מסויימת אפשר להוסיף את ההגדרות:

                control_play#=go_to_folder
                playfile_control_play_#_goto=/
                playfile_end_goto=/
                

                וזה דווקא רעיון להעביר לשלוחת תפריט אם לשלוח צינתוק או לא.

                @dudu איפה שכתבת סולמית לכתוב את נתיב השלוחה?
                ומה פשר השורה השלישית שכתבת?
                אקיצער אתה יכול להסביר מה זה ?

                D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • D מנותק
                  dudu @yonatan
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yonatan ערכתי את הפוסט, הוספתי הסברים, בהצלחה!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שאול @dudu
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                    @533125633 לא.
                    הפעלת צינתוק היא רק כאשר נכנסים לשלוחה של הפעלת צינתוק, אז אם עושים מעבר לשלוחת צינתוק - אפשרי, כל אופציה אחרת לא קיימת...

                    לפחות בינתיים אם ימות לא יפתחו את זה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • W מנותק
                      WIZNITZ @533125633
                      נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                      @533125633 אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                      איך אני מגדיר שיצנטק כשאני מעביר את הקובץ מהביקורת למאזינים
                      הגדרתי בשלוחה

                      type=playfile
                      title=חיידר ירושלים
                      say_files_amount=yes
                      admin_options_open=yes
                      file_move_open=yes
                      admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                      delete_message_only=yes
                      control_play7=file_move
                      playfile_control_play_7_file_move=09/08
                      control_play6=file_move
                      playfile_control_play_6_file_move=09/09
                      control_play9=admin_options
                      

                      תודה מראש

                      אם אפשר הסבר על כל ההגדרה?
                      תודה

                      D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • D מנותק
                        dudu @WIZNITZ
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @wiznitz

                        ;סוג שלוחה השמעת קבצים
                        type=playfile
                        ;תיאור השלוחה
                        title=חיידר ירושלים
                        ;הגדרה שישמיע את כמות הקבצים בשלוחה מייד בכניסה לשלוחה
                        say_files_amount=yes
                        ;הגדרה שאפשרויות ניהול הקובץ יהיו פתוחות לכל מי שנכנס לשלוחה
                        admin_options_open=yes
                        ;הגדרה שאפשרות העברת קובץ תהיה פתוחה לכל מי שנכנס לשלוחה
                        file_move_open=yes
                        ;הגדרה שאפשרויות הניהול יכללו מחיקה ושינוי בלבד
                        admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                        ;הגדרה שאפשרויות הניהול יהיו מחיקה בלבד
                        delete_message_only=yes
                        ;הגדרה שמקש 7 יעביר את הקובץ לשלוחה אחרת
                        control_play7=file_move
                        ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 7 יעביר את הקובץ
                        playfile_control_play_7_file_move=09/08
                        ;הגדרה שמקש 6 יעביר את הקובץ
                        control_play6=file_move
                        ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 6 יעביר את הקובץ
                        playfile_control_play_6_file_move=09/09
                        ;הגדרה שבמקש 9 יגיעו לאפשרויות ניהול קובץ (בהתאם לכל ההגדרות הקודמות יאפשר מחיקת הקובץ בלבד)
                        control_play9=admin_options
                        
                        W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • W מנותק
                          WIZNITZ @dudu
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @dudu אמר בצינטוק במאזינים למאזינים:

                          @wiznitz

                          ;סוג שלוחה השמעת קבצים
                          type=playfile
                          ;תיאור השלוחה
                          title=חיידר ירושלים
                          ;הגדרה שישמיע את כמות הקבצים בשלוחה מייד בכניסה לשלוחה
                          say_files_amount=yes
                          ;הגדרה שאפשרויות ניהול הקובץ יהיו פתוחות לכל מי שנכנס לשלוחה
                          admin_options_open=yes
                          ;הגדרה שאפשרות העברת קובץ תהיה פתוחה לכל מי שנכנס לשלוחה
                          file_move_open=yes
                          ;הגדרה שאפשרויות הניהול יכללו מחיקה ושינוי בלבד
                          admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                          ;הגדרה שאפשרויות הניהול יהיו מחיקה בלבד
                          delete_message_only=yes
                          ;הגדרה שמקש 7 יעביר את הקובץ לשלוחה אחרת
                          control_play7=file_move
                          ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 7 יעביר את הקובץ
                          playfile_control_play_7_file_move=09/08
                          ;הגדרה שמקש 6 יעביר את הקובץ
                          control_play6=file_move
                          ;הגדרה לאיזו שלוחה מקש 6 יעביר את הקובץ
                          playfile_control_play_6_file_move=09/09
                          ;הגדרה שבמקש 9 יגיעו לאפשרויות ניהול קובץ (בהתאם לכל ההגדרות הקודמות יאפשר מחיקת הקובץ בלבד)
                          control_play9=admin_options
                          

                          תודה רבה !!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • Y מנותק
                            yonatan
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @533125633 תשים בבקשות לפיתוח זה יעזור לכלל המשתמשים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון