ניתוב למענה לפי זמינות
-
איך מגדירים שאם נציג לא זמין- פלאפון כבוי או עובר לתא קולי או לא ענה, או בממתינה, זה עובר לנציג הבא?
-
@הלאה-תמיכה-בילודה
וכן אם המענה תקול,(פלאפון מכובה וכדו') איך אני בוחרת גבוי אחר לא שיחזור סתם אחורה. -
@הלאה-תמיכה-בילודה
בדיקה -
@הלאה-תמיכה-בילודה על איזה מודול אתם מדברים? מודול תור?
-
@שמואל
גם בתור וגם בראוטינג
נתקלים בזה כעת , מה עושים חוץ מפתרון תפריט לנציג לאשר קבלת שיחה או לדחות מענה. -
-