עולה יחידות?
-
אז למה שאני שם את ההגדרות האלה - אני שומע אין יתרת יחידות לביצוע השיחה?
type=routing routing_to_phone=0555555555 -
@קול-הקווים לענות לשיחה מחייב יחידות
אולי פשוט חסמו את האופציה שזה אפי' יחייג
יש פה מישהו שכרגע משתמש ויוכל להגיד שזה לא עולה? -
@קול-הקווים אמר בעולה יחידות?:
אני שומע אין יתרת יחידות לביצוע השיחה?
אם אין לך חמש, שש יחידות א"א לחייג.
-
@קול-הקווים
ברצינות?
למה נראה לך שנתתי את כל הרעיון של הצינתוק והבלגן הזה? כי זאת האפשרות היחידה שאפשר ללא יחידות מודול העברת שיחות היא בתשלום! (חוץ ממערכת למערכת ולמספר 1800שזה חינם) -
@מאיר-2000 @קול-הקווים @yonatan @iva @שאול @שלמה1155 @רבי-יצחק @מוקיר-שבת @א-נ @clickphone
משהו אחד לא ברור לי על כל הנושא
אני מנסה לחייג למערכת שלי ממספר חסוי, אני רואה שהיא מזהה אותי כאנונימי.
מאיפה למערכת יהיה את המספר שלי? -
@shz לא בכל המערכות זה עובד, בעיקר במספרים של 0795 0796 ועוד
-
-
@קול-הקווים עיין כאן.
-
@מוקיר-שבת כל הקטע שלא יעלה יחידות...
-
@yonatan אין מה לעשות...
-
@מוקיר-שבת צודק
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות