האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?
-
@תפארת-יעקבב מדובר בקבוצות של גוגל ולא באתר מסוים.
-
@קול-הקווים אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@anti-malware שלחתי לך הזמנה תענה
הוא כתב מקודם שהוא שלח לך
-
@תפארת-יעקבב לא יודע, לא קיבלתי שום הודעה על זה. אבל אבדוק.
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי
תצרף גם אותי earono630630@gmail.com -
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי לאיזה מייל שלחת?
-
פוסט זה נמחק! -
-
@פיסטוק-חלבי תוסיף את kosherphoneapps@gmail.com
-
@פיסטוק-חלבי
תצרף גם אותי earono630630@gmail.com -
חסום לי, אם מישהו בנטפרי ויוכל לשלוח בקשה לפתיחה?
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי חסום ברמת כשרות
-
המועניין להצטרף לקבוצה (לימוד API) יכתוב את המייל שלו ונצרף אותו בעז"ה
-
פוסט זה נמחק! -
@פיסטוק-חלבי
תצרף גם אותי earono630630@gmail.com -
@תפארת-יעקבב @חסידישער
צורף -
לידיעת הציבור הקבוצה אושרה בנטפרי
-
@פיסטוק-חלבי אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
@anti-malware
פתחתי, תכתוב את כתובת המייל שלך ואצרף אותך לקבוצה
פסח כשר ושמח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות