זיהוי של המערכת כשמישהו עושה ועידה לאדם אחר
-
למשל כשרוצים להשמיע השמעה חסיוה או שידור חי חסויה ורוצים שרק מי שרשום יוכל לשמוע, והוא לא יוכל להשמיע את הקובץ או השידור לאדם אחר.
וכמו שיש במקומות שמורים כמו בבתי כלא וכדו' שאינם רוצים שיחברו להם אנשים נוספים לקו.
זה מאוד יועיל לקווים שמשמיעים בהם מידע חסוי, שהמערכת תזהה אם השומע עושה ועידה בפלפון שלו עם אדם אחר, ותחסום או תתנתק. -
@שלומל-ה אין לימות אפשרות לזהות אם המשתמש עושה ועידה עם מישהו אחר
-
@מוקיר-שבת לכן הוא מבקש שיפתחו הוא לא שאל אם יש
-
@משה-כהן-2 ולכן כתבתי שאין אפשרות
אין טכנולוגיה לזהות אם המשתמש עושה ועידה -
@מוקיר-שבת מי אמר לך אדון מתכנת???????
-
@משה-כהן-2 זה לא נשמע לי הגיוני
-
@מוקיר-שבת
נם לי זה לא נשמע הגיוני איך הם בדיוק ידעו מה אני עושה בפלאפון שלי? -
@יעקב-כהן זה מה שאמרתי ל @משה-כהן-2
-
@שלומל-ה ימות היא לא חברת תקשורת כגון בזק פרטנר וכו', שהם כן יכולים לדעת אם אתה עושה ועידה
ימות לא יכולה כי יש לה גישה מוגבלת -
@שלומל-ה יש מצב שימות יכולים לזהות אם אתה עושה ועידה אחרי שהתקשרת למערכת (לזהות שהשיחה בהמתנה), אבל אם משיהו מעלה את המערכת בועידה אני לא בטוח שאפשר אבל מאוד יתכן שכן. צריך לפנות במייל ולשאול אם יש אפשרות וכמה זה עולה לפתח כזה דבר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות