שמיעת הודעת הקמפיין בלבד בשלוחה ראשית
-
@772268910 אתה רוצה שבשלוחה הראשית ישמעו רק את הודעת הקמפיין?
-
@נץ-החמה כן
-
@נץ-החמה
אבל רק את ההודעה בלי תפריט -
@772268910
אז תגדיר השמעת הודעה בלבד
https://f2.freeivr.co.il/post/11955
ואחרי זה ניתוק -
@מתעניין
והוא מזהה שזו הודעת קמפיין?"
כי אין אותה בפועל. -
@772268910
לא
תעלה שוב את ההודעה
אם אתה צריך דווקא את הודעת הקמפין
זה קצת מסובך
אז אם כן תשאל -
@מתעניין
עדיף לי בלי להעלות את ההודעה
אפשר הסבר?
תודה. -
@772268910
מצאתי שכבר נכתב בעניין -
@מתעניין יש דרך טובה יותר אם אתה מקליט את ההודעה בטלפון תוכל להגדיר את השלוחה הראשית השמעת קבצים ולעשות לינק להקלטה לשלוחה ראשית
-
@מתעניין
סליחה על ההתערבות
ההגדרה הזאת היא בתוך שלוחה ראשית תהיה?
או שלוחה חדשה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות