מערכת פריוויט בחינם ללא יחידות
-
@ישראל2006 אמר במערכת פריוויט בחינם ללא יחידות:
@שמואל
האם יש אפשרות במקום מערכת פריווט בחינם לקבל רגיל עם יחידות בחינם?
ואם לא: האם אפשר להעביר יחידות מוירטואל פלוס?לא, למה נראה לך?
לא -
@ישראל2006 אמר במערכת פריוויט בחינם ללא יחידות:
@ישראל2006
והאם אפשר לעשות שזה יהיה לא פריווט ועם יחידות?לא
-
@שאול
למה לא? מה כזה בעייתי? במקום פרייוט רגיל עם יחידות?
למה אתה המנהל? מאיפה אתה יודע? -
-
@שמואל
תודה -
@שמואל לי העבירו יחידות מוירטאל פלוס
-
@avrham
איך?
באתר? -
@ישראל2006 לא, הנציג שרות
-
@avrham
לפני כמה זמן? -
@ישראל2006 אמר במערכת פריוויט בחינם ללא יחידות:
@avrham
איך?
באתר?אם קנית את היחידות אז השירות לקוחות יכול להעביר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות