בשלוחת הוספת ניקוד points_save
-
-
@קול-הקווים אם כן אז זה הפיתרון
@33064325 אמר בבשלוחת הוספת ניקוד points_save:
תוכל גם להעביר את המשתמשים בשלוחה
type=add_id_to_list add_id_to_list_location_list=/Points/GroupNumbers add_id_to_list_value=XX add_id_to_list_end_goto=/ add_id_to_list_error_end_goto=/ולהשתיק הודעות מערכת רלוונטיות
-
@33064325 ולכתוב את שם הקובץ והתקייה ככה : Points / GroupNumbers.ini
-
@קול-הקווים כמו שכתבתי בדיוק בלי INI
-
@33064325 ומה זה 2 השורות למעטה?
-
@קול-הקווים להיכן ילך בסיום,
ולהיכן ילך אם יש שגיאה
אני מעדיף להכניס את שתי ההגדרות למנוע בעיות -
איך אני עושה שזה יהיה פעם בחיים?
בהטמעה? -
@קול-הקווים
אין בהטמעה
זה רק ליצור שלוחת מעבר
אבל מה איכפת לך שזה יהיה בכל פעם ?
תשתיק את הודעות המערכת ושיעברו שם כל פעם -
@33064325 תודה רבה
יש לי שאלה איך אני עושה שישמעו את כמות הנקודות של הקבוצה (חיפשתי בהגדרות המודל ולא מצאתי) -
משמיע רק קבוצתי
type=points_say_total enter_id_type=list_all_information say_points_group=yes
משמיע גם אישי וגם קבוצתי
type=points_say_total enter_id_type=list_all_information after_say_points_group=yes
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות