פוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1
-
@חדר-1 לי יש מכשיר K35 וזה לא עובד!
-
@שמואל-ש אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
איזה טלפון
אעלה עוד כמה ימים
איזה חברת תקשורת?
סלקום
-
פוסט זה נמחק! -
מדריך חדש מבית @חדר-1: מחירון יחידות למערכות IVR ואופציות השימוש בהם >> כנסו!
-
פוסט זה נמחק! -
@613 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 אם אפשר למחוק את הפוסט על המודל של ההפניה למספרים כשרים ("מבית חדר 1")
אני רוצה למחוק אותו בגלל שינויים שעשיתילמחוק לגמרי? להציב קישור למודול החדש? פרט
-
פוסט זה נמחק! -
@613 אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
@חדר-1 לא משנה לי מה תעשה רק את הקודם תמחק ואל תיקח על זה קרדיט
מחקתי. אגב כתבתי שם קרדיט
-
פוסט זה נמחק! -
איפה המדריך להפסקת החסימות של ועד הרבנים לענייני תקשורת???
-
-
@מנסה אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
זה לא מדריך אלא דרך לשחרר את החסימה מהסים הכשר.
וזה נמחק ע"י ההנהלה כנראה
נמחק כי זה עבד לחלק מהמכשירים - אבל לא לכולם.
-
@חדר-1 איך אתה יודע מה בדיוק הסיבה
-
@עלות-השחר כי הוא כתב את המדריך הזה!
-
@קול-הקווים נכון שהוא כתב ונכון שזה עבד רק בחלק מהמכשירים אבל מי אמר שזה הסיבה שמחקו את הנושא
כשימות או חברה מהניהול מוחקים פוסט הם לא מסבירים מה, מי, איך, ולמה -
@עלות-השחר אמר בפוסט תגובות על המודולים מבית חדר 1:
כשימות או חברה מהניהול מוחקים פוסט הם לא מסבירים מה, מי, איך, ולמה
ממש לא נכון
-
@חדר-1 דווקה נראה לי שכן!!!!
לפמים הם מודעים שניה לפני ולפעמיים לא! -
@חדר-1 לא הבנתי מה זה אומר שלוחה 1/1 בשירות לקחות
-
לא הבנתי השירות לקחות צריך להיות שלוחת תפריט
-
@יעקב-קליין
שלוחה 1 שבתוך שלוחה 1 בתפריט הראשי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות